Przetargi.pl
Przebudowa ul. Starowiejskiej w Kiełpinie

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 681-05-02 , fax. 058 6810973, 6945135
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 681-05-02, fax. 058 6810973, 6945135
    REGON: 00052754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.kartuzy.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Starowiejskiej w Kiełpinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących kategorii robót: 1) rozbiórkę elementów drogi, 2) roboty ziemne, 3) wykonanie podbudowy, 4) wykonanie nawierzchni, 5) obsadzenie krawężników, 6) wykonanie opasek i wjazdów bramowych, 7) wykonanie obrzeży betonowych, 8) umocnienie skarp, 9) wykonanie zieleni drogowej, 10) wykonanie oznakowania pionowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp sprecyzowane poniżej: 1) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, co zostało sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 5.000 m2. 2) Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co zostało sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: Dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającej, co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co zostało sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 zł. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.10.1 Części I SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia wymagane przez Zamawiającego warunki Wykonawca składa: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Formularz oświadczenia określa zał. nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o wykonanych robotach budowlanych. Oświadczenie stanowi wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca ich wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Formularz oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Oświadczenie stanowi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia zawodowe i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli odrębne przepisy nakładają taki obowiązek). Formularz oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jeżeli w oświadczeniu o którym mowa w ppkt. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach