Przetargi.pl
Przebudowa ulic Konopnickiej i Kościelnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Kępice

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8576621 , fax. 059 8576624
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 059 8576621, fax. 059 8576624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umig.kepice.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Konopnickiej i Kościelnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Kępice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy prac będzie obejmował następujące elementy: 1. Przebudowa ulicy Konopnickiej: - nawierzchnia jezdni z kostki POLBRUK łącznie z pasami dla pieszych - 1433,00 m? - chodniki z kostki POLBRUK - 420,00 m? - zjazdy na posesje z kostki POLBRUK - 176,00 m? RAZEM: - 2029,00 m? 2. Przebudowa ulicy Kościelnej - nawierzchnia jezdni z kostki POLBRUK - 643,00 m? - chodniki z kostki POLBRUK - 255,00 m? - chodniki z możliwością postoju z kostki POLBRUK - 160,00 m? - zjazdy na posesje z kostki POLBRUK - 67,00 m? RAZEM: - 1125,00 m? 3.Plac przy budynku GS - nawierzchnia placu z kostki POLBRUK - 277,00 m? - chodniki z kostki POLBRUK - 30,00 m? RAZEM: - 307,00 m? Ogółem powierzchnia projektowanych utwardzeń : - 3461,00 m? 4. Kanalizacja deszczowa. Odprowadzenie wód deszczowych w zakresie przebudowywanych ulic za pomocą rur kanalizacyjnych PCV kielichowych i podłączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej Dn400 poprzez istniejące studnie w ulicy Konopnickiej i Kościelnej oraz włączenie bezpośrednie do kanału Dn400 za pomocą wkładki in situ i tulei przejściowej PCV- beton w ulicy Leśnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 13.500,00 PLN. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia oferty. Dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na konto Zamawiającego do Urzędu Miejskiego w Kępicach w Banku Spółdzielczym Ustka o/Kępice nr 10931510430040376820000030 z dopiskiem przetarg nieograniczony : Przebudowa ulic Konopnickiej i Kościelnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Kępice do dnia 13.07.2009 r. do godziny 15.00. 5. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Warunki zwrotu wadium i jego utraty: 8.6.1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.6.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 6.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 6.4. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 6.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie . 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2.Oświadczenie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik nr 2 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania- art. 24 ust. 1i2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 7. Wykaz podwykonawców , którym wykonawca powierzy wykonanie części zadania - załącznik nr 5 W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia za pomocą podwykonawcy- Wykonawca załączy do oferty umowę z podwykonawcą lub jej projekt ( zgodnie z art. 647 ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny- Dz. U. z dnia 18.05. 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami). 8.Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia- załącznik nr 6 9. Podpisany projekt umowy - załącznik nr 7; 10. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; Brak w/w dokumentów i wypełnionych załączników potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach