Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg
- Adres: 32590 Libiąż, ul. Działkowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 271 311 , fax. 326 249 290
- Data zamieszczenia: 2017-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
ul. Działkowa 1
32590 Libiąż, woj. małopolskie
tel. 326 271 311, fax. 326 249 290
REGON: 27625798900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa ul. Urzędniczej w Libiążu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Przebudowa ul. Urzędniczej w Libiążu”. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Urzędniczej w Libiążu. Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni drogi, chodników, miejsc postojowych, poboczy oraz odwodnienia drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), Projekt wykonawczy (załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ). 3.W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4.Wykonawca, do zrealizowania zamówienia, zobowiązany jest dodatkowo do: 1)sporządzenia projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót, oraz wykonanie w oparciu o ten projekt zmiany oznakowania na okres prowadzenia robót. 2)zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, 3)zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia, 4)zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym, 5)sporządzenia operatu kolaudacyjnego 5.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 pkkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5 pkkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 pkkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 pkkt 1) czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części DP 1038K ul. Luszowickiej w Balinie
Dodano: 2023-07-13 - Wykonanie modernizacji dróg gminnych na terenie Miasta Bochnia
Dodano: 2023-05-23 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Remont ul. Kasprowicza w Nowym Targu” (długość ulicy około 800 mb).
Dodano: 2020-11-03 - Wykonanie remontu ul. Długiej na odcinku od ul. Orkana do os. Bereki w Nowym Targu.
Dodano: 2020-10-28 - Remont drogi gminnej nr 420015K w km od 0+000, do km 1+511 w miejscowości Gliczarów Górny oraz Biały Dunajec, Gmina Biały Dunajec
Dodano: 2020-08-25 - Kontynuacja przebudowy DP 1014K- ul.Piłsudskiego w Zagórzu
Dodano: 2020-07-31 - Remont części DP 1003K – ul. Spokojnej w Libiążu
Dodano: 2020-07-30 - Przebudowa drogi powiatowej numer 1059K, odcinek I - w km od 0+022 do km 0+665; odcinek II - w km od 0+694 do km 2+555, w miejscowości Chrzanów, Powiat Chrzanowski
Dodano: 2020-07-14 - Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr DP 1051 K Płoki- Lgota
Dodano: 2020-07-08 - Remont drogi gminnej „Za Pasieką”: odcinek I – w km od 0+500 do km 1+093,50, odcinek II – w km od 1+134,50 do km 1+360,50, odcinek III – w km od 1+499 do km 1+631,70
Dodano: 2020-07-01