Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg
- Adres: 84240 Reda, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
- Data zamieszczenia: 2017-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
ul. Gdańska 33
84240 Reda, woj. pomorskie
tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
REGON: 19167516100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Obwodowej: budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. Obwodowej na odcinku od ul. Łąkowej do ronda ul. Młyńskiej i Morskiej w Redzie – Etap II. Postępowanie nr 5.ZF.PN.RB.2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa ul. Obwodowej: budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. Obwodowej na odcinku od ul. Łąkowej do ronda ul. Młyńskiej i Morskiej w Redzie – Etap II. W zakres Etapu II wchodzi budowa chodnika i ścieżki rowerowej na długości ok. 870 m. Zaprojektowano chodnik i ścieżkę rowerową po zachodniej stronie o szerokości 2,0 m, a pomiędzy nimi zaprojektowano skrajnię - bezpiecznik rowerowy o szerokości 0,35 m. Skrajnię należy wyłożyć płytką betonową 35*35 cm z wypustkami żółtą, antypoślizgową. Różnica wysokości między chodnikiem, a ścieżką rowerową na szerokości skrajni ma wynosić 5 cm. W miejscach przechodzenia chodnika i ścieżki rowerowej przez zjazdy nadaje się nadrzędność przebiegu chodnika i ścieżki rowerowej nad zjazdami, tzn. że nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej nie będzie przerywana w miejscach zjazdów oraz zaniżana na szerokości zjazdów (chodnik i ścieżka rowerowa zachowa swą ciągłość materiałową i wysokościową). Na szerokości zjazdów tylko konstrukcja/podbudowa chodnika i ścieżki rowerowej będzie odpowiadać konstrukcji zjazdu. Projektowany chodnik zaprojektowano z kostki bet. szarej 10*20*6 cm, a ścieżkę rowerową należy wykonać z cienkowarstwowej mieszanki asfaltowo-betonowej czarnej. Wymienione elementy układu drogowego wykonane zostaną na podbudowie z kruszywa łamanego. Chodnik i ścieżkę rowerową należy ograniczyć od zieleni obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm. Jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2% zaprojektowani na ścieżce rowerowej w kierunku zieleni od strony jezdni, natomiast spadek poprzeczny na chodniku zaprojektowano też jako jednostronny o wartości 2%, ale skierowany w przeciwną stronę, też w kierunku zieleni. W miejscach przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych na ul. Łąkowej, Cichej, Szkolnej i Brzechwy krawężnik należy zaniżyć i wbudować na poziomie jezdni, na tzw. „0”. Szczegółowe usytuowanie poszczególnych elementów układu drogowego przedstawiają rysunki. Docelowa organizacja ruchu ma być zrealizowana dla ścieżki rowerowej i chodnika. Konstrukcja nawierzchni: 1.Konstrukcja chodnika: •kostka betonowa 10*20 szara z fazą – grubość kostki 6 cm •podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – grubość warstwy 4 cm •podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 10 cm •podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę– grubość warstwy 10 cm 2.Konstrukcja chodnika na szerokości wjazdów: •kostka betonowa 10*20 szara z fazą – grubość kostki 8 cm •podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – grubość warstwy 4 cm •podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 –grubość warstwy 25 cm •geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] •podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę– grubość warstwy 10 cm 3.Konstrukcja ścieżki rowerowej: •nawierzchnia z mieszanki SMA czarna– grubość warstwy 4 cm •podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 16 cm •podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę– grubość warstwy 10 cm 4.Konstrukcja ścieżki rowerowej na szerokości proj. wjazdu i ul. Cichej: •nawierzchnia z mieszanki SMA czarna– grubość warstwy 4 cm •warstwa wiążąca z mieszanki BA - grubość warstwy 8 cm •podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 30 cm •geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] •podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę– grubość warstwy 10 cm •proj. nasyp z pospółki lub żwiru - o grubości do 1,5 m O rozpoczęciu robót budowlanych drogowych należy z wyprzedzeniem powiadomić gestorów sieci. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej na odcinku od drogi woj. nr 213 do drogi woj. nr 218 – dojazdowej do podstrefy „Żarnowiec” Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Dodano: 2024-07-10 - EZP 36/24 Rozbudowa ul. Marszewskiej poprzez budowę zatok autobusowych, oświetlenia ulicznego oraz kanału technologicznego w obrębie skrzyżowania z ul. Jeżynową oraz ul. Jarzębinową” – II postępowanie
Dodano: 2024-06-17 - Budowa ulic Westy i Posejdona w Gdyni
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni– II postępowanie
Dodano: 2024-04-23 - EZP 10/24 wykonanie robót budowlanych pn.: „Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni”.
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokiciny
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1770G Płotowo – Rekowo
Dodano: 2024-04-09 - Rozbudowa ulic Prostokątnej i Okrężnej w Gdyni
Dodano: 2024-04-04 - Wykon. robót budowl. pn.: „Rozbudowa ul. Marszewskiej poprzez budowę zatok autobusowych, oświetlenia ulicznego oraz kanału technologicznego w obrębie skrzyżowania z ul. Jeżynową oraz ul. Jarzębinową”
Dodano: 2024-04-03 - BUDOWA ULICY NASZEJ W BORKOWIE
Dodano: 2024-02-28