Przetargi.pl
Przebudowa ulic Nad Potokiem oraz Norwida w Kudowie – Zdroju – etap I

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Nad Potokiem oraz Norwida w Kudowie – Zdroju – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ulicy Nad Potokiem oraz Norwida w Kudowie - Zdroju. Ul. Nad Potokiem – dz. 62, 145/46, 145/64 obręb Zakrze. Ul. Norwida: 62, 146/5, 146/6, 152/3, 152/4, 158, 159, 160, 450 obręb Zakrze. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 1. Przebudowę ulicy Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju: Zakres przebudowy ulicy Nad Potokiem w szczególności obejmuje wymianę asfaltu, podbudowy oraz krawężników betonowych; przebudowę jednostronnego chodnika; przebudowę oświetlenia ulicznego, montaż nowych słupów, lamp oświetleniowych, okablowania, demontaż starej infrastruktury oświetleniowej; wymianę istniejących wpustów ulicznych łącznie ze studzienkami kanalizacyjnymi i przykanalikami w zakresie kanalizacji deszczowej, montaż nowych wpustów ulicznych łącznie ze studzienkami kanalizacyjnymi i przykanalikami w zakresie kanalizacji deszczowej, czyszczenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej; przebudowę zjazdów indywidualnych. 2. Przebudowę ulicy Norwida w Kudowie-Zdroju: Zakres przebudowy ulicy Norwida w szczególności obejmuje: wymianę asfaltu, podbudowy oraz krawężników betonowych; przebudowę chodnika w ciągu ulicy Norwida – prawa strona; budowę chodnika w ciągu ulicy Norwida– lewa strona; przebudowę istniejących zatoczek postojowych; przebudowę oświetlenia z wykorzystaniem lamp istniejących oraz montaż nowych lamp doświetlających przejścia dla pieszych; wymianę istniejących wpustów ulicznych łącznie ze studzienkami kanalizacyjnymi i przykanalikami w zakresie kanalizacji deszczowej, montaż nowych wpustów ulicznych łącznie ze studzienkami kanalizacyjnymi i przykanalikami w zakresie kanalizacji deszczowej, czyszczenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej; przebudowę zjazdów indywidualnych; wyniesienie przejść dla pieszych; oświetlenie przejść dla pieszych; zastosowanie aktywnego oznakowania na przejściu dla pieszych (znaki fluorescencyjne), usunięcie 5 szt. drzew kolidujących z ul. Norwida. 3. Sporządzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu oraz stałej organizacji ruchu zgodnie z Projektem organizacji ruchu zatwierdzonego Zatwierdzeniem nr 56/2019 z dnia 09.04.2019. 4. Odzysk materiałów budowlanych w tym destruktu bitumicznego pochodzącego z frezowania warstwy bitumicznej oraz kostki betonowej z rozbiórki chodnika oraz krawężników i obrzeży do wykorzystania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zmagazynowania ww. materiałów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 5. Zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wykonania i dostarczenia inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno – wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. na dzień końcowego odbioru przedmiotu umowy. Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Podana w ofercie cena, jako wynagrodzenie ryczałtowe, musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności winna zawierać: wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk, wszystkie podatki, opłaty, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót, opłaty transportowe, koszty dojazdów, koszty ekspertyz, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, świadectw, analiz, konsultacji, sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej robót, sporządzenie i zatwierdzenie wymaganych projektów organizacji ruchu oraz wykonanie ustalonego w nich oznakowania, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach, a także zapewnienie realizacji obowiązków kierowników robót itp., koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz istotnymi postanowieniami umowy. W szczególności cena musi zawierać koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, ogrodzenie, dozorowanie itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dróg i chodników, lub istniejących elementów infrastruktury technicznej, wywozu nadmiaru gruntu, odzysku, oraz utylizacji i składowania materiałów z rozbiórek, koszty związane z odbiorami wykonanych robót koszty wycinki i karczowania drzew wraz z uporządkowaniem terenu oraz inne koszty wynikające z umowy. Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacją projektową), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik do niniejszej SIWZ, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 500 zł 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w ust. 5.4.2 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 zamówienia do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej na potrzeby niniejszego postępowania winien złożyć dokumenty zgodnie z informacją o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania, o których mowa w ust. 7 niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach