Gmina Krobia ogłasza przetarg
- Adres: 63-840 Krobia, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
Rynek 1
63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
REGON: 41105062300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA ULIC KOPERNIKA, CICHEJ I KWIATOWEJ W CIĄGU DRÓG GMINNYCH W KROBI - ETAP II UL. KWIATOWA I CICHA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEBUDOWA ULIC KOPERNIKA, CICHEJ I KWIATOWEJ W CIĄGU DRÓG GMINNYCH W KROBI - ETAP II UL. KWIATOWA I CICHA CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę CPV 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulic Kwiatowej i Cichej w miejscowości Krobia, obejmująca wymianę nawierzchni jezdni (z betonu asfaltowego na kostkę brukową), chodników oraz zjazdów na posesje. W projekcie przebudowy ulicy uwzględniono również przebudowę kanalizacji deszczowej. ZAKRES RZECZOWY INWESTYCJI: - roboty przygotowawcze; - roboty ziemne; - podbudowa; - nawierzchnia; - elementy ulic; - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu; - pozostałe roboty; - roboty ziemne i montażowe dla sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej Wykonawca winien dostarczyć na materiały atesty i aprobaty techniczne. Dokumentacja techniczna do wglądu w Urzędzie Miejskim w Krobi, pok. nr 6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wszystkim (ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia) wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, występującym w dokumentacji projektowej, towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane pisemne uzgodnienia z zamawiającym. Jeżeli zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z robotami odwodnieniowymi oraz związane z robotami brukarskimi na podstawie umowy o pracę - zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy, Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII. Kosztorysy ofertowe. Formularz ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie miejsc postojowych na ul. Cmentarnej w Kowalewie
Dodano: 2024-07-10 - Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika ul. Jurackiej w Poznaniu – odc. od budynku nr 17 do chodnika o nawierzchni bitumicznej
Dodano: 2024-07-05 - Rozbudowa publicznej drogi gminnej numer 287047P oraz numer 287001P w Krzyszczewie
Dodano: 2024-06-28 - BUDOWA I MODERNIZACJA PARKINGÓW W M. KOŁO ZADANIE NR 1 - BUDOWA PARKINGU PRZY PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 5 W KOLE; ZADANIE NR 2 - BUDOWA PARKINGU PRZY MIEJSKIM DOMU KULTURY W KOLE.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa ulicy Strażackiej w miejscowości Włoszakowice
Dodano: 2024-02-08 - Budowa i przebudowa dróg w miejscowości Myślniew, Marcinki, Bałdowice, Parzynów-Mostki w Gminie Kobyla Góra
Dodano: 2024-01-31 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 4906P Gostyń - Brzezie wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego - ETAP II (km 0+619 - 1+530)
Dodano: 2023-11-22 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2023-11-15 - Przebudowa drogi gminnej ul. Bursztynowej w Przygodzicach i Wysocku Małym wraz z parkingiem
Dodano: 2023-10-12 - Remont drogi gminnej nr 843565P Olszyna-Ignaców w miejscowościach Ignaców i Mostki
Dodano: 2023-10-04