Przetargi.pl
Przebudowa ul. Mickiewicza w Pszczółkach oraz remont nawierzchni ul. Modrzewiowej w Skowarczu.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2016-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Mickiewicza w Pszczółkach oraz remont nawierzchni ul. Modrzewiowej w Skowarczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. PRZEBUDOWA UL.MICKIEWICZA W PSZCZÓŁKACH WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA Zakres robót obejmuje odcinek o długości projektowanej nawierzchni ok. 619 mb, z początkiem od skrzyżowania z ul. Sportową. Ulica zakończona jest jako ulica ślepa. I. ROBOTY DROGOWE - wykonanie robót rozbiórkowych, utylizacja uszkodzonych płyt typu Yomb oraz wywóz nadmiaru ziemi; - przetransportowanie zdemontowanych, nieuszkodzonych płyty typu Yomb do ułożenia nawierzchni ul. Modrzewiowej w Skowarczu; - wykonanie ciągu jezdnego (kategoria obciążenia KR2), o szerokości ok 5,0 m - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej, grubości 8 cm - 494 mb; - wykonanie chodnika o szerokości 1,75 m - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej żółtej, grubości 6 cm - 494 mb; - wykonanie ciągu pieszo - jezdnego (kategoria obciążenia KR2), o szerokości ok 4,0 m - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej, grubości 8 cm - 40 mb, w tym wydzielenie ciągu pieszego na jezdni o szerokości 1 m - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej żółtej, grubości 8 cm; - wykonanie chodnika o szerokości 1,50 m - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej żółtej, grubości 6 cm - 85 mb; - wykonanie wjazdów na posesje - nawierzchnia z kostki brukowej szarej, grubości 8 cm, - szerokość wjazdów należy dostosować do wszystkich istniejących bram i furtek z zastosowaniem krawężnika obniżonego na całej szerokości wjazdu. - wykonanie regulacji studzienek, zaworów, zasuw, włazów oraz humusowanie skarp z obsianiem trawą. II. ROBOTY SANITARNE - budowa sieci kanalizacji deszczowej; - budowa studni z kręgów betonowych ? 1200 mm - 6 szt.; - zdemontowanie istniejących wpustów drogowych wraz z przyłączami - zdemontowane kraty należy przekazać Zamawiającemu; - budowa studni wpustowych ? 500 mm z osadnikiem wraz z przyłączami i montażem krat - 13 sztuk (wp 10 do wp22). III. ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE - montaż 3 opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych; - montaż 2 słupów oświetleniowych zasilanych z istniejącej sieci energetyczno-oświetleniowej kablem napowietrznym wraz z montażem 2 opraw oświetleniowych. Wykazany w dokumentacji projektowej zakres przeznaczony do wykonania przez Energię Oświetlenie Sopot należy wykonać w ramach zamówienia. IV. ROBOTY TELETECHNICZNE - przełożenie kanalizacji kablowej; - nałożenie rur dwudzielnych na istniejące kable przechodzące przez projektowane wjazdy oraz drogę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 2. REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ. Zadanie obejmuje remont infrastruktury wodociągowej zlokalizowanej w obszarze realizowanej inwestycji. W przypadku wystąpienia infrastruktury wodociągowej wykonanej z innego materiału niż PE należy wymienić dany odcinek na jednolity materiał (PE) o średnicy 160 mm, natomiast w przypadku stwierdzenia niesprawności zasuw lub hydrantów należy je wymienić. Parametry infrastruktury wodociągowej: - sieć wodociągowa - długość około 490 mb, - 5 hydrantów nadziemnych, - ok. 23 przyłącza o długości około 88 mb. Zamawiający nie posiada wiedzy na temat stanu technicznego infrastruktury wodociągowej, niezbędny zakres prac remontowych należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie dokonania odkrywki. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania prac przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Obmiar wykonanych prac musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3. REMONT NAWIERZCHNI ULICY MODRZEWIOWEJ W SKOWARCZU. Zakres zadania obejmuje: 1) remont nawierzchni drogi w zakresie ułożenia dwuśladu z płyt typu Yomb, z przekładkami co trzecia płyta, na odcinku o długości ok. 471 mb; 2) wykonanie połączeń z ul. Topolową - powierzchnia ok. 100 m2, z ul. Polną - powierzchnia około 100 m2 oraz 7 połączeń z ulicami bocznymi każde po około 50m2. Płyty typu Yomb pochodzą z demontażu ul. Mickiewicza w Pszczółkach. Wbudowaniu podlegają tylko nieuszkodzone płyty. Prace należy wykonać poprzez: - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni na głębokość 30 cm, - zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 10 cm, warstwa górna 8 cm; - ułożenie dwuśladu oraz zrobienie przekładek z płyt Yomb, - uzupełnienie dwuśladu (po ułożeniu płyt Yomb) materiałem pochodzącym z korytowania, - plantowanie poboczy, - wywóz nadmiaru ziemi w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 30.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach