Gmina Wieluń ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
- Data zamieszczenia: 2020-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
Plac Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
REGON: 73093475000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa ul. P.O.W w Wieluniu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa ul. P.O.W w Wieluniu”. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego; 2) wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej gr 8 cm; 3) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm; 4) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm; 5) ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm; 6) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm; 7) ułożenie ścieku z kostki betonowej gr 8 cm; 8) wykonanie studzienek ściekowych o śr. 500 mm; 9) ułożenie przykanalików z rur PVC o śr. 160 mm; 10) ułożenie przykanalików z rur PP o śr. 200 mm; 11) ułożenie przykanalików z rur PP o śr. 300 mm; 12) utwardzenie poboczy kruszywem; 13) umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi; 14) przebudowa sieci TP; 15) demontaż i montaż słupów linii nn; 16) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; 17) wycinka drzew. Zamówienie obejmuje również uzyskanie odpowiednich dokumentów wynikających z wydanych: zezwoleń, pozwoleń i zgłoszeń niezbędnych do użytkowania zadania inwestycyjnego objętego przedmiotem zamówienia. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający informuje, że posiada ważny dokument upoważniający Zamawiającego do rozpoczęcia robót budowlanych. Dołączone do SIWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 29.12.2020 r. do godz. 13.00 w wysokości: 43 884,00 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące osiemset osiemdziesiąt cztery złote 00/100). 19.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument, b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, c) dowód wniesienia wadium, d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” z wykorzystaniem wzoru– załącznik nr 8 do SIWZ. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.wielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 117221E Olewin-Parcela etap I
Dodano: 2024-03-29 - Remont murku oporowego zlokalizowanego przy ul. Boya Żeleńskiego 12 w Łodzi
Dodano: 2023-11-02 - „Przebudowa Rynku w zakresie zieleni”
Dodano: 2023-10-13 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie gminy Rząśnia polegająca na remoncie dróg dla pieszych
Dodano: 2023-10-05 - BUDOWA CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH POWIATU ŁASKIEGO
Dodano: 2023-08-20 - Remont drogi gminnej nr 117457E w miejscowości Wydrzyn Majorat
Dodano: 2023-03-23 - Przebudowa drogi gminnej Nr120357E w miejscowości Besiekierz Rudny na odcinku od drogi powiatowej do wysokości działki nr ewid. 234
Dodano: 2022-10-31 - Wykonanie nakładek na drogach gminnych: Remont drogi gminnej: Zadanie Nr 1 Gaszyn, ul. Podlasie Zadanie Nr 2 Rychłowice Zadanie Nr 3 ul. Długosza w Wieluniu Zadanie Nr 4 ul. Krasińskiego w Wieluniu
Dodano: 2022-08-08 - „Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w miejscowości Gapinin-Kolonia”
Dodano: 2021-03-30 - „Przebudowa ul. P.O.W w Wieluniu”
Dodano: 2021-02-15