Przetargi.pl
„Przebudowa ulic: Moniuszki w km 0 + 776,53 do 2 + 183,54 i Smugowej w km 1 + 958,79 do 2 + 268,40 w Starachowicach – realizacja 2017 rok”

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275 , fax. +48412738275
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, fax. +48412738275
    REGON: 291009892
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulic: Moniuszki w km 0 + 776,53 do 2 + 183,54 i Smugowej w km 1 + 958,79 do 2 + 268,40 w Starachowicach – realizacja 2017 rok”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic: Moniuszki w km 0 + 776,53 do 2 + 183,54 i Smugowej w km 1 + 958,79 do 2 + 268,40 w Starachowicach. Główny zakres zamówienia obejmuje przebudowę ulic na wskazanych odcinkach, wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującego uzbrojenia technicznego. Główny zakres rzeczowy: a) przebudowa ul. Moniuszki – długość 1469,58 m, ujednolicenie szerokości jezdni do 6,0 m, nawierzchnia asfaltobetonowa, wzmocnienie podbudowy (łączna grubość konstrukcji – 63 cm), obustronne chodniki z kostki brukowej betonowej, zjazdy z posesji przy ulicy, powierzchnia chodników i zjazdów – 6406 m2 – zgodnie z projektem, b) wykonanie 5 szt. peronów autobusowych, c) przebudowa skrzyżowań – 5 szt., d) przebudowa ul. Smugowej – długość 315 m, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej (łączna grubość konstrukcji – 56 cm), obustronne chodniki z kostki brukowej betonowej, zjazdy z posesji przy ulicy, powierzchnia chodników i zjazdów – 1367 m2, e) budowa kanalizacji deszczowej ze studzienkami ściekowymi (wpustami przykrawężnikowymi) o łącznej długości (1990 m), f) przebudowa kolidującego uzbrojenia technicznego. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót) – stanowiąca załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Zadanie realizowane będzie ze środków finansowych Gminy, a także ze środków Programu Wieloletniego pod nazwą "PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019". Zamawiający posiada dokumentację techniczną (budowlaną, wykonawczą, STWiOR wraz z przedmiarami robót) oraz decyzję pozwolenia na budowę ulic w południowej części miasta wraz z kompleksowym rozwiązaniem odwodnienia nr 423/11, z dnia 24 sierpnia 2011 r., znak BK.I.6740.1.190.2011.JB. Zamawiający posiada zaktualizowane projekty wykonawcze budowy sieci kanalizacji deszczowej, przebudowy sieci telekomunikacyjnej, ważne projekty organizacji ruchu oraz dziennik budowy. WYJAŚNIENIE: Z uwagi na posiadanie wieloletniej dokumentacji budowlano – wykonawczej wraz z przedmiarami i kosztorysami robót z roku 2008, w branży drogowej, branży sanitarnej, (kanalizacji deszczowej), telekomunikacyjnej - dla realizacji zadania pn: "Budowa i przebudowa ulic w południowej części miasta z kompleksowym rozwiązaniem odwodnienia", Zamawiający dokonał jej aktualizacji. Aktualizacja polegała na analizie istniejącej dokumentacji (budowlanej i wykonawczej) i przyjętych wówczas rozwiązań wraz z wprowadzeniem zmian zmierzających do ułatwień wykonawczych, z potraktowaniem zmian jako nieistotnych, niepowodujących konieczności zmiany pozwolenia na budowę. Dokonane zmiany w dokumentacji wykonawczej branży sanitarnej (kanalizacji deszczowej) dotyczą optymalizacji zagłębień kanałów deszczowych. Branża telekomunikacyjna została dostosowana do aktualnie dostępnych na rynku materiałów i urządzeń. W związku z tym, przy przygotowaniu oferty dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia należy opierać się na rozwiązaniach przyjętych w załączonej dokumentacji wykonawczej dla danej ulicy oraz na zamieszczonych przedmiarach. Zamawiający umożliwi Wykonawcy, w celu przygotowania się do złożenia i prawidłowego sporządzenia ofert, przeprowadzenie wizji lokalnej dla zapoznania się z terenem, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. UWAGA! Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m. in. winien zapewnić: 1) pełną obsługę geodezyjną, w tym inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, 2) organizację i zabezpieczenie placu budowy, opracowanie projektu organizacji ruchu, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, 3) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, 4) uwzględnienie kosztów planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wykonania dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) oferowany okres rękojmi na wykonane roboty (minimum 60 miesięcy). Wydłużenie tego okresu o kolejne miesiące (maksymalnie do 84 miesięcy) będzie powodować odpowiednią ocenę oferty w kryteriach oceny ofert – pkt 16 SIWZ. Wymagania ogólne: Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia i miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi Zamawiającemu modyfikację treści SIWZ przed złożeniem ofert. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone wątpliwości czy nieprecyzyjne ustalenia w SIWZ oraz wzorze umowy, które z jego strony mogą stanowić o braku możliwości podpisania umowy na warunkach wskazanych w tych dokumentach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, przeznaczony jest dla wszystkich mieszkańców miasta i zapewnia dostęp do posesji w tym także osobom z niepełnosprawnością. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj.: wykonywaniem robót brukarskich, wykonywaniem robót przy różnych sieciach infrastruktury technicznej (sanitarnych, wodociągowych, gazowych, kanalizacji deszczowej, energetycznych, teletechnicznych itp), wykonywaniem czynności związanych z użyciem maszyn i urządzeń przy robotach drogowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem na niżej wymienione konto bankowe Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w wysokości: 100.000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 97 1560 0013 2851 9704 3000 0013 Getin Noble Bank Spółka Akcyjna tytułem: WADIUM na przetarg „Przebudowa ulic: Moniuszki w km 0 + 776,53 do 2 + 183,54 i Smugowej w km 1 + 958,79 do 2 + 268,40 w Starachowicach – realizacja 2017 rok” - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach – w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg „Przebudowa ulic: Moniuszki w km 0 + 776,53 do 2 + 183,54 i Smugowej w km 1 + 958,79 do 2 + 268,40 w Starachowicach – realizacja 2017 rok” , kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach