Przetargi.pl
Przebudowa ul. Miodowej w m. Golczewo łączącej ul. Szkolną z drogą wojewódzką nr 106

Gmina Golczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-410 Golczewo, Zwycięstwa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3860127, 3860102, , fax. 91 3860127
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golczewo
    Zwycięstwa 23
    72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3860127, 3860102, , fax. 91 3860127
    REGON: 81168487000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golczewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Miodowej w m. Golczewo łączącej ul. Szkolną z drogą wojewódzką nr 106
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej ul. Miodowa, znajdującej się w granicach działki 259/2 w obręb 7 Golczewo, oraz w granicach działki nr 402/50 dr i 370/1 obręb nr 7 Golczewo, w m. Golczewo. Przebudowa ul. Miodowej w części polegać będzie na wykonaniu profilowania nawierzchni bitumicznej z zastosowaniem geosiatki z włókien szklanych oraz wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o parametrach wskazanych w dokumentacji projektowej, a także na częściowej wymianie podbudowy i poszerzenia istniejącej jezdni. Wykonanie zjazdów publicznych z betonu asfaltowego oraz zjazdów indywidualnych i ciągów pieszych z kostki betonowej. Szczegółowy opis techniczny oraz sposób wykonania stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający uzyskał stosowne pozwolenia na realizację inwestycji (zaświadczenie nr AP-1.7843.1.143-1.2019.MKB z dnia 08 kwietnia 2019 r. oraz Boś.6743.1.179.2019.JA z dn. 11 kwietnia 2019 r.), stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy kopię decyzji zezwalającej na usunięcie drzew wskazanych w dokumentacji projektowej. 3. Zakres robót budowlanych : 1) roboty przygotowawcze- roboty pomiarowe; 2) roboty przygotowawcze - regulacja urządzeń naziemnych uzbrojenia podziemnego; 3) roboty rozbiórkowe; 4) roboty przygotowawcze - wycinka drzew; 5) jezdnia i skrzyżowanie- wymiana nawierzchni i podbudowy, poszerzenia, profilowanie, wzmocnienia, nawierzchnie; 6) zjazdy publiczne; 7) zjazdy indywidualne; 8) ciągi piesze; 9) urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie poziome i pionowe; 10) pobocza. 4. Szczegółowy zakres robót, jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu projektu tymczasowej organizacji ruchu. 6. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) załatwienie wszystkich formalności związanych z realizowanymi robotami, w tym decyzji zarządcy drogi dot. zajęcia pasa drogowego oraz opracuje i zatwierdzi projekt tymczasowej organizacji ruchu; 2) wykonanie prób branżowych, odbiorów technicznych i technologicznych, zabezpieczenie terenu robót, obsługa geodezyjna przez uprawnionego geodetę wraz z inwentaryzacją powykonawczą. 7. Wykonawca w terminie do zakończenia realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu dokument poświadczający złożenie do zasobów geodezyjnych we właściwym Starostwie Powiatowym inwentaryzacji powykonawczej wraz z kopiami złożonych map. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu po 1 egz. oryginalnych map z inwentaryzacją powykonawczą, po ich przyjęciu do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 9. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt stałej organizacji ruchu, celem jej zatwierdzenia i wprowadzenia. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych, nie przewiduje się również przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy - Kodeks pracy. Zatrudnienie dotyczy osób, wykonujących roboty budowlane w zakresie budowy dróg. Ww. obowiązek nie dotyczy oferty osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia ww. prac oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych prac na rzecz spółki. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni ww. osoby na okres wymagany do realizacji prac. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem zadania, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Zamawiający może na każdym etapie realizacji zamówienia dokonać czynności sprawdzających wywiązywanie się w ww. obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł, w formie i na zasadach określonych w art. 45 ust. 6-8 ustawy Pzp. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: 88 9376 1011 2004 0004 0934 0005, do terminu składania ofert. Terminem wpłaty wadium jest uznanie na rachunku bankowym zamawiającego ww. kwoty. Na poleceniu przelewu należy dokonać następującej adnotacji: „Wadium do postępowania nr ZZF.271.8.2019”. 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty. 4. Wadium musi zabezpieczać ofertę do dnia ważności ofert, tj. 30 dni licząc od terminu składania ofert. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium odbędzie się na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach