Przetargi.pl
Przebudowa ulic Ofiar Katynia (etap I) i Piwowarskiej.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2017-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: NIE DOTYCZY
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Ofiar Katynia (etap I) i Piwowarskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Ofiar Katynia i Piwowarskiej w Brzegu. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektów wykonawczych branży drogowej w zakresie przebudowy pasów drogowych ulic Ofiar Katynia i Piwowarskiej, sanitarnej w zakresie odwodnienia pasów drogowych ulic Ofiar Katynia i Piwowarskiej, elektrycznej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego dla ulic Ofiar Katynia i Piwowarskiej oraz zabezpieczenia sieci teletechnicznych w ulicy Ofiar Katynia, projektu stałej organizacji ruchu drogowego, projektu usunięcia zieleni w pasie drogowym przebudowywanych ulic oraz nasadzeń zastępczych na tych ulicach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych branż. Zadanie swoim zakresem obejmuje przebudowę pasa drogowego ul. Piwowarskiej oraz I etap przebudowy ul. Ofiar Katynia zaznaczony w pliku graficznym. Zakres robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe: - rozbiórka istniejących nawierzchni chodników, wjazdów oraz dojść do budynków, - rozebranie krawężników i obrzeży betonowych i kamiennych, ścieków kamiennych i oporników kamiennych, - zinwentaryzowanie materiałów kamiennych rozbiórkowych, wykorzystanie ich przy przebudowie ulic oraz przekazanie Zamawiającemu i transport materiałów kamiennych nie wykorzystanych w trakcie realizacji zadania w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - sfrezowanie nawierzchni bitumicznych jezdni, - rozbiórka podbudowy zgodnie z dokumentacją projektową, - rozbiórka nawierzchni jezdni ul. Piwowarskiej, - wywóz materiałów z rozbiórki na miejsce utylizacji bądź składowania (poza zbędnymi materiałami kamiennymi, które należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), - demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego na linii napowietrznej zawieszonej nad ul. Ofiar Katynia, - demontaż studzienek ściekowych ulicznych, b) roboty ziemne korytowe: - roboty pomiarowe geodezyjne, - roboty ziemne pod odcinki kanalizacji deszczowej i studzienki do wpustów ulicznych, - roboty ziemne pod linie kablowe elektryczne i fundamenty pod słupy oświetleniowe, - roboty ziemne korytowe ręczne i mechaniczne, - wywóz ziemi na miejsce składowania, c) roboty drogowe: - wykonanie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża, - ustawienie krawężników betonowych i kamiennych oraz obrzeży, - wykonanie ław pod ścieki betonowe z oporem, - wykonanie ścieków ulicznych, - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego z geosiatką zbrojeniową na ul. Ofiar Katynia, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie chodników, wjazdów, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie pasów i zatok postojowych, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię jezdni ul. Piwowarskiej, - wykonanie nawierzchni jezdni, stanowisk postojowych i wjazdu na ul. Piwowarskiej z kostki brukowej betonowej oraz wlotu w ul. Piwowarską z Ofiar Katynia z betonu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni pasów i zatok postojowych ul. Ofiar Katynia z kostki kamiennej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową, - wykonanie nawierzchni wjazdów na ul. Ofiar Katynia z kostki kamiennej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową, - wykonanie nawierzchni chodników na ul. Ofiar Katynia z płyt betonowych i kostki bazaltowej oraz kostki szwedzkiej czarnej, - wykonanie opaski żwirowej z kruszywa, - wykonanie nawierzchni chodników i opaski na ul. Piwowarskiej z kostki betonowe prostokątnej, - roboty drogowe w zakresie nawiązania przebudowywanych dróg do terenów sąsiednich, d) roboty instalacyjne: - wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej kanałów deszczowych wraz z wpustami i studzienkami kanalizacyjnymi w ul. Ofiar Katynia, - wykonanie kanału kanalizacji deszczowej w ul. Piwowarskiej wraz z przykanalikami, studzienkami kanalizacyjnymi i wpustami, - renowacja istniejących studzienek na kanalizacji ogólnospławnej, - regulacja pionowa urządzeń istniejących w pasie drogowym przebudowywanych dróg, - zabezpieczenie sieci istniejącej infrastruktury technicznej zgodnie z dokumentacją projektową, - rozbudowa istniejącej szafki rozdzielczo-sterowniczej, - ułożenie nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z uziomami, - montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe, - ustawienie nowych słupów oświetleniowymi z oprawami typu LED, - wykonania zasilania dla znaków drogowych aktywnych, - wykonanie tymczasowego zasilania dla oświetlenia napowietrznego ul. Mickiewicza, - przestawienie istniejącego słupa oświetlenia ulicznego, - przebudowa istniejącej linii kablowej zgodnie z dokumentacją projektową wraz z odtworzeniem nawierzchni, - zabezpieczenie istniejących linii kablowych elektrycznych zgodnie z dokumentacją projektową, - zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych NETIA i ORANGE zgodnie z dokumentacją projektową e) roboty pozostałe: - roboty remontowe na studzienkach piwnicznych konieczne do wykonania w celu prawidłowego wykonania robót drogowych, - wykonanie peronów autobusowych, - montaż wiaty przystankowej, ławki i kosza przy przystanku, - usunięcie drzew i krzewów zgodnie z dokumentacją, - zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy zgodnie z dokumentacją, - nasadzenia drzew i krzewów zgodnie z dokumentacją, - nawiezienie warstwy humusu i obsianie trawą, - montaż oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, - roboty porządkowe terenu, f) wykonanie kompletu badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz odbiorów technicznych, a także kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanych dróg, sieci i linii elektrycznych ze słupami oświetleniowymi oraz wpustów ulicznych. g) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania z zestawieniem użytych materiałów oraz obmiarem powykonawczym dla każdej z branży. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia realizowane będą łącznie z przebudową sieci ciepłowniczej realizowanej na zlecenie Brzeskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. oraz robót opisanych w umowie zgłoszonych do realizacji przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót rozbiórkowych oraz w zakresie wycinki drzew i krzewów w obrębie przebudowywanych w pasie drogowym sieci ciepłowniczych, a następnie do udostępnienia terenu budowy dla wykonawcy wyznaczonemu przez Brzeskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. i umożliwienia wykonania robót na sieci ciepłowniczej na udostępnionym odcinku drogi. Ponadto sposób współpracy z PWiK Sp. z o.o. będzie musiał być uzgodniony przez Wykonawcę. Dopiero po zakończeniu prac na udostępnionym odcinku, Wykonawca będzie mógł przystąpić do kontynuowania robót koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Brzeskim Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. i PWiK Sp. z o.o. Roboty rozbiórkowe należy wykonać w pierwszym etapie w obrębie pasa drogowego ul. Piwowarskiej, na której będą prowadzone główne roboty w zakresie przebudowy sieci ciepłowniczej. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz.1570) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz.290 z późn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszym SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział Operacyjny w Brzegu, nr rachunku: 36 2030 0045 1110 0000 0217 9920 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4)Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7)Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8)Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach