Burmistrz Zatora ogłasza przetarg
- Adres: 32640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 338 412 215 , fax. 33 84 10 206
- Data zamieszczenia: 2017-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
32640 Zator, woj. małopolskie
tel. 338 412 215, fax. 33 84 10 206
REGON: 53107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Stromej w Zatorze wraz z przebudową schodów terenowych i odwodnienia oraz budową oświetlenia ulicznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa ul. Stromej w Zatorze wraz z przebudową schodów terenowych i odwodnienia oraz budową oświetlenia ulicznego. Zakres robót obejmuje m. in. : roboty rozbiórkowe, przygotowanie terenu, roboty ziemne, odwodnienie (88 mb), krawężniki (111 mb), obrzeża (271 mb), palisada betonowa (112 mb), chodnik typ I, II, III, IV (podbudowa z kruszywa, nawierzchnia z kostki brukowej – łącznie 310 m2), jezdnia z kostko brukowej (145 m2), zieleń, montaż latarń oświetleniowych wraz z okablowaniem (5 szt.), rury osłonowe (36 mb). Zakres prac objętych proponowaną ceną ofertową obejmuje także : organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy zgodnie z przepisami, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (geodezja powykonawcza, atesty na użyte materiały itp.), zabezpieczenie ew. kolizji z sieciami uzbrojenia podziemnego, zgodnie z dołączonymi uzgodnieniami branżowymi, po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej – wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze. Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w roz. VIII pkt. 1b siwz, powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu — załącznik nr 3 do SIWZ składane przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy – sporządzony w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót - zał. nr 1 do formularza ofertowego. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy — jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do siwz, złożonego w terminie zgodnym z art. 24 ust. 11 ustawy PZP : Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej — załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W/w oświadczeniem Wykonawca potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Modlnica
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w km 0+000 do 0+995 na działce nr 112 w miejscowości Żelichów
Dodano: 2024-07-04 - IZP.272.12.2024 - Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 2*
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Gręboszów
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Raba Wyżna
Dodano: 2024-06-14 - Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizacje osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
Dodano: 2024-06-06 - ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 601689 K (UL. LEŚNA) W M. ZABIERZÓW – ETAP 2
Dodano: 2024-04-30 - Rozbudowa istniejącej drogi gminnej ul. Akacjowej w dwóch częściach od ul. Kolejowej do ul. Brzeskiej i od ul. Brzeskiej do ul. Słonecznej
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja drogi wewnętrznej ul. Przyległej w Smolicach
Dodano: 2024-04-18