Przetargi.pl
Przebudowa ul. Piastowskiej w Dźwirzynie - etap II

Urząd Gminy Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3524848 , fax. 094 3524848
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kołobrzeg
    ul. Trzebiatowska 48a 48a
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3524848, fax. 094 3524848
    REGON: 53758590933569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Piastowskiej w Dźwirzynie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Piastowskiej w Dźwirzynie gm. Kołobrzeg z budową chodników, wjazdów, kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego oraz przełożeniem kolidującego uzbrojenia - etap II. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej - ul. Piastowskiej (od skrzyżowania z ul. Wczasową do skrzyżowania z ul. Wyzwolenia) o długości łącznej 878,9 m zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, będącą integralną częścią niniejszej specyfikacji obejmujących następujący zakres rzeczowy robót: - Ułożenie 6602,5 m2 nawierzchni jezdni bitumicznej ze ściekami z kostki brukowej betonowej - Ułożenie 1036,5 m2 zjazdów, 447,5 m2 parkingów - z kostki betonowej gr.8 cm - Ułożenie 2668 m2 nawierzchni chodników z kostki betonowej gr.6 cm - Budowę kanalizacji deszczowej z przykanalikami dł. łącznej dł. 918,8 m - Budowa oświetlenia ulicznego 31 punktów świetlnych - Usunięcie kolizji energetycznych i teletechnicznych - Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymaga się wniesienia wadium w kwocie 30000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają Wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy. 1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Warunki techniczne 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub musi przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osób: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi - kierownika(ów) robót posiadającego (ych) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, kanalizacyjnych, elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi . W/W osoby muszą przynależeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą łącznie spełniać ten warunek. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie nowego odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 0,9 km każda. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych potwierdzających spełnienie wymaganego wyżej warunku z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach : a) konstrukcyjno- budowlanej drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik 4a do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach