Przetargi.pl
Przebudowa ul. Regulskiej w Michałowicach - etap II

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05816 Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2016-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
    05816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Regulskiej w Michałowicach - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Regulskiej w Michałowicach, na odcinku od ul. Kolejowej do Al. Topolowej, o długości 520 mb, w tym: - roboty drogowe: rozebranie 2.470 m2 nawierzchni asfaltowej, 165 m2 nawierzchni zjazdów, wykonanie 3.172 m2 nawierzchni asfaltowej (8 + 4 cm), 1.834 m2 nawierzchni asfaltowej SMA o gr. 4 cm, 140 m2 z kostki bet. gr. 8 cm, 1.256 mb krawężników na ławie betonowej, 638 mb obrzeży, 1.082 m ścieków betonowych prefabrykowanych, regulacja 25 szt. studzienek i zaworów, 87 m2 oznakowania poziomego, 1.515 m2 plantowania, humusowania i obsiewu poboczy, - roboty sanitarne: wykonanie 216 mb rurociągu z rur drenażowych PVC-U DN 315 SN12 (otwory na 2/3 obwodu), zabezpieczonych geowłókniną i ułożonych w złożu filtracyjnym, 60 mb rurociągu z rur PE DN 300 w rurze osłonowej PE DN 500, 178 mb rurociągu z rur PP DN 300 SN8, 16 mb rurociągu z rur PVC DN 200 SN8, 88 mb rurociągu z rur PVC DN 160 SN8, 16 szt. studni żelbetowych DN 1200, 21 szt. wpustów deszczowych DN 500, 127 mb wodociągu z rur PVC DN110, 1.442 m3 wymiany gruntu (pełna wymiana na grunt piaszczysty, dobrze zagęszczany) - roboty energetyczne: demontaż 7 szt. słupów, 1.370 m przewodów, montaż 2 szt. słupów, montaż 350 m przewodów, wykonanie 178 m kanalizacji kablowej, montaż 2 szt. WLZ - roboty telekomunikacyjne: demontaż 4 szt. słupów, przełożenie 187 m kanalizacji kablowej, budowa 167 m kanalizacji kablowej, montaż 1 szt. nowego słupa, - roboty oświetleniowe: budowa 817 m kanalizacji kablowej, montaż 20 szt. latarń, montaż 21 szt. opraw led, 2.2 Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy PZP Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) następujące osoby: 1) 3 osoby jako monterów sanitarnych; 2) 1 osobę jako operatora walca; 3) 1 osobę jako operatora rozściełacza; 4) 2 osoby jako operatorzy koparki; 5) 3 osoby jako kierowcy samochodu ciężarowego; 6) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 7) Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 8) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej; 9) W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 10) Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia brutto za każdą osobę; 11) Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia co najmniej 10 ww. osób (3 monterów sanitarnych, 1 operatora walca, 1 operatora rozściełacza, 2 operatorów koparek, 3 kierowców samochodów ciężarowych) przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 2.3 UWAGA! 1)Prace na ciągu pieszo-rowerowym będą realizowane tylko do granicy parkingu przy cmentarzu. 2)Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. 3)Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 4)Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważne”. 5)Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 2.4 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: - STWiORB: załącznik nr A - dokumentacji projektowej: załącznik nr B 2.5 Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290). 2.6 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 2.7 Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy).Szczegółowe informacje zawiera pkt 13 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach