Przetargi.pl
Przebudowa ul. Legionów w Strykowie wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Legionów w Strykowie wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej kategorii D wraz z budową parkingu, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej na ulicy Legionów w Strykowie. W ramach zadania inwestycyjnego należy wykonać przebudowę skrzyżowania ulicy Legionów z ulicą Warszawską w Strykowie. Zakres robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej obejmuje rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi oraz chodników i wjazdów do posesji, realizację robót związanych z wykonaniem nowej konstrukcji drogi, chodników i wjazdów do posesji oraz budowę zatok parkingowych. Konstrukcja nawierzchni drogi dla obciążenia ruchem KR-1, musi być spełniony warunek E2 ≥ 80 MPa: - warstwa ścieralna AC 11S 50/70 o grubości 4 cm, - warstwa wiążąca AC 16W 50/70 o grubości 5 cm, - warstwa z kruszywa łam. stab. mech. o grubości 12 cm, - warstwa z kruszywa łam. stab. mech. o grubości 8 cm, Konstrukcja nawierzchni drogi dla obciążenia ruchem KR 4 na włączeniu ulicy Legionów do drogi krajowej Nr 14 w Strykowie musi spełnić jest warunek E2 ≥ 100 MPa: - warstwa ścieralna AC 11S 50/70 wg PN-EN 13108-1o grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z AC16 W 35/50 wg PN-EN 13108-1o grubości 6 cm, - podbudowa z AC22 P 35/50 wg PN-EN 13108-11 o grubości 10 cm, - warstwa z kruszywa łam. stab. mech. 0/31,5mm wg PN-S-06102 o grubości 20 cm. W zakresie robót przewiduje się budowę chodników o szerokości od 1,25 do 1,50 m. Obramowanie chodników od strony posesji należy wykonać z obrzeży betonowych 8x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 5cm zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym. Spadek poprzeczny chodników przyjęto 2% w kierunku jezdni ul. Legionów. Konstrukcja chodników o łącznej grubości nawierzchni 26 cm: - 8cm – kostka betonowa, - 3cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 15cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5 mm. Konstrukcję nawierzchni projektowanego parkingu i jezdni manewrowej przyjęto jak dla konstrukcji nawierzchni na podłożu G1 o module sprężystości wtórnym nie mniejszym niż 100 MPa: - 8cm – kostka betonowa, - 3cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 20cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5 mm. Obramowanie nawierzchni należy wykonać z krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i ławie z betonu B-20. Zakres zamówienia przewiduje budowę zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki betonowej grubości 8cm (3cm podsypki cementowo-piaskowej) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o grubości 20 cm. Łączna grubość nawierzchni zjazdów wynosi 31cm. Obniżenie krawężnika na zjazdach do 3 cm powyżej rzędnej jezdni ul. Legionów. Zjazdy usytuowane na odcinku ulicy bez obramowania należy wykonać w obramowaniu z krawężnika bet. 15x30 na ławie betonowej z oporem. Zakończenie zjazdu na granicy pasa drogowego należy wykonać za pomocą krawężnika bet. 15x30 lub nawiązać do istniejącej nawierzchni. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie w technologii określonej w projekcie dwóch dodatkowych zjazdów do działek 139/2 i 106 oraz wycięcie drzew kolidujących z budową kanalizacji sanitarnej i drogi gminnej. Budowa kanalizacji sanitarnej obejmuje swoim zakresem wykonanie kanału sanitarnego D=200 PVC wraz z przyłączami domowymi PVC o średnicy 160 mm od włączenia do istniejącej studni rewizyjnej S11 zlokalizowanej przed posesją ul. Legionów 16 do studni S10 (projektowanej studni rozprężnej) oraz na odcinku od przepompowni ścieków przewidzianej na działce o numerze ewidencyjnym 143/2 do studni S9 przy posesji przy ul. Legionów 17. Przewiduje się lokalizację kanałów w jezdni ziemnej drogi gminnej w odległości 1,0- 3,5 m od granic istniejących posesji i odcinka rurociągu tłocznego Dn=110 PVC na terenie działki gminnej nr 160/7.Na odcinku S1 do S5 w miejscach zbliżenia kanału do istniejącego wodociągu i poligonu geodezyjnego kanał należy wykonać metodą bezodkrywkową przecisku sterowanego rurami kamionkowymi. W miejscach skrzyżowań z istniejącymi przyłączami wodociągowymi i kablami należy zastosować rury osłonowe dwudzielne arota z PVC. Na odcinkach wybudowanego kanału sanitarnego należy odtworzyć tymczasową nawierzchnię z tłucznia kamiennego o frakcji 0-31,5 mm grubości 30 cm. Nawierzchnia tymczasowa będzie służyła do czasu wybudowania nowej nawierzchni asfaltowej. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę kanału deszczowego wraz z wpustami ulicznymi w ul. Legionów na odcinku od włączenia do istniejącej kanalizacji deszczowej miasta Strykowa do projektowanej studni z wpustami ulicznymi w ul. Legionów przy ul. Warszawskiej. Zakres robót obejmuje wykonanie: - kanału D = 300 mm PCV – 301,25 m ze studniami rewizyjnymi D=1200 żelbetowe - 6 szt. - kanału D = 500 mm PCV – 441,65 m ze studniami rewizyjnymi D=1500 żelbetowe - 8 szt. I kanału D=1500 częściowo murowanymi z cegły kanalizacyjnej w pkt. D2 i D3 naniesionymi na rysunek sytuacyjny stanowiącego projekt budowlany. - wpusty uliczne D=500 beton z osadnikami. Kanał deszczowy z wpustami zlokalizowany będzie w jezdni asfaltowej drogi gminnej na dz. nr 96/5 i na dz. nr 96/4 będącej własnością GDDKiA w odległości 1,5 m od wschodniego krawężnika ul. Legionów oraz na terenie działek gminnych nr 160/1, 160/4, 160/7 wzdłuż zalewu. W czasie budowy kanału na terenie nad zalewem przewiduje się wybudowanie tymczasowej drogi dojazdowej wzdłuż wykopów z płyt żelbetowych prefabrykowanych. Po robotach drogę należy zdemontować a teren przywrócić do stanu pierwotnego. Szczególnie pieczołowicie należy odtworzyć nawierzchnię utwardzoną kostką betonową i istniejącą małą architekturę która uległaby jakimkolwiek uszkodzeniom. Na odcinku wybudowanego kanału deszczowego od D16 do D10 i od D10 do pkt D 17 przewiduje się odtworzenie tymczasowej nawierzchni z tłucznia kamiennego o frakcji od 0 do 31,5 mm, grubości 30 cm do powierzchni istniejącej jezdni asfaltowej. Nawierzchnia tymczasowa będzie służyła do czasu wybudowania nowej nawierzchni asfaltowej . Roboty budowlane są realizowane na podstawie pozwoleń na budowę: Decyzji nr 169/2015 wydanego przez Starostę Zgierskiego w dniu 24.02.2015 r. oraz Decyzji Nr 192/15 wydanej przez Wojewodę Łódzkiego w dniu 28.05.2015 r. Zakres prac zadania ujęty jest w: projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń i materiałów, obsługę geodezyjną oraz zapewnienie bezpośredniego nadzoru przez kierownika budowy. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonymi przez zarządcę drogi projektami czasowej zmiany w organizacji ruchu drogowego. Wszelkie procedury i koszty związane z oznakowaniem dróg oraz zajęciem pasa drogowego należy uwzględnić w oferowanej cenie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził przedmiar robót z dokumentacją projektową, dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadkach ewentualnych rozbieżności powinien zwrócić się o wyjaśnienie powstałych nieścisłości. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.32.20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.33.00.00 – 9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - wykonanie wykopów wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem, - roboty ziemne, - roboty montażowe, - obsługa mechanicznego i elektrycznego sprzętu na budowie, - prace związane z zagęszczeniem poszczególnych warstw zasypki, - prace związane z załadunkiem/rozładunkiem/składowaniem odpadów, - wykonanie robót brukarskich, - wykonanie warstw podbudowy i nawierzchni jezdni. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 65 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. W przypadku gdy wadium w formie gwarancji wnoszone będzie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji powinno wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, 3 dowód wniesienia wadium, 4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach