Przetargi.pl
Przebudowa ul. Łagiewnickiej i ul. Chełmskiej w Zgierzu

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Łagiewnickiej i ul. Chełmskiej w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi powiatowej Nr 5160 E obejmującej ul. Łagiewnicką i ul. Chełmską. W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na: a) rozebraniu krawężników i ustawieniu krawężników betonowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie ogółem 15 000,00 zł -piętnaście tysięcy zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeni - wg załącznika nr 4 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykazu wykonanych robót budowlanych( min 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- utwardzenie dróg , przebudowa, budowa zjazdów, chodników o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznik nr 5 do SIWZ ; 4) Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2) referencje potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych). W przypadku realizacji robót budowlanych o porównywalnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia dla Zamawiającego referencje nie są wymagane. 5) Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z oświadczeniem, że Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób- do w pełni sprawnych jednostek sprzętowych. Zamawiający wymaga następującego sprzętu: a) koparko - spycharka - 1 szt. b) walec statyczny samojezdny - 1 szt. c) walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt. d) walec wibracyjny samojezdny - 1 szt. e) samochód ciężarowy o ładowności min. 15 ton - 4 szt. f) wibrator powierzchniowy - 1 szt. g) skrapiarka do bitumu - 1 szt. h) rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 7,0 m - 1 szt. i) szczotka mechaniczna - 1 szt. j) piła mechaniczna do cięcia kostki- 1 szt. k) piła do cięcia asfaltu lub frezarka - 1 szt. 6) Oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 7) Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. * - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach