Przetargi.pl
Przebudowa ul. Parkowej na odcinku pomiędzy ul. Przyłuskiego i ul. 11 Listopada - zad. 2018/22

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Parkowej na odcinku pomiędzy ul. Przyłuskiego i ul. 11 Listopada - zad. 2018/22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Parkowej na odcinku pomiędzy ul. Przyłuskiego i ul. 11 Listopada - 2018/22 w zakresie wykonania nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów oraz odwodnienia. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie Budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 3.2 Wymagania w stosunku do wykonawcy: 1. Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas budowy i przedłoży go akceptacji Zamawiającemu w terminie 5 dni od podpisania umowy. 2. Wykonawca pisemnie zawiadomi Urząd m.st. Warszawy - Dzielnicę Bielany o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót, 3. Zgłoszenia do Dzielnicy Bielany, w formie pisemnej, gotowość do odbioru robót wraz z dokumentami zgodnie z Porozumieniem 1/2016 z dn. 31.03.2016 r. 4. Wykonawca powiadomi Urząd Dzielnicy Bielany o wprowadzeniu nowej organizacji ruchu stałej lub czasowej z 7 dniowym wyprzedzeniem. 5. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6. Przed rozpoczęciem prac należy wystąpić o nadzór do gestorów poszczególnych sieci infrastruktury występujących w pasie drogowym. 7. Wykonawca ma obowiązek umożliwić przejazd pojazdom firmy wywożącej odpady komunalne w terminach określonych w harmonogramie wywozu dostępny na http://www.lomianki.pl/lomianki2/index.php?dc=2348 8. Wykonawca ma obowiązek zgłosić zgodnie z warunkami wprowadzenie kompletnej stałej organizacji ruchu. 9. Wykonawca przekaże zamawiającemu wykaz zatrudnionych pracowników w dniu wprowadzenia na budowę. 10. Wykonawca przekaże zamawiającemu oświadczenie o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy w dniu wprowadzenia na budowę. 11. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do: a. uporządkowania terenu robót i przekazaniu go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy, b. wykonania inspekcji TV rurociągu kanalizacji sanitarnej na odcinku prowadzonych prac i uzyskania pozytywnej opinii ZWIK Łomianki. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczeń kanałów, pochodzących z budowy Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia kanału. 12. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 13. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016. poz. 1570 tj. z dnia 28.09.2016 r. • rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2016 r., poz. 1968 z późn. zm.); • rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). W przypadku, gdy w STW i OR lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 15. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 16. Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: LP Pozycja z przedmiaru Roboty drogowe Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. nr 1-49 wymaga się 3.3 Obowiązki zamawiającego: 1. Wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w ciągu 14 dni od podpisania umowy. 2. Przystąpienia do odbioru robót w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3.4 Termin realizacji zamówienia. wg kryterium oceny ofert: (od dnia podpisania umowy: 106 dni; 120 dni; 134 dni) 3.5 Termin płatności wynagrodzenia: Sposób rozliczania się z wybranym Wykonawcą - fakturowanie całościowe. Płatność do 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru robót. Wykonawca z którym zostanie podpisana Umowa zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia kosztorys ofertowy najpóźniej dwa dni robocze przed zawarciem umowy. 3.6 Warunki gwarancji: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu gwarancji przez okres zaproponowany w formularzu oferty stanowiącym załącznik umowy, liczonej od daty protokolarnego końcowego odbioru robót. 2. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. 3. Termin rękojmi za wady wynosi 5 lat od daty odbioru inwestycji i przekazania do eksploatacji. O wykryciu wady Zamawiający powiadomi Wykonawcę w każdym czasie trwania rękojmi za wady, w terminie 1 miesiąca od daty jej wykrycia. 4. W przypadku wykrycia i zgłoszenia wady przez Zamawiającego Wykonawca przedłuży okres rękojmi za wady o czas od zgłoszenia do usunięcia wady. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad, oraz ma prawo do żądania wyznaczenia terminu na odbiór zakwestionowanych uprzednio robót jako wadliwych. 6. Strony ustalają 1 raz w roku przegląd techniczny. O terminie przeglądu Zamawiający powiadomi Wykonawcę 14 dni przed terminem przeglądu. Przegląd techniczny odbywa się na koszt Wykonawcy. 7. Ostateczny przegląd techniczny odbędzie się 1 miesiąc przed upływem terminu rękojmi za wady. 8. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad ujawnionych w okresie rękojmi za wady w określonym przez Zamawiającego terminie, uwzględniającym możliwości techniczne lub technologiczne dotyczące usunięcia wady lub usunie wady w sposób nienależyty Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Wykonawcy, jest uprawniony do zlecenia usunięcia wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. Niezależnie od powyższego Zamawiającemu przysługują również uprawnienia wynikające z Kodeksu cywilnego. Zapisy niniejszego ustępu stosuje się odpowiednio do przeglądów technicznych. 9. Po protokolarnym stwierdzeniu usunięcia wad stwierdzonych w okresie rękojmi za wady rozpoczyna swój bieg termin na zwrot (zwolnienie) zabezpieczenia należytego wykonania zgodnie ze wzorem umowy, o którym mowa w § 13. 10. Udzielona rękojmia za wady nie narusza prawa Zamawiającego do dochodzenia roszczeń o naprawienie szkody w pełnej wysokości na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 3.7 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 100,00 PLN (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór Załącznik nr 8 do SIWZ. 6.8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach