Gmina Łask ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 436 768 300 , fax. 436 768 388
- Data zamieszczenia: 2019-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
ul. Warszawska 14
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 436 768 300, fax. 436 768 388
REGON: 73093451300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Szkolnej w Wiewiórczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Szkolnej w Wiewiórczynie” polegających na przebudowie ulicy na odcinku od ul. Konstantynowskiej do ul. Wiewiórczej o długości 423,40 m o nawierzchni bitumicznej wraz z budową chodnika i zjazdów. 2. Realizacja zadania odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych znak: AB.6743.1.501.2018.MJ153 z 12.09.2018 r. 3. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności: • tyczenie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; • wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych; • wykonanie robót ziemnych; • wykonanie konstrukcji drogowych i nawierzchni bitumicznych; • wykonanie chodników z kostki betonowej; • wykonanie zjazdów z tłucznia kamiennego oraz poboczy gruntowych (0,75 m); • wykonanie odwodnienia; • montaż oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu; • roboty wykończeniowe. UWAGA I: Wykonawca będzie prowadził roboty w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego. W celu korzystania przez mieszkańców z wjazdów i dojść do posesji Wykonawca na minimum 2 dni przed rozpoczęciem robót, powiadomi mieszkańców o terminie i zakresie wykonywanych robót. UWAGA II: Materiał z rozbiórki nawierzchni ul. Szkolnej należy przekazać Zamawiającemu z odwiezieniem na odległość do 5 km od miejsca realizacji inwestycji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej – załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia robót na etapie po wyborze oferty, a przed zawarciem umowy, w przypadku przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy, o okres liczony od dnia 13.04.2019 r. do dnia podpisania umowy. 6. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 6 i 7 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 7. Wszystkie wbudowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne dopuszczenia wymagane Prawem Budowlanym. 8. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 8.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy, o ile nie będą one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej: tyczenie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych, wykonanie robót ziemnych, wykonanie konstrukcji drogowych i nawierzchni bitumicznych, wykonanie odwodnienia, wykonanie zjazdów z tłucznia kamiennego oraz poboczy gruntowych, wykonanie chodników z kostki betonowej, montaż oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, roboty wykończeniowe. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 8.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy lub podwykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby oraz imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8.4 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności. 8.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł. 1.2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). 1.5. Z treści wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę składaną wspólnie. 1.6. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie szerokopasmowego dostępu do Internetu użytkownikom w gminie Kleszczów – rozbudowa infrastruktury FTTH w latach 2023 – 2025
Dodano: 2024-04-05 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Teklów w sołectwie Bielina
Dodano: 2024-03-14 - Budowa doziemnych przyłączy MSK LODMAN dla Akademii Sztuk Pięknych i Muzeum Pałac Herbsta
Dodano: 2024-02-09 - Budowa doziemnego przyłącza MSK LODMAN dla Akademii Sztuk Pięknych.
Dodano: 2023-11-10 - Rozbudowa dróg wewnętrznych w Kleszczowie: Część 1 Budowa drogi przy cmentarzu w Kleszczowie. Część 2 Remont ul. Dojazdowej w Kleszczowie.
Dodano: 2023-04-06 - Rozwój infrastruktury sportowej Gminy Rząśnia poprzez remont hali sportowej wraz z zapleczem w Rząśni oraz utworzenie miejsca sportowo -rekreacyjnego w miejscowości Stróża
Dodano: 2023-02-15 - Rozbudowa infrastruktury światłowodowej FTTH na terenie gminy Kleszczów : Część 1: budowa przyłączy telekomunikacyjnych Część 2: zapewnienie dostępu do sieci telekomunikacyjnej w Stefanowiźnie
Dodano: 2022-11-03 - Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego
Dodano: 2022-10-31 - Przebudowa przejść dla pieszych w Pabianicach (5 lokalizacji)
Dodano: 2022-08-23 - Pierwszy etap racjonalizacji zaopatrzenia w wodę oraz modernizacji dróg w Gm. Brzeźnio Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich – Studni awaryjnej SW-2 na terenie ujęcia dla Gm Brzeźnio
Dodano: 2022-07-26