Przetargi.pl
„Przebudowa ul. XXX-Lecia PRL i ul. Wesołej w Czarnym Borze (droga powiatowa nr 3367D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 3366D do skrzyżowania z drogą wojewódzką 367 oraz drogą gminną – dz. nr 406 do skrzyżowania z drogą powiatową 3367D)”. Zadanie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 58379 Czarny Bór, ul. XXX-lecia PRL
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 450 139 , fax. 748 450 006
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
    ul. XXX-lecia PRL 18
    58379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
    tel. 748 450 139, fax. 748 450 006
    REGON: 89071822500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ul. XXX-Lecia PRL i ul. Wesołej w Czarnym Borze (droga powiatowa nr 3367D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 3366D do skrzyżowania z drogą wojewódzką 367 oraz drogą gminną – dz. nr 406 do skrzyżowania z drogą powiatową 3367D)”. Zadanie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. XXX-Lecia PRL i ul. Wesołej w Czarnym Borze (droga powiatowa nr 3367D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 3366D do skrzyżowania z drogą wojewódzką 367 oraz drogą gminną – dz. nr 406 do skrzyżowania z drogą powiatową 3367D)” systemie zaprojektuj i wybuduj”. W zakresie wykonania robót objętych zamówieniem Wykonawca związany jest materiałem stanowiącym załącznik do SIWZ, tj.: - programem funkcjonalno - użytkowym - wytycznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - wytycznymi wykonania i odbioru prac projektowych ETAP 0 - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA Dokumentacja projektowa będzie realizowana w następujących etapach: - Analiza materiałów wyjściowych (dotychczasowych opracowań i ich rozwiązań), w tym PFU - Wykonania pomiarów terenowych, badań, analiz, obliczeń - Uzyskanie decyzji wymaganych do skutecznego złożenia wniosku zgłoszenia robót/ pozwolenie na budowę/ZRID - Wykonanie projektów podziału działek (w razie potrzeby) - Opracowanie materiałów do wniosku o zgłoszenie robót/wydanie decyzji o pozwolenie na budowę /ZRID (PB + informacja BIOZ) - Zatwierdzenie przyjętych rozwiązań projektowych przez Zamawiającego - Wprowadzenie korekt Zamawiającego do dokumentacji - Wystąpienie w imieniu Zamawiającego o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji ZRID lub złożenia zgłoszenia - Opracowanie i zatwierdzenie organizacji ruchu zastępczego - Opracowanie projektów wykonawczych - Zatwierdzenie projektów wykonawczych - Wprowadzenie korekt do projektów wykonawczych podczas zatwierdzania dokumentacji wykonawczej Materiałami wyjściowymi do projektowania, wiążącymi wykonawcę w zakresie zakresu prac do wykonania są ustalenia: - PFU - Uzgodnień branżowych, - Wytycznych Wykonania i Odbioru Prac Projektowych - Wytycznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Do obowiązków Wykonawcy należy: - opracowanie mapy do celów projektowych – wymagana mapa numeryczna wykonana na podstawie pomiaru w terenie z uwagi na niedostateczną jakość i błędy w materiałach geodezyjnych będących w zasobie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej - opracowanie projektu budowlanego - opracowanie projektu zagospodarowania terenu - opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego - przygotowanie wniosku o zgłoszenie robót/wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę/ wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - uzgodnienie zakresu przebudowy sieci uzbrojenia terenu - wystąpienie o uzyskane decyzji środowiskowej - wystąpienie o uzyskane zezwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - opracowanie projektu wykonawczego - opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu tymczasowej i docelowej ETAP I i II - WYKONANIE ROBÓT ULICA WESOŁA: Przewiduje się prace na odcinku o łącznej długości ok. 0,148 km. Teren prac obejmuje odcinek od skrzyżowania z ul. XXX Lecia PRL (droga powiatowa 3367D) do mostu na rzece Lesk. Szczegółowy zakres przedstawia rysunek PZT. Opracowaniem objęto obszar o powierzchni ok. 0,15 ha. W ramach zadania przewiduje się wykonanie całości robót drogowych w ramach działek drogowych. Realizacja prac wymagać będzie lokalnie poszerzenia jezdni oraz lokalnie korekty osi drogi, tak by zapewnić normatywne wjazdy na posesje sąsiadujące z drogą. W przypadku istniejących zjazdów nienormatywnych dopuszcza się ich pozostawienie, przy założeniu niepogarszania warunków zjazdu. W zakresie niwelety przewiduje się zasadniczo powielenie istniejącej niwelety, z możliwością niewielkich zmian, które nie pogorszą warunków zjazdu na sąsiednie posesje oraz odwadniania drogi. Przewiduje się wykonanie chodników o podstawowej szerokości 2,0 m zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni. Dopuszcza się lokalne przewężenia chodników do 1,25 m. Podstawowe założenia dla przebudowy ulicy Wesołej przedstawiono poniżej: Klasa drogi D ½ Prędkość projektowa 30 km/h Ilość pasów ruchu 2 Szerokość pasa ruchu 2,50 m Szerokość jezdni 5,0 m Kategoria ruchu KR1 Szerokość chodnika 1,25 – 2,0 m Nawierzchnia jezdni Bitumiczna Nawierzchnia chodników Kostka betonowa Nawierzchnia stanowisk postojowych Kostka betonowa UL. XXX -LECIA PRL Przewiduje się prace na odcinku o łącznej długości ok. 1,518 km. Teren prac obejmuje odcinek od skrzyżowania z droga wojewódzką nr 367 do skrzyżowania z ul. Wałbrzyską. Szczegółowy zakres przedstawia rysunek PZT z części graficznej PFU. Opracowaniem objęto obszar o powierzchni ok. 1,8 ha. W ramach zadania przewiduje się pozostawienie istniejącego przebiegu drogi, bez zajmowania działek sąsiednich. Wyjątek od powyższej zasady stanowi dworzec autobusowy przy szkole (działki nr 779 i 577/4), gdzie przewiduje się przebudowę istniejących stanowisk do parkowania. Dopuszcza się także lokalne wejścia w działki drogowe dochodzące do drogi powiatowej – dla zaprojektowania normatywnych połączeń z istniejącymi drogami publicznymi lub wejść do posesji. W zakresie niwelety z uwagi na sąsiadującą istniejącą zabudowę przewiduje się powielenie istniejącej niwelety drogi. Dopuszcza się niewielkie korekty, które nie pogorsza warunków zjazdów do posesji i odwodnienia posesji. Przewiduje się wykonanie chodników o podstawowej szerokości 2,0 m zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni. Dopuszcza się lokalne przewężenia chodników do 1,25 m, a w miejscach, gdzie brak miejsca dla chodnika – wykonanie opasek o szerokości 75 cm. W przypadku projektowania przerw w chodniku należy zapewnić przejścia dla pieszych dla uciąglenia ruchu pieszego na całej długości ulicy. Podstawowe założenia dla przebudowy ulicy XXX Lecia PRL przedstawiono poniżej: Klasa drogi Z ½ Prędkość projektowa 40 km/h Ilość pasów ruchu 2 Szerokość pasa ruchu 3,0 m Szerokość jezdni 6,0 m Kategoria ruchu KR3 Szerokość chodnika 1,25 – 2,0 m Szerokość opaski 0,75 m Nawierzchnia jezdni Bitumiczna Nawierzchnia chodników Kostka betonowa Nawierzchnia zatok autobusowych Kostka granitowa 16/18 Nawierzchnia jezdni „dworca autobusowego” przy szkole Bitumiczna W ramach zadania przewiduje się budowę nowej kanalizacji deszczowej odwadniającej cały projektowany układ drogowy. Kanalizację należy zaprojektować i wykonać z rur z tworzyw sztucznych (PP, PE, PCW) o sztywności obwodowej SN8 pod chodnikami i SN10 pod jezdnią. Wewnętrzna strona rur winna posiadać wykładzinę koloru białego dla umożliwienia wykonywania inspekcji TV. Średnice rur należy dobrać na podstawie obliczeń hydraulicznych. Wyloty kanalizacji należy przewidzieć do istniejących odbiorników. Na zrzut wód należy uzyskać pozwolenie wodno – prawne. Trasę kanalizacji należy prowadzić w maksymalnym stopniu w chodnikach. W miejscach, gdzie nie jest to możliwe dopuszcza się układanie kolektorów w jezdni, lecz w ten sposób, by studnie rewizyjne wypadały poza śladem kół. Studnie i osadniki należy wykonać jako betonowe z prefabrykatów klasy nie niższej niż C35/45 i nasiąkliwości nie większej niż 5%. Armaturę żeliwną klasy minimum D-400 należy układać na pierścieniach betonowych. W obszarze zadania znajdują się czynne sieci: • Energetyczne – napowietrzne i doziemne • Telekomunikacyjne – napowietrzne i doziemne • Gazowe • Wodne • Kanalizacji sanitarnej • Kanalizacji deszczowej W ramach zadania należy dokonać likwidacji kolizji sieciowych kolidujących z przewidywanym zakresem prac. Na likwidację kolizji Wykonawca uzyska stosowne warunki likwidacji kolizji od gestorów tych sieci. Wykonawca obliczając termin realizacji zadania musi uwzględnić czas przeznaczony dla zarządców infrastruktury podziemnej dla ewentualnej wymiany sieci podziemnych i nadziemnych. Wykonawca opracuje i zatwierdzi, a następnie wyniesie w teren projekt czasowej organizacji ruchu na czas robót. Zamawiający dopuszcza czasowe zamknięcie ulic dla ruchu kołowego. Jednakże w takim przypadku konieczne jest zorganizowanie dojazdów dla mieszkańców, służb ratunkowych i komunalnych do posesji przy wyłączonym z ruchu odcinku. Zamknięcie drogi w rejonie szkoły może nastąpić wyłącznie w okresie wakacyjnym. O wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu należy powiadomić zarządcę drogi, Zamawiającego, Policję, Straż Pożarną, Pogotowie oraz służby komunalne Należy opracować projekt stałej organizacji ruchu oraz uzyskać niezbędne uzgodnienia i opinie wraz z zatwierdzeniem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729, z późn. zm.). W ramach projektu należy przewidzieć oznakowanie poziome grubowarstwowe, a pionowe II generacji odblaskowości, z wyłączeniem znaków, dla których przepisy wymagają zastosowania folii III generacji odblaskowości. Rozmiar znaków – zgodnie z wymaganiami przepisów. Warstwa ścieralna na jezdni ma być wykonana całą szerokością - bezszwowo. Zgodnie z ustawą z dnia 1 kwietnia 2016 r. o zakazie propagowania komunizmu lub innego ustroju totalitarnego przez nazwy budowli, obiektów i urządzeń użyteczności publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 744) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany nazwy ul. XXX-Lecia PRL po podjęciu stosownej uchwały przez Radę Gminy Czarny Bór.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze, 67 8395 0001 0023 7158 2000 0006 dla wadium z adnotacją „Wadium – Przebudowa ul. XXX-Lecia PRL i ul. Wesołej”;  w poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  w gwarancji bankowej;  w gwarancji ubezpieczeniowej;  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty, a kopię złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Czarny Bór. Wadium złożone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręcznie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. Gwarancja lub poręczenie musi posiadać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. W treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem Polskiem i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że co innego wynika z przepisów prawa. W przypadku niezabezpieczenia oferty wadium w jednej lub kilku formach określonych w pkt 16.2 wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach