Przetargi.pl
Przebudowa ul. Traugutta w Sokółce

Urząd Miejski w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, Plac Kościuszki 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7110919 , fax. 085 7110911
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sokółce
    Plac Kościuszki 1 1
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 085 7110919, fax. 085 7110911
    REGON: 00052335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Traugutta w Sokółce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.rzedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej ul. Traugutta w Sokółce dł. 194 mb: 1)Roboty przygotowawcze roboty pomiarowe 0,194 km 2)Roboty ziemne wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku - 896,33 m3 roboty ziemne poprzeczne na przerzut - 12,0 m3 3)Odwodnienie korpusu drogowego regulacja pionowa kratek ściekowych nadbudowa z betonu - 9 szt. regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 12 szt. regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 4 szt 4)Podbudowa wykonanie koryta na całej powierzchni jezdni i chodników głębokość do 10 cm - 1518,96 m2 mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych -= 1175,8 m2 mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 1175,8 m2 wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr 15 cm - 1348,4 m2 wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr 10 cm - 1348,4 m2 5)Nawierzchnia wykonanie warstwy wiążącej gr 5 cm - 1175,8 m2 wykonanie warstwy ścieralnej gr 4 cm - 1175,8 m2 nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 172,6 m2 6)Elementy ulic chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm 343,12 m2 obrzeża betonowe 20x6 cm - 645,7 m ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm - 394,0 m Wykonawca oprócz robót określonych w dokumentacji technicznej w ramach zamówienia wykona również: powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, opracuje projekt organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót. Przed przystąpieniem do wyceny robót, wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym zgodności zakresu robót. Kompletna dokumentacja techniczna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Sokółce w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa - pok. nr 105 w godz. 800 - 1500 oraz jej kopia stanowi element specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Rozdział III - opis przedmiotu zamówienia). Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1)udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o długości minimum 200 mb każda; 2)potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1).Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o długości minimum 200 mb każda;, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności: 1)drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach