Przetargi.pl
Przebudowa ul. Głębokiej w Szczecinie - Etap 1A i Etap 1B

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4800444,4800434 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4800444,4800434, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Głębokiej w Szczecinie - Etap 1A i Etap 1B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa ul. Głębokiej w Szczecinie - Etap 1A i Etap 1B. 2. Kod CPV : a) 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych b) 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych c) 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 3. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje przebudowę ul. Głębokiej w Szczecinie - Etap 1A i Etap 1B polegającą na remoncie istn. nawierzchni przy użyciu materiałów z rozbiórki oraz materiałów staro użytecznych z depozytu ZDiTM, w związku z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budową oświetlenia, wykonanie związanych z tym robót ziemnych i nawierzchni tymczasowej, a także wycinkę drzew i krzewów oraz remont istn. przepustu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Dokumentacji Projektowej opracowanej przez opracowaną przez Biuro Projektowe PIKIETAŻ Bartosz Żyszkowski, ul. Ks. Poniatowskiego 21/3, 71-111 Szczecin, która stanowi załącznik nr 10 do siwz i obejmuje swoim zakresem: 1) Roboty przygotowawcze wraz z robotami rozbiórkowymi istniejących elementów dróg i przepustów, wycinka drzew, wywóz gruzu i ziemi, zabezpieczenie istniejących linii kablowych rurami osłonowymi dwudzielnymi. 2) Wykonanie robót budowlanych branży drogowej, elektrycznej i sanitarnej ujęte w projektach branżowych. 3) Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 4. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień, we własnym zakresie i na własny koszt: a) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) Dokumentację Powykonawczą w wersji papierowej sporządzoną w 2 egzemplarzach, zawierającą w szczególności: - dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonywania robot oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, zgodnie z art. 57 ust 1 i 2 ustawy Prawo budowlane, - protokoły z prób, sprawdzeń, pomiarów i badań, oraz odbiorów, - stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa, jakości i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowania materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, - dokumentację fotograficzną i archiwalną dla wszystkich prowadzonych robót, w szczególności dla robót zanikających c) Dokumentację powykonawczą jak w pkt b) sporządzoną w wersji elektronicznej na płytach CD - 2 egz. d) Wykonawca sporządzi wykaz ilości i wartości robot zrealizowanych w ramach Umowy (zarówno w wersji elektronicznej, jak i drukowanej) dla zakończonych Elementów Rozliczeniowych, w uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykaz należy sporządzić w rozbiciu wymaganym dla celów ewidencji środków trwałych. 5. Warunki wykonawstwa: 1) Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt: a) do dostarczenia, zainstalowania i obsługiwania wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak; zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pieszych i pojazdów, oraz do zabezpieczenia i zapewnienia stałych warunków widoczności tych zapór i znaków w dzień i w nocy, co jest nieodzowne ze względów bezpieczeństwa, b) do zorganizowania placu budowy i zaplecza socjalnego, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenia kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót wraz z przywróceniem terenu do co najmniej do stanu pierwotnego, oraz ewentualnej naprawy sąsiadujących jezdni- uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, c) do wykonania pomiarów geodezyjnych - wyniesienia projektu w terenie, inwentaryzacji zanikających prac, pomiary powykonawcze, a) do wykonania dokumentacji powykonawczych, b) do poniesienia innych kosztów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, 2) Wszystkie prace będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami umowy, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. 4) Kierowanie i nadzór nad robotami sprawowany będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących samodzielne funkcje nadzoru technicznego na budowie w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. Zmiana nastąpić może jedynie na osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu określonemu w siwz. 5) Dopuszcza się do stosowania wyłącznie materiały zgodne z Polskimi Normami lub posiadające certyfikat zgodności z aprobatą techniczną dla przyjętej technologii robót. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelkie atesty i certyfikaty dla wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń. 6) Organizacja robót : a) roboty ziemne i rozbiórkowe należy prowadzić w sposób zabezpieczający istniejące uzbrojenie, oraz istniejące obiekty, koszty zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia oraz istniejących obiektów przez Wykonawcę nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączone w ceny jednostkowe, b) w pobliżu drzew oraz uzbrojenia podziemnego wykopy należy wykonywać ręcznie, c) wszyscy pracownicy muszą być przeszkoleni na kursach BHP, mieć ważne badanie lekarskie, a przy pracach na wysokości dodatkowo badania lekarskie zezwalające na pracę na wysokości, d) przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zawiadomić poszczególnych użytkowników infrastruktury podziemnej i nadziemnej o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz potrzebie zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót wraz z pokryciem kosztów tych odbiorów, uzgodnień i nadzorów jeżeli występuje taka potrzeba, e) podawania bieżących ogłoszeń w prasie, radiu i telewizji lokalnej o uciążliwościach związanych z prowadzonymi robotami, f) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania środków ostrożności i zabezpieczenia przed zanieczyszczeniami zbiorników i cieków wodnych przed płynami lub substancjami toksycznymi, natomiast powietrze przed pyłami i gazami oraz możliwością powstania pożaru, przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej, g) Wykonane roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą podlegać odbiorom i przeglądom. 7) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych, zgodnie w szczególności z projektem czasowej organizacji ruchu oraz zasadami BHP. 8) Zamawiający lub jego Przedstawiciele mogą zażądać wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzających. Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, jeśli wykażą one, że pomiary zasadnicze były nieprawidłowe. 9) Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy oraz zostaną zaakceptowane przez Inżyniera Kontraktu. 6. Klauzule dodatkowe: 1) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót, 2) Tymczasowe zajęcie terenów, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgadnia we własnym zakresie i na swój koszt. 3) Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagające wywozu np. materiał z rozbiórki obiektów budowlanych, gruz, urobek ziemny, materiał z karczowania i wycinki drzew i krzewów itp. będą stanowiły własność Wykonawcy. 4) Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia14 grudnia 2012 r. z późniejszymi zmianami, i winien prowadzić gospodarkę odpadami zgodnie z ww. ustawą, w tym ilościową i jakościową ewidencję odpadów. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 5) Materiały pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Gminy Miasto Szczecin reprezentowanej przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Pozyskane materiały powinny być odtransportowane do magazynu depozytowego mieszczącego się przy ul. Narzędziowej 37 w Szczecinie. Koszty z tego tytułu dla Wykonawcy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w ceny jednostkowe Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Warunków przyjmowania i wydawania materiałów drogowych do depozytu miejskiego w Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Warunków przyjmowania i wydawania materiałów drogowych do depozytu miejskiego w Szczecinie oraz procedur pozyskiwania materiałów kamiennych i betonowych określonych w odrębnym załączniku (załącznik nr 10 do siwz - dokumentacja techniczna). 6) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, oraz odtworzenia ewentualnych uszkodzonych elementów i przywrócenia ich do stanu z dnia przejęcia placu budowy, w tym do ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni- uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. b) zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p.poż., c) zapewnienie bezpieczeństwa i praw właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy i w razie roszczeń z ich stron powinien je rozpatrywać i załatwiać bez zbędnej zwłoki. Brak reakcji ze strony Wykonawcy, bądź opieszałość w załatwianiu roszczeń będzie upoważniała zamawiającego do pokrycia kwot zaspokajających roszczenia z należnych płatności Wykonawcy, d) oznaczenie terenu budowy i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, f) wykonanie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia, jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, 7. Odbiór końcowy: 1) Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy. 2) Odbiór końcowy przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu końcowego odbioru. 3) Na dzień odbioru końcowego Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 40 000,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych ) w terminie do dnia 18.04.2016r., do godziny 08:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek depozytowy ZDiTM w Szczecinie Nr 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682. Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM (parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 - 15:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oferowany okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach