Przetargi.pl
Przebudowa ul. Środkowej i ul. Kilińskiego w Świdniku wraz z parkingiem

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2015-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Środkowej i ul. Kilińskiego w Świdniku wraz z parkingiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ul. Środkowej i ul. Kilińskiego w Świdniku wraz z parkingiem 4.2 Zakres przedmiotu zamowienia na Przebudowę ul. Środkowej (od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do skrzyżowania z ul. Kilińskiego) obejmuje: a) roboty pomiarowe, b) odcięcie piłą i frezowanie istniejących warstw asfaltowych z odwiezieniem, c) rozbiórkę istniejących konstrukcji z odwiezieniem, d) korytowanie i wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczonej krawężnikiem betonowym, e) korytowanie i odtworzenie konstrukcji chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczonej obrzeżem betonowym, f) ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej, g) wyprofilowanie terenów zielonych, humusowanie oraz obsianie trawą powierzchni objętych przebudową, h) opracowanie i wdrożenie zatwierdzonego projektu Czasowej Organizacji Ruchu na okres trwania budowy, i) wdrożenie zatwierdzonego projektu Stałej Organizacji Ruchu, j) regulacja istniejących włazów studni kanalizacyjnych, wpustu deszczowego oraz studni telefonicznej, k) oznakowanie poziome i pionowe, l) przebudowę latarni oświetleniowej. 4.3 Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia: 4.3.1 Branża drogowa Zakres: a) przebudowa ulicy o pow. ok. 303,70 m2, o długości ok. 63,07 m i szerokości 4,75 m, b) odtworzenie chodnika o pow. ok. 36,00 m2, c) zakładanie trawników o pow. ok. 92,70 m2, d) opracowanie i wdrożenie zatwierdzonego projektu Czasowej Organizacji Ruchu, e) wdrożenie zatwierdzonego projektu Stałej Organizacji Ruchu, f) regulacja istniejących włazów studni kanalizacyjnych, wpustu deszczowego oraz studni telefonicznej szt. 9. 4.3.2 Branża elektryczna - przebudowa oświetlenia Zakres: a) montaż nowych słupów oświetleniowych - 1 szt, b) montaż nowych opraw oświetleniowych - 1 szt, c) demontaż istniejących słupów oświetleniowych - 1 szt, d) demontaż istniejących opraw oświetleniowych - 1 szt, 4.4 Zakres przedmiotu umowy na Przebudowę ul. Kilińskiego obejmuje: a) roboty pomiarowe, b) odcięcie piłą i frezowanie istniejących warstw asfaltowych z odwiezieniem, c) rozbiórkę istniejących konstrukcji z odwiezieniem, d) rozebranie murów oporowych z odwiezieniem, e) korytowanie i wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczonej krawężnikiem betonowym, f) korytowanie i odtworzenie konstrukcji chodnika i opasek bezpieczeństwa o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczonej obrzeżem betonowym, g) korytowanie i wykonanie placu pod pojemniki na odpady o nawierzchni z betonowej kostki brukowej ograniczonego opornikiem betonowym, h) demontaż i montaż trzepaka i ławki w nawierzchni placu pod pojemniki na odpady zgodnie z rysunkiem RYS_2_3_PZT_PS_KILIŃSKIEGO_26-10-1_PZT, i) odcięcie piłą i odtworzenie nawierzchni zjazdów do garaży o nawierzchni z betonu C 8/10, j) korytowanie i wykonanie o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o wym. 60x40x10 cm, k) ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej, l) wyprofilowanie terenów zielonych, humusowanie oraz obsianie trawą powierzchni objętych przebudową, m) opracowanie i wdrożenie zatwierdzonego projektu Czasowej Organizacji Ruchu na okres trwania budowy, n) wdrożenie zatwierdzonego projektu Stałej Organizacji Ruchu, o) regulację istniejących włazów studni kanalizacyjnych, wpustów deszczowych, zaworów wodociągowych oraz studni telefonicznej, p) oznakowanie poziome i pionowe, q) przebudowę latarni oświetleniowej, r) przebudowę odwodnienia liniowego i wpustów deszczowych, s) wykonanie muru oporowego z palisady, zabezpieczenie wewnętrznej powierzchni muru geowłókniną. 4.5 Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia: 4.5.1 Branża drogowa Zakres: a) przebudowa ulicy o pow. ok. 793,80 m2, o długości ok. 185,88 m i szerokości 4,0 m, b) odtworzenie chodnika i opasek bezpieczeństwa o pow. ok. 59,90 m2, c) wykonanie placu pod pojemniki na odpady o pow. ok. 51,30 m2, d) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o wym. 60x40x10 cm o pow. e) 20,56 m2, f) wykonanie muru z palisady o dł. 55,0m2, g) zakładanie trawników o pow. ok. 135,80 m2, h) opracowanie i wdrożenie zatwierdzonego projektu Czasowej Organizacji Ruchu, i) wdrożenie zatwierdzonego projektu Stałej Organizacji Ruchu, j) regulacja istniejących włazów studni kanalizacyjnych, wpustów deszczowych, zaworów wodociągowych oraz studni telefonicznej szt. 22 4.5.2 Branża elektryczna - przebudowa oświetlenia Zakres: a) montaż nowych słupów oświetleniowych - 5 szt, b) montaż nowych opraw oświetleniowych - 5 szt, c) demontaż istniejących słupów oświetleniowych - 5 szt, d) demontaż istniejących opraw oświetleniowych - 5 szt. 4.5.3 Branża sanitarna - przebudowa odwodnienia Zakres: a) demontaż odwodnienia liniowego - 14,3 m, b) montaż odwodnienia liniowego - 12,3 m, c) demontaż studzienek ściekowych ulicznych - 2 kpl. d) montaż studzienek ściekowych ulicznych - 1 kpl. 4.6 Opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c) oferta przetargowa Wykonawcy Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości prac i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach