Przetargi.pl
Przebudowa ulic na Osiedlu Ciechanowieckim w Siemiatyczach – Etap II

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6565800, 6565815 , fax. 856 565 803
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 6565800, 6565815, fax. 856 565 803
    REGON: 50658953000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/Przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic na Osiedlu Ciechanowieckim w Siemiatyczach – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wprowadzenie: Zadanie jest drugim etapem przebudowy 6 krótkich ulic osiedla Ciechanowieckie w Siemiatyczach, stanowiących jednolity spójny układ powiązany wzajemnie między sobą. Dotychczas wykonano kanał sanitarny, ok. 80% kanału deszczowego (w ul. Brzóski, ul. Kosynierów i częściowo w ul. Fieldorfa, ul. Okulickiego i ul. Grottgera) oraz przebudowę części ul. Kosynierów o dług. 103mb i ul. Fieldorfa o dług. 161mb w zakresie: warstwy konstrukcyjne nawierzchni, krawężniki betonowe, wjazdy z kostki brukowej. 2. W ramach niniejszego zamówienia wykonane zostaną: kanał deszczowy (kanał deszczowy z rur PVC o śr. 400 mm, studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm, przykanaliki z rur PVC o śr. 200 mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z wpustem); roboty drogowe ( warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm, podbudowa z kruszyw naturalnych ( 20 cm + 10 cm), nawierzchnia bitumiczna ( w-wa wiążąca 3 cm + w-wa ścieralna 3 cm), krawężnik betonowy 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, wjazdy o nawierzchni z kostki brukowej grub. 8 cm, - chodniki z kostki brukowej grub. 6 cm, ścieżka rowerowa z kostki brukowej kolorowej bezfazowej grub. 6 cm, oznakowanie pionowe i poziome, wyniesione przejście dla pieszych, doświetlenie dwóch przejść dla pieszych 3. Zadanie obejmuje pozostały do wykonania zakres robót na ulicach Osiedla Ciechanowieckie o łącznej dług. 735,5 mb, w tym: 3.1. odc. 1: droga gminna Nr 109396B – ul. Kosynierów - dług. 157 m.b., 3.2. odc. 2: droga gminna Nr 109397B – ul. Leopolda Okulickiego - dług. 61,50 m.b., 3.3. odc. 3: droga gminna Nr 109398B – ul. Artura Grottgera - dług. 97 m.b., 3.4. odc. 4: droga gminna Nr 109399B – ul. Romualda Traugutta - dług. 63 m.b., 3.5. odc. 5: droga gminna Nr 109400B – ul. Emila Fieldorfa - dług. 267 m.b., 3.6. odc. 6: droga gminna Nr 109402B – ul. Ks. Stanisława Brzóski - dług. 90 m.b., 3.7. w zakresie zadania jest również budowa ciągu pieszo-rowerowego na ul. Okulickiego (odc. 33,5 mb, szer. 3,00 m) oraz droga dla rowerów na ul. Liniarskiego (droga nr 109401B), (dług. 65 mb i szer. 2,0 m.) 4. Projektowana konstrukcja nawierzchni ulic: warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 + 10 cm, nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca grub. 3 cm + warstwa ścieralna grub. 3 cm). Wzdłuż ulic wybudowana zostanie ścieżka rowerowa oraz chodniki usytuowane przy jezdni. 5. Rodzaj i ilość robót objętych zadaniem: a) kanał deszczowy - roboty ziemne – 535 m3, - kanał deszczowy z rur PVC o śr. 400 mm – 127 mb, - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm – 3 szt. - przykanaliki z rur PVC o śr. 200 mm – 47 mb, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z wpustem – 11 szt. (w tym 6 szt. z wpustem typu krawężnikowo-ulicznym) b) roboty drogowe - roboty ziemne – 1 508 m3, - warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm – 3 046 m2, - podbudowa z kruszyw naturalnych ( 20 cm + 10 cm) – 2 955 m2, - nawierzchnia bitumiczna ( w-wa wiążąca gr. 3 cm) – 3087 m2, - nawierzchnia bitumiczna ( w-wa ścieralna gr. 3 cm) – 3078 m2, - wyniesione przejście dla pieszych – naw. z kostki brukowej gr. 8 cm – 42 m2 - ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm – 957 mb, - ustawienie obrzeży 20x6 cm – 658 mb, - chodniki z kostki brukowej grub. 6 cm – 1 457,55 m2 , - ścieżka rowerowa z bezfazowej kolorowej kostki brukowej grub. 6 cm – 686 m2, - wjazdy z kostki brukowej grub. 8 cm – 162 m2, - wjazdy z bezfazowej kostki brukowej grub. 8 cm (w ciągi ścieżki rowerowej) – 18 m2, - oznakowanie pionowe – 81 szt. znaków (51 słupków), - oznakowanie poziome – 240,3 m2, - doświetlenie przejść dla pieszych – 2 szt (wysięgnik z oprawą oświetleniową LED). 6. Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty następować będzie na zasadzie ryczałtu. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia pomiędzy stronami za wykonane roboty, na podstawie dwóch faktur: 7.1. faktury częściowej wystawionej po wykonaniu części zadania do maksymalnej wysokości łącznej 60% wartości całego zadania; 7.2. faktury końcowej wystawionej po zakończeniu realizacji całości robót objętych przedmiotem zamówienia. 8. Płatności będą dokonywane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru robót i pisemnym oświadczeniem podwykonawców o braku zaległości. 9. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w tym ryzyko ykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 10. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie złożonej przez Wykonawcę. 11. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia. 11.1. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 11.2. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę, w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. 11.3. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 11.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11.5. Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej. 12. Warunki realizacji robót: 12.1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczaniu miejsca robót. Wykonawca ma obowiązek sporządzić i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1264). 12.2. Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas rozbiórki i pozostałych prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z 14 grudnia 2012 o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 (Pekao S.A) z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu IF.271.13.2020 na roboty budowlane pn.: "Przebudowa ulic na Osiedlu Ciechanowieckim w Siemiatyczach – Etap II" 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, zgodnie z aktualnym brzmieniem tych przepisów. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć również formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach: o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach