Przetargi.pl
Przebudowa ulic i miejsc parkingowych w m. Pępowo

Gmina Pępowo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-830 Pępowo, ul. Stanisławy Nadstawek 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 57 36 308, 348 , fax. 65 57 36 032
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pępowo
    ul. Stanisławy Nadstawek 6 6
    63-830 Pępowo, woj. wielkopolskie
    tel. 65 57 36 308, 348, fax. 65 57 36 032
    REGON: 41105059200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic i miejsc parkingowych w m. Pępowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic i miejsc parkingowych w miejscowości Pępowo obejmująca następujący zakres robót: 3.1.1. przebudowę ul. Polnej - (dz. ew. nr 81/16 ) o długości 0,05 km obejmującą następujący zakres robót: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym grub. średnio 8 cm; - skropienie emulsją asfaltową średnio rozpadową podbudowy pomocniczej w ilości 0,7 kg; - podbudowę zasadniczą z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych; 3.1.2. przebudowę ul. Wiejskiej - (dz. ew. nr 132) o długości 0,262 km obejmującą następujący zakres robót: - roboty ziemne związane z korytowaniem; - warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem; - podbudowę; - skropienie emulsją asfaltową; - podbudowę zasadniczą z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych; - frezowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej; - mechaniczne oczyszczenie krawędzi jezdni z piasku; - skropienie emulsją asfaltową podbudowy zasadniczej oraz istniejącej nawierzchni bitumicznej; - ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni; - uzupełnienie, wyrównanie i zagęszczenie poboczy frezem bitumicznym 3.1.3. przebudowę ul. Promienistej - (dz. ew. nr 178/7, 608) o długości 0,110 km obejmującą następujący zakres robót: - frezowanie nawierzchni bitumicznej; - rozbiórkę podjazdu do posesji; - regulację studzienek; - remont istniejącej nawierzchni masą bitumiczną; - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową; - mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego; 3.1.4. przebudowę skrzyżowania ul. Krótkiej - obejmującą następujący zakres robót: - roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe i karczowanie pni; - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - odwodnienie korpusu drogowego; - roboty montażowe; - podbudowy; - nawierzchnie; - elementy ulic; - oznakowanie pionowe; 3.1.5. przebudowę miejsc parkingowych przy ul. M. Orłonia - obejmującą następujący zakres robót: - roboty przygotowawcze; - usunięcie drzew; - rozbiórkę elementów drogowych; - roboty ziemne; - odwodnienie korpusu drogowego; - roboty montażowe; - podbudowę; - elementy ulic; - tereny zielone. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i kosztorys ofertowy, w tym: Załącznik Nr 9 do SIWZ - kosztorysy ofertowe i przedmiary robót Załącznik Nr 10 do SIWZ - projekt techniczny - przebudowa skrzyżowania ul. Krótkiej Załącznik Nr 11 do SIWZ - projekt techniczny - przebudowa miejsc parkingowych przy ul. Mariana Orłonia Załącznik Nr 12 do SIWZ - mapy poglądowe 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. 3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie:pięć tysięcy i 00/100 zł). 9.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 9.2.1. pieniądzu, 9.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.2.3. gwarancjach bankowych, 9.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 9.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w PKO BP o/Gostyń Nr rachunku: 15 1020 3121 0000 6502 0004 8108 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 9.4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 9.5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności za faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pepowo.leszczynskie.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach