Przetargi.pl
Przebudowa ul. Sienkiewicza w Prochowicach

Gmina Prochowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-230 Prochowice, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8584342, 76 8584343 , fax. 76 75 38 749
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prochowice
    ul. Rynek 1
    59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8584342, 76 8584343, fax. 76 75 38 749
    REGON: 39064751200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Sienkiewicza w Prochowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w ciągu ul. Sienkiewicza obejmująca przebudowę jezdni działka nr 27 i w ciągu ul. Kościuszki działka nr 55 oraz wykonanie jednostronnej ścieżki rowerowo – pieszej na odcinku 48 m, zgodnie z projektem budowlanym Zał. Nr 1 do SIWZ oraz przedmiarem robót Zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, że projekt budowlany wykonany jest dla remontu całej drogi gminnej 104588D (ul. Kochanowskiego i Sienkiewicza) natomiast postępowanie dotyczy tylko ul. Sienkiewicza i Kościuszki. Ogólny zakres robót do wykonania : 1. Roboty zimne wraz z transportem uroku. 2. Wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy. 3. Montaż krawężników i obrzeży betonowych. 4. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych. 5. Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studnią rewizyjną z rur PCV. 6. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ. 7. Wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych. 8. Regulacja istniejących urządzeń infrastruktury. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac. Należy wziąć pod uwagę, że w tym samym czasie będą wykonywane roboty drogowe na ul. Kochanowskiego. Realizację remontu jezdni i chodnika należy zrealizować w dwóch połówkowych etapach. Ruch kołowy będzie przebiegać z utrudnieniami polegającymi na wprowadzeniu jednego kierunku ruchu na odcinku robót. Etapy remontu należy realizować kolejno po sobie (strona lewa, strona prawa). Po zrealizowaniu każdego z etapów robót budowlanych należy uporządkować teren i doprowadzić do stanu prawidłowego użytkowania. Ruch pieszych będzie odbywać się obustronnie za wyjątkiem odcinka, na którym będzie wykonywana ścieżka rowerowo – piesza. Do posesji przyległych do miejsc wykonywania robót musi być zapewniony dojazd. Wykonanie prac budowlanych zostało zgłoszone do Starostwa Powiatowego w Legnicy. Starosta Powiatu Legnickiego nie wniósł zastrzeżeń do wykonania przedmiotowych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg formularza nr 1; 2. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną sporządzony w sposób określony w SIWZ w pkt. 14 Opis sposobu obliczenia ceny, stanowiący kalkulację ceny oferty. Zamawiający udostępnia kosztorys ofertowy (ślepy), który Wykonawcy mogą wykorzystać – Zał. nr 6 do SIWZ. 3. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofert. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy – jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów. 5. Dla podmiotów występujących wspólnie - dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w przetargu podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących podmiotów. 6. Dowód wpłaty wadium. 7. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach