Przetargi.pl
Przebudowa ulic: 750 - lecia Wąbrzeźna i Wiśniowej w Wąbrzeźnie

Gmina Miasto Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6884500 , fax. 56 6882748
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Wąbrzeźno
    ul. Wolności 18
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6884500, fax. 56 6882748
    REGON: 87111878000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: 750 - lecia Wąbrzeźna i Wiśniowej w Wąbrzeźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie przebudowy dróg gminnych. Zakres prac w ulicach 750-lecia Wąbrzeźna i Wiśniowej obejmuje m.in.: 1)formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami – piasek dowieziony z zewnątrz – 3162,50 m3; 2)profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II – IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 8955,00 m2; 3)warstwy odcinające z piasku zagęszczane mechanicznie o grubości 10 cm (ścieżki pieszo-rowerowe 1129+1540) – 2669,00 m2; 4)oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych – 5338,00 m2; 5)skropienie nawierzchni drogowych kationową emulsją asfaltową – 5338,00 m2; 6)oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych – 16581,00 m2; 7)skropienie nawierzchni drogowych kationową emulsją asfaltową – 16581,00 m2; 8)wykonanie warstwy zasadniczej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm (ścieżki pieszo-rowerowe 1540+1129) – 2669,00 m2; 9)wykonanie warstwy zasadniczej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm (zjazdy 759 i jezdnia 5527) – 6286,00 m2; 10)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa, warstwa gr. 15 cm (zjazdy 759 i jezdnia 5527) – 6286,00 m2; 11)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm (warstwa wiążąca) – 2669,00 m2; 12)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego barwionego AC8S gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg rowerowy 1540) – 1540,00 m2; 13)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego szarego AC8S gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg pieszy 1129) – 1129,00 m2; 14)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm (warstwa wiążąca) – 5527,00 m2; 15)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC22P gr. 8 cm (podbudowa) – 5527,00 m2; 16)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm (warstwa ścieralna) – 5527,00 m2; 17)wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem C12/15 – 205,448 m3; 18)wykonanie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 5 cm – 1104,00 m; 19)wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm – 1464,10 m; 20)wykonanie ławy betonowej pod obrzeża z oporem – beton C12/15 – 82.07 m3; 21)ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 1908,50 m; 22)ułożenie chodników z płyt antypoślizgowych na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 80,00 m2; 23)rozścielenie ziemi urodzajnej ręcznie z przerzutem na terenie płaskim – 640 m3; 24)wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I – II z nawożeniem – 3200,00 m2; 25)ręczna pielęgnacja trawników dywanowych na terenie płaskim – 3200,00 m2; 26)budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych o liczbie warstw 1, liczbie rur 1, liczbie otworów 1 – 270,00 m; 27)oznakowanie poziome i pionowe – kompletne zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: 1)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 2)projekt budowlano – wykonawczy wraz z załącznikami; 3)przedmiar robót przekazany przez zamawiającego, stanowiący materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej. 3.Program zapewnienia jakości (PZJ) 1)Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji inżyniera/kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. 2)Program zapewnienia jakości powinien zawierać: a)organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, b)organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, c)sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, d)wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, e)wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, f)system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, g)wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), h)sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji inżynierowi/kierownikowi projektu. 4.W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w dwóch etapach tzn. w I etapie wykona roboty na jednej z ulic przeznaczonych do przebudowy, tj. ul. Wiśniowej bądź ul. 750 – lecia Wąbrzeźna, zapewniając całodobową komunikację z osiedlem mieszkaniowym RW TBS, działającymi na tym terenie podmiotami gospodarczymi oraz położonymi na tym terenie nieruchomościami. Drugi etap należy zrealizować analogicznie do pierwszego. 6.Zamawiający zastrzega sobie obowiązek wykonania osobistego przez wykonawcę: 1)warstwy zasadniczej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr.15 cm (ścieżki pieszo – rowerowe 1540+1129) – 2669,00 m2; 2)warstwy zasadniczej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr.20 cm (zjazdy 759 i jezdnia 5527) – 6286.000 m2; 3)podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, warstwa gr. 15 cm (zjazdy 759 i jezdnia 5527) – 6286,00 m2; 4)nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm (warstwa wiążąca) – 2669,00 m2; 5)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego barwionego AC8S gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg rowerowy 1540) – 1540,00 m2; 6)nawierzchni z betonu asfaltowego szarego AC8S gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg pieszy 1129) – 1129,00 m2; 7)nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm (warstwa wiążąca) – 5527,00 m2; 8)nawierzchni z betonu asfaltowego AC22P gr. 8 cm (podbudowa) – 5527,00 m2; 9)nawierzchni z betonu asfaltowego AC8W gr. 4 cm (warstwa ścieralna) – 5527,00 m2. UWAGA: Pozostałe roboty mogą wykonać podwykonawcy. Beton asfaltowy ułożony na odcinku próbnym wskazanym przez inwestora stanowi koszt kontraktu i jest własnością inwestora. Gmina może za własne środki zlecić wykonanie dodatkowych prób betonu asfaltowego. 7.Zamawiający wymaga od wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby w zakresie realizacji zamówienia poniższe czynności były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) tj.: 1)formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami; 2)profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II – IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 3)warstwy odcinające z piasku zagęszczone mechanicznie o grubości 10 cm; 4)oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych; 5)skropienie nawierzchni drogowych kationową emulsją asfaltową; 6)wykonanie warstwy zasadniczej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm i 20 cm; 7)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, warstwa gr.15 cm; 8)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm (warstwa wiążąca); 9)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg pieszy); 10)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego barwionego AC85 gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg rowerowy); 11)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm (warstwa wiążąca); 12)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC22P gr. 8 cm (podbudowa); 13)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm (warstwa ścieralna); 14)wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem C12/15; 15)wykonanie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 5 cm; 16)wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 5 cm; 17)wykonanie ławy betonowych pod obrzeża z oporem – beton C12/15; 18)ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową; 19)ułożenie chodników z płyt antypoślizgowych na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową; 20)rozścielenie ziemi urodzajnej ręcznie z przerzutem na terenie płaskim; 21)wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II z nawożeniem; 22)ręczna pielęgnacja trawników dywanowych na terenie płaskim; 23)budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych o liczbie warstw 1, liczbie rur 1, liczbie otworów 1; 24)oznakowanie poziome i pionowe – kompletne zgodne z zatwierdzoną dokumentacją. 9.Wykonawca najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, że osoby, które będą wykonywać czynności wskazane w ust. 8 są zatrudnione na umowę o pracę. 10.Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie jakie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 11.Zamawiający nie dopuści wykonawcy do realizacji zamówienia do momentu otrzymania oświadczenia, o którym mowa w ust. 10. Wynikłe z tego tytułu opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy będzie traktowane, jako opóźnienie z winy wykonawcy. 12.W przypadku, gdy wykonawca będzie realizował zamówienie przy udziale podwykonawców, każdorazowo jest on zobowiązany do przekazania zamawiającemu, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji robót przez podwykonawcę oświadczenia podwykonawcy o treści wskazanej w ust.10. 13.Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu: a)poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z osobami skierowanymi do wykonywania prac określonych w ust. 8 (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, b)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c)poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 13.Niezłożenie dokumentów przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, o których mowa w ust. 8 - 12, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności. 14.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15.Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo naliczenia kary w wysokości 1.000,00 zł w przypadku niedopełnienia przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 8 za każdą osobę, wobec której wykonawca nie dopełnił obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 16.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 47 2030 0045 1110 0000 0219 3690 z adnotacją: „Wadium przetargowe dla zadania pn. Przebudowa ulic: 750-lecia Wąbrzeźna i Wiśniowej w Wąbrzeźnie”; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4.Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach