Gmina Brwinów ogłasza przetarg
- Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
- Data zamieszczenia: 2021-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
ul. Grodziska 12
05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
tel. 7382567, fax. 7295940
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Polnej w Otrębusach na odc. od ul. Sadowej do ul. Dunina - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ul. Polnej w Otrębusach na odc. od ul. Sadowej do ul. Dunina Gmina Brwinów aplikowała o dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w załączniku nr 7, normami branżowymi oraz wynikających z przeprowadzonych oględzin i inwentaryzacji w terenie, a w szczególności: 1) przebudowa: a) jezdni o szerokości 5,5m- pełna konstrukcja, b) zjazdów indywidualnych (kostka betonowa Behaton), c) zjazdów na drogi wewnętrzne, 2) budowa: a) chodnika - szerokość 2,0 m (kostka betonowa bezfazowa Holland), b) kanału deszczowego oraz zbiornika retencyjno - rozsączającego złożonego z zespołu trzech studni chłonnych połączonych rurami drenarskimi, c) zatoki postojowej wykonanej z krat parkingowych ażurowych, d) progu zwalniającego. 3) wykonanie oznakowania: a) pionowego- folia II generacji, b) poziomego masą chemoutwardzalną grubowarstwową o zwiększonej zawartości kruszyw uszorstniających. 4) Wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – 2 kpl. 5) Zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót. 6) Wszystkie inne roboty określone w dokumentacji projektowej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie. 7) Badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót. 3. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia - układanie masy bitumicznej. 4. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust.3, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 5. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 4, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę, o ile kadra pracownicza nie będzie wystarczająca do wykonania zamówienia. 8. Nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 4 skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 9. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust.3-8 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 10. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 11. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących prace, o których mowa w ust.4 przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 3-8 a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 12. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Poniatowskiego, Kasztanowej i Borowskiego w Michałowicach Wsi”
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa drogi gminnej Rumunki Chwały - Granica Gminy
Dodano: 2024-07-11 - Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lelis wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych w Kobyłce – etap V
Dodano: 2024-07-11 - „Przebudowa ulicy Przepiórki oraz ulicy Kuropatwy w miejscowości Pęcice Małe - II”
Dodano: 2024-07-11 - "Poprawa spójności komunikacyjnej na terenie gminy Somianka"
Dodano: 2024-07-11 - Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna – PGR
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa drogi gminnej Krasne-Krasne-Elżbiecin
Dodano: 2024-07-08