Przetargi.pl
Przebudowa ul. Targowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Nowym Mieście Lubawskim

Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 472-96-32 , fax. 56 474-27-14
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
    ul. Rynek 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 472-96-32, fax. 56 474-27-14
    REGON: 87111888500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nml-um.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Targowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Nowym Mieście Lubawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ul. Targowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Nowym Mieście Lubawskim dotycząca w szczególności następujący zakres robót budowlanych: a) wykonanie robót przygotowawczych oraz rozbiórkowych obejmujących: − roboty pomiarowe, ustalenie granic oraz pkt. głównych, − pomiar geodezyjny oraz stała obsługa geodezyjna w trakcie budowy, − pomiar powykonawczy, − rozbiórkę nawierzchni z płyt drogowych, − rozbiórkę nawierzchni z kostki betonowej/płytek betonowych chodnikowych, − rozbiórkę nawierzchni asfaltowych, − rozbiórkę nawierzchni betonowych, − rozbiórkę wpustów ulicznych, odwodnienia liniowego i przykanalików, − rozbiórkę krawężników betonowych wraz z ławami betonowymi, − rozbiórkę obrzeży betonowych wraz z ławami betonowymi, − robotach ziemnych, b) wykonanie robót w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej obejmujących: − wykonanie wykopów, − wykonanie podłoża z materiałów sypkich, − ułożenie kanalizacji deszczowej z podłączeniem wpustów, studni wraz próbą szczelności, − wykonanie studzienek ściekowych, − wykonanie studni rewizyjnych, − wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie, − ręczne zasypanie wykopów liniowych, c) budowa jezdni obejmująca: − mechaniczne wykonanie koryta z uporządkowaniem dna wykopu, − wywóz ziemi, − wykonanie warstwy z mieszanki związanej cementem, − ułożenie krawężników betonowych na ławach betonowych, − wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, − mechaniczne czyszczenie nawierzchni, − skropienie nawierzchni drogowej, − wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 16W, − wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S, d) budowa zjazdów obejmująca: − mechaniczne wykonanie koryta z uporządkowaniem dna wykopu, − wywóz ziemi, − wykonanie warstwy z mieszanki związanej cementem C3/4. − ułożenie krawężników betonowych na ławach betonowych, − wykonanie podbudowy z mieszanki związanej cementem C5/6. − wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, e) wykonanie miejsc postojowych na parkingach obejmujących: − mechaniczne wykonanie koryta z uporządkowaniem dna wykopu, − wywóz ziemi, − wykonanie warstwy z mieszanki związanej cementem C3/4. − ułożenie krawężników betonowych na ławach betonowych, − wykonanie podbudowy z mieszanki związanej cementem C5/6. − wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, f) budowa chodnika obejmująca: − mechaniczne wykonanie koryta z uporządkowaniem dna wykopu, − wywóz ziemi, − wykonanie warstwy z mieszanki związanej cementem C3/4. − ułożenie obrzeży betonowych na ławach betonowych, − wykonanie podbudowy z mieszanki związanej cementem C5/6. − wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, g) wykonanie robót wykończeniowych obejmujących: − dostosowanie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej do nowej wysokości drogi, − regulację bram wjazdowych, − równanie terenu, − plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego, − wykonanie trawników z pielęgnacją, − wykonanie oznakowania pionowego, poziomego zgodnie z organizacja ruchu, h) Budowa oświetlenia ulicznego obejmująca: − ręczne kopanie rowów kablowych, − ręczne zasypywanie rowów kablowych, − nasypywanie warstw piasku na dnie rowu kablowego, − nasypywanie warstwy piasku na kabel, − układanie w wykopie rur ochronnych, − mechaniczne przepychanie rur stalowych, − układanie kabli wielożyłowych, − układanie w rowach kablowych bednarki, − mechaniczne pogrążanie uziomów prętowych, − montaż złącza kablowego (szafka oświetleniowa), − mocowanie tabliczek, − montaż i stawianie słupów oświetleniowych, − montaż wysięgników rurowych, − montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, − montaż przewodów do opraw oświetleniowych, − badanie linii kablowej 4 żyłowej niskiego napięcia, − badania i pomiary instalacji uziemiającej ochronnej lub roboczej, − badania i pomiary skuteczności zerowania, − obsługę geodezyjną, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje rozbiórek wiat, ławek, stołów, straganów uwzględnionych w dokumentacji projektowej. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszej umowy, w tym: a) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczym i ziemnymi; b) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami w zakresie wykonania nawierzchni drogowych i prac wykończeniowych; c) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami instalacyjnymi sieci kanalizacyjnej, d) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami w zakresie wykonania instalacji oświetleniowej; e) operowanie/kierowanie sprzętem budowlanym. Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy – Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. nr 40 1020 3583 0000 3302 0011 3605 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa ul. Targowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w NML.” O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje dzień i godzina wpływu środków na ww. rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim – pok. nr 16 (Kasa Miejska) lub dołączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską w Nowym Mieście Lubawskim reprezentowaną przez Burmistrza Nowego Miasta Lubawskiego, b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Pzp, f) gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta, g) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż forma pieniężna przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający żąda, aby w sytuacji, w której dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, zostały wystawione tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w treści dokumentu znajdowała się co najmniej informacja o zabezpieczeniu oferty składanej przez podmiotu wspólnie ubiegające się o zamówienie publiczne (lub lista podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wymaganego w niniejszym postępowaniu. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 14.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy – Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy – Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – ustawy – Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24. ust. 1 pkt 23 – ustawy – Pzp, wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.4, 7.5, 7.13 i 7.14 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.4, 7.5, 7.13 i 7.14 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy – Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach