Przetargi.pl
Przebudowa ul. Spacerowej we wsi Rybie na terenie Gminy Raszyn

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05090 Raszyn, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 017 770 , fax. 227 017 778
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna
    05090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 017 770, fax. 227 017 778
    REGON: 54663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.raszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Spacerowej we wsi Rybie na terenie Gminy Raszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia, należy przebudować ulicę Spacerową w zakresie nawierzchni jedni bitumicznej o zmiennej szerokości (4,7-6,0 m), remontu zjazdów oraz odtworzenie powierzchni wykonanych z elementów betonowych w zakresie: 2.1.1. Nawierzchnia jezdni (ok. 3115,5 m2)  warstwa ścieralna betonu asfaltowego gr. 4 cm,  warstwa wiążąca na z betonu asfaltowego gr. 6 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 8 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63 gr. 12 cm,  warstwa mrozoochronna (górna)z mieszkanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2≤4 MPa gr.17 cm (mieszanka dowożona- minimalna wytrzymałość na ściskanie 2,5 MPa, maksymalna 4 MPa),  warstwa mrozoochronna (dolna) z mieszkanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2≤4 MPa gr.18 cm (mieszanka dowożona- minimalna wytrzymałość na ściskanie 2,5 MPa, maksymalna 4 MPa), 2.1.2 Nawierzchnia zjazdów (ok. 370 m2)  warstwa ścieralna z kostki betonowej szara gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm,  warstwa odsączająca z pisku średnioziarnistego gr. 10 cm 2.1.3 Powierzchnia betonowa do odtworzenia (ok. 1020,5 m2):  warstwa ścieralna z kostki betonowej szara gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm,  warstwa odsączająca z pisku średnioziarnistego gr. 10 cm Z uwagi, iż włączenie sieci kanalizacji deszczowej do istniejącej studni w ul. 19- Kwietnia i ul. Wesołej oraz sieci wodociągowej w ul. 19- Kwietnia warstwę podbudowy i wiążącej należy odtworzyć na szerokości wykopu, natomiast warstwę ścieralną na całej szerokości jezdni ul. 19- Kwietnia i ul. Wesołej oraz długości 6m. 2.1.4 Odwodnienie: Dla potrzeb odprowadzenie wód opadowych z ul. Spacerowej zaprojektowano kanał deszczowy: - kanał z rur PVC-U- SDR 34 SN 8 o śr. 250 mm (odcinek od ul. Wesołej do studni KD15)- 86,30 m, - kanał z rur PVC-U- SDR 34 SN 8 o śr. 400 mm (odcinek od ul. 19- Kwietnia do studni KD11)- 486,20 m, - kanał z rur PVC-U- SDR 34 SN 8 o śr. 200 mm (łącznik ul. Spacerowej i ul. Południowej)- 46 m, - przyłącza do wpustów deszczowych z rur PVC-U- SDR 34 SN 8 o śr. 200 – 91,4 m - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm (4+11+1)– 16 szt., - wpusty uliczne bez syfonu o śr. 500 mm (8+20+1)- 29 szt. Po ułożeniu kanału, przykanalików należy wykonać próbę szczelności. 2.1.5 Sieć wodociągowa i sanitarna wraz przyłączami: * Sieć wodociągowa i sanitarna W ramach przedmiotowej inwestycji przewidziano przebudowę sieci wodociągowej z rur DN110 PE 100 SDR11 PN 16 na długości 111,30 m o śr. 110 mm. Ze względu na kolizję z realizowaną w ramach w/w inwestycji kanalizacja deszczową zaprojektowano przebudowę odcinka istniejącej kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U lite SN 8 SDR 34 na długości 17,9 m (KS2ist- KS3proj). * Przyłącza wodociągowe: Należy wykonać fragmenty przyłączy wodociągowych na odcinku od sieci do granicy nieruchomości 495, 497, 554, 498, 562/2 503/2, 522, 579/1, 579/2, 584, 549, 552, 556/1, 510/2 (14 szt.). Przyłącza należy wykonać z rur PE 100 SDR 11 PN 16 o średnicy 40mm o łącznej długości 78,9 m. * Przyłącza sanitarne. Przyłącza sanitarne na odcinku od sieci do granicy nieruchomości 591, 579/1, 552, 549 (4 szt.) Przy-łącza należy wykonać z rur PVC-U lite SN 8 SDR 34 o śr. 160 mm o łącznej długości 20,7 m. Po ułożeniu kanału, przyłączy należy wykonać próbę szczelności. Uwaga: Jeżeli w trakcie realizacji robót związanych z kanalizacją deszczową, siecią wodociągową i sanitarną, przyłączy sanitarnych, wodociągowych konieczne będzie odwodnienie wykopów to Wykonawca winien je uwzględnić w cenach jednostkowych wykonywanego wykopu. Prace związane z przełączeniem przyłączy wodociągowych, sanitarnych należy tak zaplanować aby uniknąć przerw w dostawie wody, jak również w odprowadzeniu ścieków. (konieczne jednoczesne zasilenie starego i nowego wodociągu). Wykonawca zobowiązany jest do: • prowadzenia robót w sposób zapewniający dojazd mieszkańców do nieruchomości oraz dojazd dot. obsługi posesji, • poinformowania właścicieli, użytkowników przyległych posesji z tygodniowym wyprzedzeniem o planowanym rozpoczęciu robót powodujących ograniczenie dojazdu i utrudnieniu w ruchu drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 8.2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359/
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga przedstawienia od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:  reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,  zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań,  złożenie oferty wspólnie,  prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, a) o których mowa w pkt. 6.2.1. SIWZ, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach