Przetargi.pl
Przebudowa ul. Obwodowej: budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. Obwodowej na odcinku od ul. Łąkowej do ronda ul. Młyńskiej i Morskiej w Redzie – Etap II. Postępowanie nr 5.ZF.PN.RB.2017

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84240 Reda, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    ul. Gdańska 33
    84240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Obwodowej: budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. Obwodowej na odcinku od ul. Łąkowej do ronda ul. Młyńskiej i Morskiej w Redzie – Etap II. Postępowanie nr 5.ZF.PN.RB.2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ul. Obwodowej: budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. Obwodowej na odcinku od ul. Łąkowej do ronda ul. Młyńskiej i Morskiej w Redzie – Etap II. W zakres Etapu II wchodzi budowa chodnika i ścieżki rowerowej na długości ok. 870 m. Zaprojektowano chodnik i ścieżkę rowerową po zachodniej stronie o szerokości 2,0 m, a pomiędzy nimi zaprojektowano skrajnię - bezpiecznik rowerowy o szerokości 0,35 m. Skrajnię należy wyłożyć płytką betonową 35*35 cm z wypustkami żółtą, antypoślizgową. Różnica wysokości między chodnikiem, a ścieżką rowerową na szerokości skrajni ma wynosić 5 cm. W miejscach przechodzenia chodnika i ścieżki rowerowej przez zjazdy nadaje się nadrzędność przebiegu chodnika i ścieżki rowerowej nad zjazdami, tzn. że nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej nie będzie przerywana w miejscach zjazdów oraz zaniżana na szerokości zjazdów (chodnik i ścieżka rowerowa zachowa swą ciągłość materiałową i wysokościową). Na szerokości zjazdów tylko konstrukcja/podbudowa chodnika i ścieżki rowerowej będzie odpowiadać konstrukcji zjazdu. Projektowany chodnik zaprojektowano z kostki bet. szarej 10*20*6 cm, a ścieżkę rowerową należy wykonać z cienkowarstwowej mieszanki asfaltowo-betonowej czarnej. Wymienione elementy układu drogowego wykonane zostaną na podbudowie z kruszywa łamanego. Chodnik i ścieżkę rowerową należy ograniczyć od zieleni obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm. Jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2% zaprojektowani na ścieżce rowerowej w kierunku zieleni od strony jezdni, natomiast spadek poprzeczny na chodniku zaprojektowano też jako jednostronny o wartości 2%, ale skierowany w przeciwną stronę, też w kierunku zieleni. W miejscach przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych na ul. Łąkowej, Cichej, Szkolnej i Brzechwy krawężnik należy zaniżyć i wbudować na poziomie jezdni, na tzw. „0”. Szczegółowe usytuowanie poszczególnych elementów układu drogowego przedstawiają rysunki. Docelowa organizacja ruchu ma być zrealizowana dla ścieżki rowerowej i chodnika. Konstrukcja nawierzchni: 1.Konstrukcja chodnika: •kostka betonowa 10*20 szara z fazą – grubość kostki 6 cm •podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – grubość warstwy 4 cm •podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 10 cm •podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę– grubość warstwy 10 cm 2.Konstrukcja chodnika na szerokości wjazdów: •kostka betonowa 10*20 szara z fazą – grubość kostki 8 cm •podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – grubość warstwy 4 cm •podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 –grubość warstwy 25 cm •geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] •podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę– grubość warstwy 10 cm 3.Konstrukcja ścieżki rowerowej: •nawierzchnia z mieszanki SMA czarna– grubość warstwy 4 cm •podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 16 cm •podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę– grubość warstwy 10 cm 4.Konstrukcja ścieżki rowerowej na szerokości proj. wjazdu i ul. Cichej: •nawierzchnia z mieszanki SMA czarna– grubość warstwy 4 cm •warstwa wiążąca z mieszanki BA - grubość warstwy 8 cm •podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 30 cm •geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] •podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę– grubość warstwy 10 cm •proj. nasyp z pospółki lub żwiru - o grubości do 1,5 m O rozpoczęciu robót budowlanych drogowych należy z wyprzedzeniem powiadomić gestorów sieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach