Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Lubelskiej, Poznańskiej, Warszawskiej, Chopina i Kombatantów w Kudowie-Zdroju

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Lubelskiej, Poznańskiej, Warszawskiej, Chopina i Kombatantów w Kudowie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy ulic Lubelskiej, Poznańskiej, Warszawskiej, Chopina i Kombatantów w Kudowie-Zdroju w celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa i dostępności osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Nowa Kudowa - rewitalizacja przestrzeni publicznej i infrastruktury drogowej w Kudowie-Zdroju” Projekt dofinansowany ze środków EFRR w ramach RPO WD 2014-2020. Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w tym na: Część nr 1 zamówienia pn.: „Przebudowa ulic: Poznańskiej, Warszawskiej i Chopina w Kudowie-Zdroju” Zakres przebudowy ulic Poznańskiej, Warszawskiej i Chopina obejmuje wymianę istniejącej nawierzchni ulic, wymianę nawierzchni chodników oraz wjazdów indywidualnych, uregulowanie miejsc postojowych wzdłuż ulic. Ponadto planuje się wymianę istniejących studni kanalizacji deszczowej na nowe oraz regulację i dostosowanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami DN 200 PVC, do nowego układu drogowego, czyszczenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Ponadto wymianie i dostosowaniu do nowego układu drogowego ulegnie siec oświetleniowa w w/w ulicach. Trasa remontowanych sieci nie ulega zmianie. Realizacja inwestycji obejmuje działki ewidencyjne nr : - ulica Poznańska - działka nr 206 , obręb Stary Zdrój, jednostka ewidencyjna Kudowa-Zdrój, - ulica Warszawska - działka nr 197 , obręb Stary Zdrój, jednostka ewidencyjna Kudowa-Zdrój, - ulica Chopina działka nr 2 , obręb Nowy Zdrój, jednostka ewidencyjna Kudowa-Zdrój , Część nr 2 zamówienia pn.: „Przebudowa ulic: Lubelskiej i Kombatantów w Kudowie-Zdroju” Zakres przebudowy ulicy Lubelskiej obejmuje wymianę istniejącej nawierzchni ulicy, wymianę nawierzchni chodnika oraz wjazdów indywidualnych, uregulowanie miejsc postojowych wzdłuż ulicy. Ponadto planuje się wymianę istniejących studni kanalizacji deszczowej na nowe oraz regulację i dostosowanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami DN 200 PVC, do nowego układu drogowego, czyszczenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Ponadto wymianie i dostosowaniu do nowego układu drogowego ulegnie siec oświetleniowa w w/w ulicy. Trasa remontowanych sieci nie ulega zmianie. Realizacja inwestycji obejmuje następujące działki ewidencyjne: nr dz. nr 23 ; 21/5, obręb Nowy Zdrój, jednostka ewidencyjna Kudowa-Zdrój, Zakres przebudowy ulicy Kombatantów obejmuje remontu i przebudowy odcinka jezdni oraz chodnika w celu utworzenia miejsc postojowych wraz wymianą 6 latarni w miejscowości Kudowa-Zdrój, gmina Kudowa-Zdrój, powiat Kłodzki, województwo Dolnośląskie. Remont dotyczy jezdni, natomiast przebudowa obejmuje pobocze wraz z chodnikiem. Roboty budowlane obejmują: rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni ul. Kombatantów oraz chodnika od strony ul. Słonecznej, wykonanie wykopów korytowych pod konstrukcję projektowanej podbudowy oraz nawierzchni jezdni drogi gminnej, wykonanie ław fundamentowych obsadzenie krawężników oraz obrzeży betonowych, budowę miejsc postojowych wzdłuż ulicy od strony ul. Słonecznej o nawierzchni z kostki betonowej, budowę chodnika z kostki betonowej od strony ul. Słonecznej, wykonanie nowej podbudowy jezdni, ułożenie nowej nawierzchni jezdni, wymianę 6 istniejących latarni, uporządkowanie terenu. Realizacja inwestycji obejmuje następujące działki ewidencyjne: nr dz. nr 247, AM - 9, obręb Stary Zdrój, dz. nr 1, AM - 1, obręb Nowy Zdrój, jednostka ewidencyjna Kudowa-Zdrój. Podana w ofercie cena - odrębnie dla każdej z części zamówienia o którą Wykonawca się ubiega - jako wynagrodzenie ryczałtowe, musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności winna zawierać: wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk, wszystkie podatki, opłaty, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót, opłaty transportowe, koszty dojazdów, koszty ekspertyz, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, świadectw, analiz, konsultacji, sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej robót, sporządzenie i zatwierdzenie wymaganych projektów organizacji ruchu oraz wykonanie ustalonego w nich oznakowania, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach, a także zapewnienie realizacji obowiązków kierowników robót itp., koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz istotnymi postanowieniami umowy. W szczególności cena musi zawierać koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, ogrodzenie, dozorowanie itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dróg i chodników, wywozu nadmiaru gruntu, ewentualnej utylizacji i składowania materiałów z rozbiórek, koszty związane z odbiorami wykonanych robót koszty wycinki i karczowania drzew wraz z uporządkowaniem terenu oraz inne koszty wynikające z umowy. Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacją projektową), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik do niniejszej SIWZ, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w ust. 5.4.2 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 zamówienia do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach