Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg
- Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11-go Listopada 65
95-040 Koluszki, woj. łódzkie
tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
REGON: 59064836200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic: Czarneckiego, Okrzei, Wyspiańskiego w Koluszkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulic: a) Czarneckiego w Koluszkach z drogą wewnętrzną na działce nr 38/7 o długości ogółem 345 mb, b) Okrzei w Koluszkach o długości 255 mb, c) Wyspiańskiego w Koluszkach o długości 283 mb, 2. W zakres prac do realizacji wchodzi: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu, 2) wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, 3) wstawienie krawężników, wykonanie warstwy odsączającej oraz podbudowy z kruszywa łamanego, 4) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, 5) wykonanie robót wykończeniowych i regulacja wysokościowa armatury, 6) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. Miejsce realizacji: ulica Czarneckiego w Koluszkach z drogą wewnętrzną na działce nr 38/7, ulica Okrzei w Koluszkach, ulica Wyspiańskiego w Koluszkach. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w : 1) Przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 8 A - 8 C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Projektach budowlano – wykonawczych oraz materiałach do zgłoszenia robót budowlanych będących załącznikami nr 9 A - 9 C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będącej załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3) dokument (-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr DP 3500E na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2024-02-27 - Bieżące utrzymanie dróg, ciągów pieszych i rowerowych oraz oznakowania pionowego dróg będących w zarządzie Gminy Bełchatów
Dodano: 2024-02-06 - Modernizacja dróg gminnych nr 105107 E i 105119 E w miejscowości Krępa
Dodano: 2024-01-18 - Rozbudowa ul. Żytniej w Ksawerowie
Dodano: 2023-12-18 - Budowa parkingu
Dodano: 2023-12-14 - Budowa parkingu
Dodano: 2023-11-06 - Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej wraz z ciągiem pieszym i rowerowym w Gminie Tuszyn - etap III
Dodano: 2023-10-23 - Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 118304E w miejscowości Dobrosław na działce 325 dł. 930m.
Dodano: 2023-09-20 - Remont drogi powiatowej nr 4535E na odcinku od km 0+272 do km 1+005 w m. Chojny.
Dodano: 2023-09-19 - Remont drogi gminnej w miejscowości Gawrony.
Dodano: 2023-09-13