Przetargi.pl
Przebudowa ul. Świerczewskiego na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Głowaczowskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Świerczewskiego na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Głowaczowskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej w Kozienicach – ul. Świerczewskiego, na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Głowaczowskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Projekt obejmuje rozebranie istniejących krawężników, nawierzchni i konstrukcji jezdni oraz chodników, wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni jezdni wraz z krawężnikami i chodnikami, usprawnienie odwodnienia, wykonanie zjazdów i oznakowania poziomego i pionowego. Przyjęto następujące parametry techniczne nawierzchni drogi: - Klasa drogi L, - Konstrukcja jezdni dla ruchu KR 3, - Prędkość Projektowa 40 km/h, - Szerokość jezdni – 7,0 m. 2. W ramach realizacji zadania inwestycyjnego oraz jego wyceny należy dodatkowo uwzględnić: 1) Gmina Kozienice rozwiązała umowę na realizację zadania z Wykonawcą robót, który wykonał niżej opisany zakres robót: a) Usunął warstwy bitumiczne na odcinku od DK 79 do ul. Konstytucji z pozostawieniem odpadów na placu budowy, b) Rozebrał chodnik po jednej stronie na odcinku od DK 79 do ul. Konstytucji i złożył kostki na paletach, c) Podjął próbę montażu trzech wpustów deszczowych, /dokonał wykopy i obsadził po jednym kręgu/, d) Na budowie zalegają palety będące własnością KGK Sp z o.o. e) Na budowie zalegają kręgi /studnie i wpusty/ będące własnością Wykonawcy, f) Na budowie zalegają gruzy z rozbiórki, 3. W trakcie trwania budowy Kozienicka Gospodarka Komunalna wykonała i zakończyła realizację inwestycji w zakresie: 1) Budowy sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od DK 79 do ul. Konstytucji, 2) Rozbudowy sieci wodociągowej w zakresie nowych przyłącz. 4. W związku z powyższym w wycenie robót należy uwzględnić - dodatkowo: 1) Usunięcie z pasa drogowego zalegających materiałów z rozbiórek /asfalty, betony, piach/, 2) Kostkę brukową z rozbiórki na paletach należy zawieźć do siedziby Spółki na ul. Przemysłową 15, 3) Pozostałe nawierzchnie z kostki należy rozebrać na palety i wywieźć do siedziby Spółki na ul. Przemysłową 15. 4) Należy wywieźć zalegające materiały Wykonawcy /12 szt. kpl. wpustów/ w depozyt do siedziby spółki KGK, 5) Należy uwzględnić kontrolę zagęszczeń po kanalizacji i ew. dogęszczenie gruntu po wykopach, 6) Regulacja 4 nowych studni kanalizacji sanitarnej wraz z pierścieniami odciążającymi, 7) Regulacja skrzynek zaworowych na sieci wodociągowej w ilości 14 szt., 8) Odtworzenie nawierzchni z BA - 2 warstwy gr. łączna 11 cm po wykonanych sieciach w ul. Konstytucji 40 m2, - oraz pozostały zakres zgodny z opracowanym projektem technicznym. II. Wymagania techniczne i warunki realizacji zamówienia: 1. Zadanie inwestycyjne wykonywane będzie w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne, lokalizacyjne i materiałowe w zakresie wynikającym z n/w dokumentów: a. Projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ulicy Świerczewskiego w m. Kozienice, b. Projektu stałej organizacji ruchu, c. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, szczegółowej specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. 2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:  wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,  roboty towarzyszące /w tym zabezpieczenia istniejącej sieci/,  roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym: - pomiarowe, - rozbiórkowe, w tym rozebranie nawierzchni jezdni wraz z podbudową, krawężników wraz z ławą, obrzeży, nawierzchni z kostki brukowej na chodnikach i zjazdach, - demontaż istniejących przykanalików i wpustów ulicznych, - demontaż istniejącego oznakowania,  roboty ziemne, w tym: - wykonanie wykopów pod elementy odwodnienia oraz koryta pod poszczególne elementami drogi, - zasypanie wraz z zagęszczeniem wykopów, - transport gruntu,  odwodnienie, w tym: - wykonanie odcinka sieci i przykanalików z podłączeniem do studni ściekowych i rewizyjnych, - wykonanie studni rewizyjnych i studzienek ściekowych wraz z niezbędnym wyposażeniem,  roboty drogowe, w tym: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie warstwy odsączającej i odcinającej, - podbudowa jezdni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna i wiążąca, - ustawienie krawężników ulicznych i obrzeży betonowych, - nawierzchnia z kostki brukowej chodników, zjazdów i wyniesionego skrzyżowania,  inne roboty, w tym:  wykonanie elementów stałej organizacji ruchu w tym oznakowanie pionowe i poziome ulicy,  regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury,  humusowanie wraz z obsianiem trawą pasów zieleni,  zabezpieczenie nadzoru ze strony właścicieli sieci kolidującej z zadaniem,  uporządkowanie terenu objętego robotami, w tym zabezpieczenie istniejącego drzewostanu,  dodatkowy zakres określony w pkt. I. Szczegółowe parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne materiałów i urządzeń, zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa o których mowa w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia. III. Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania: Do wykonawcy należy: 1) Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej. 2) Wszystkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych . 3) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób, sprawdzeń i badań w zakresie wykonywanych robót. 4) Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 kompletów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót , przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych . 5) Wywózna bieżąco i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 6) Powiadomienie co najmniej na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem robót mieszkańców przyległych posesji poprzez pisemne ogłoszenia o planowanych pracach i utrudnieniach, w tym SPZOZ Przychodnię przy ul. Sienkiewicza, PSS-E w Kozienicach przy ul. Świerczewskiego 27. 7) Powiadomienie pisemnie co najmniej na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem robót Kozienicką Gospodarkę Komunalną z siedzibą przy ul. Przemysłowej 15 o planowanym terminie rozpoczęcia robót i utrudnieniach z tym związanych. Wykonawca ma obowiązek współpracować z KGK w celu realizacji przez KGK remontu sieci i przyłączy oraz odbioru śmieci a także ma obowiązek zapewnić dojazd do posesji przylegających do realizowanej ulicy oraz zapewnić mieszkańcom przyległych posesji bezproblemowy do nich dojazd. 8) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia pasa drogowego w trakcie prowadzonych robót Kozienickiej Gospodarce Komunalnej w Kozienicach w celu wykonania rozbudowy oraz remontów sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami. W ramach przekazanego pasa Wykonawca uzgodni zasady i warunki realizacji robót bezpośrednio z KGK w Kozienicach lub z Wykonawcą działającym w ich imieniu. 9) Odtworzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie prowadzenia robót, 10) Wykonanie nieodpłatnych przeglądów i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów. 11) Dokonanie odbiorów branżowych robót oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy. 12) Wykonanie gwarancyjnych przeglądów technicznych. 13) Wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów, 14) W czasie wykonywania robót wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. 15) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego i usunięcia ewentualnych kolizji oraz uzyskania wszelkich innych zgód, decyzji, zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania robót. Opis stanu istniejącego. Projektowane zadanie obejmuje odcinek ulicy Świerczewskiego, zlokalizowany pomiędzy włączeniem do drogi krajowej nr 48 ul. Głowaczowskiej a nowym włączeniem do drogi krajowej nr 79 ul. Warszawskiej. Całość przebudowy zlokalizowana jest w istniejącym pasie drogowym drogi gminnej. Istniejąca ulica Świerczewskiego posiada przekrój uliczny. Jezdnia ograniczona jest krawężnikami betonowymi. Po obu stronach usytuowane są chodniki z kostki betonowej oddzielone od jezdni pasem zieleni. Do bram wykonane są zjazdy bramowe. Jezdnia ulicy posiada nawierzchnię bitumiczną. Szerokość ulicy 7,0m. Odwodnienie ulicy odbywa się poprzez wpusty uliczne do kanalizacji deszczowej. Ulica posiada oświetlenie na słupach NN. W granicach pasa drogowego usytuowane są sieci wodociągowe, kanalizacja sanitarna, deszczowa i telefoniczna, gazociąg, kanał ciepłowniczy oraz kable NN. W bezpośrednim otoczeniu planowanej przebudowy ulicy po obu stronach zlokalizowana jest zabudowa mieszkalna, jednorodzinna oraz PSS-E, SPZOZ, KRUS. Postępowanie przetargowe jest drugim w niniejszej sprawie. Umowa z wybranym w pierwszym postępowaniu wykonawcą została rozwiązana. W trakcie obowiązywania tej umowy Wykonawca wykonał roboty wymienione w pkt. 2.1). oraz zostały wykonane prace związane z modernizacją sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 9.2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 11.3 SIWZ składa każdy z Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa, o której mowa w zdaniu pierwszym. winna zawierać co najmniej: - strony umowy, - przedmiot i cel działania konsorcjum, - zakres prac powierzonych do wykonania każdej ze stron i sposób współdziałania, - okres obowiązywania umowy (obejmujący również okres rękojmi i gwarancji jakości), - sposób odpowiedzialności, - sposób rozliczenia płatności, - obowiązki i uprawnienia partnerów, w tym lidera, - regulacje prawne w stosunku do umowy konsorcjum. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając nie budzące wątpliwości co do czasu, sposobu i zakresu udostępnienia zasobów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części I SIWZ – Załącznik nr 4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć wymagane zobowiązanie. Zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów wyłącznie, jeśli podmioty zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 9.2.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w w pkt. 11.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.1. SIWZ. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z pkt. 9.4.2 SIWZ żąda dokumentu stanowiącego załącznik nr 4 Części I SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz. 1114 oraz 2016 poz. 352). W sytuacji, gdy ww dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym tylko w języku obcym, zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz z tłumaczeniem na język polski. Wraz z ofertą Wykonawca składa: a) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 11.1 SIWZ (składane w oryginale), b) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innego/innych podmiotów zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt.9.4.2 SIWZ, c) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) d) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach