Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 63130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 822 001 , fax. 612 822 724
- Data zamieszczenia: 2017-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
ul. Stacha Wichury
63130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 612 822 001, fax. 612 822 724
REGON: 53046500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Półwiejskiej w Książu Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania pn. „Przebudowa ul. Półwiejskiej w Książu Wlkp.”- odcinek 1. 2.Kody CPV: 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9 3.Początek przebudowy odcinka ulicy Półwiejskiej w Książu Wlkp. przyjęto od krawędzi jezdni ulicy Strzeleckiej do granicy działki nr ewid. 248/1. Droga położona jest w północnej części miasta w obszarze zabudowy jednorodzinnej. Obecnie ulica posiada nawierzchnię gruntową utwardzoną fragmentami z kruszywa naturalnego lub łamanego bez chodników. Projektowany odcinek posiada uzbrojenie w postaci kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej, sieci wodociągowej oraz kabli teletechnicznych. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ulicy o długości 122,89m. Przewidziano jezdnię o szerokości 6,00m wykonaną z masy asfaltowej z jednostronnym spadkiem. Wjazdy zaprojektowano z kostki betonowej w miejscach istniejących bram. Po lewej stronie jezdni uwzględniono utwardzenie terenu do granicy pasa drogowego z betonowej kostki brukowej szarej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej. W obrębie skrzyżowania z ulicą Strzelecką na długości 30m przewidziano ułożenie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego o łącznej grubości 7,0cm. Odwodnienie zlokalizowano w granicach pasa drogowego, częściowo do projektowanej kanalizacji deszczowej. Docelowo, w kolejnych etapach realizacji, przewiduje wykonanie pełnego odwodnienia do kanalizacji deszczowej podłączonej do istniejącej sieci kanalizacyjnej. Szczegóły przestawienia ogrodzeń uwzględnione w przedmiarze, wykonania ścianki oporowej oraz przyłączy wodociągowych należy uzgodnić w ramach nadzoru inwestorskiego. 4.Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 2)Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3)Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4)Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r. poz. 1332 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5)Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: profilowanie nawierzchni, układanie nawierzchni asfaltowych, ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt. 7 i 8) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie ofertowania – Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”. 5.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2)przedmiary robót, 3)projekt. Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złoty 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1; 2)kosztorys ofertowy sporządzony min. metodą kalkulacji uproszczonej, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (przedmiar robót załączony do SIWZ); 3)dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a)ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu z podziałem na części
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa otwartego zbiornika wodnego we Włoszakowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą w celu zwiększenia retencji wodnej na obszarach wiejskich oraz przeciwdziałania skutkom suszy
Dodano: 2024-07-19 - Budowa i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówek szkolnych w Gminie Wijewo
Dodano: 2024-06-26 - REMONT KONSERWATORSKI KOMINA PRZEMYSŁOWEGO W KONINIE PRZY ULICY MUZEALNEJ 6
Dodano: 2024-06-25 - Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo – ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2024-06-17 - „Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Lutyckiej w Poznaniu”
Dodano: 2024-06-11 - Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo – ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2024-05-27 - Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kolonii Warzymowskiej” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-13 - Budowa bursy i Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2024-05-07 - Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 174 w m. Łokacz Wielki
Dodano: 2024-03-22