Przetargi.pl
Przebudowa ul. Koziełka na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Jęczmiennej oraz ul. Jęczmiennej na odcinku od ul. Koziełka do ul. Wolności w Knurowie - etap III, obejmujący przebudowę ul. Jęczmiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Koziełka do skrzyżowania z ul. Wolności.

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Koziełka na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Jęczmiennej oraz ul. Jęczmiennej na odcinku od ul. Koziełka do ul. Wolności w Knurowie - etap III, obejmujący przebudowę ul. Jęczmiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Koziełka do skrzyżowania z ul. Wolności.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie III Etapu zadania, tj.: wykonanie przebudowy odcinka ul. Jęczmiennej oznaczonego w dokumentacji projektowej jako Odcinek IV (ul. Jęczmienna od km 0 + 017,83 do km 0 + 220,41 wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Wolności), a w szczególności: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową, w tym: a.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 5 cm, a.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 6 cm, a.3) podbudowa z betonu asfaltowego grub. 7 cm, a.4) podbudowa tłuczniowa warstwa górna grub. 15 cm, a.5) podbudowa tłuczniowa warstwa dolna grub. 20 cm a.6) warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym grub. 30 cm, b) wykonanie nowej nawierzchni chodników wraz podbudową, w tym: b.1) kostka brukowa betonowa grub 8 cm, b.2) podsypka cementowo – piaskowa grub. 3 cm, b.3) podbudowa tłuczniowa grub. 20 cm, c) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z podbudową, w tym: c.1) kostka brukowa betonowa grub. 8 cm, c.2) podsypka cementowo – piaskowa grub. 3 cm, c.3) podbudowa tłuczniowa grub. 25 cm, d) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: d.1) wpusty uliczne Ø 500 z uchylną kratą i koszami – 5 szt., d.2) studnie kanalizacji deszczowej Ø 1200 – 3 szt., d.3) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 315, d.4) przykanaliki z rur PVC Ø 200, e) wykonanie przepustu Ø 800 w km 0 + 107,09 ul. Jęczmienna, f) wykonanie przepustu skrzynkowego 100 x 175 cm w km 0 + 202,36 ul. Jęczmienna, g) wykonanie nowego oświetlenia ulicy, w tym: g.1) słupy oświetleniowe o wysokości 9 m z wysięgnikiem łukowym, na fundamencie betonowym, wraz z oprawami LED – 7 szt., g.2) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego, h) wykonanie robót towarzyszących (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja urządzeń podziemnych, plantowanie i humusowanie poboczy wraz z obsianiem trawą, itp.), 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu, 3) wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w przypadku dezaktualizacji zatwierdzenia projektu organizacji ruchu dostarczonego przez Zamawiającego, 4) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, wykonanym przez Wykonawcę, 5) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego (lub wykonanym przez Wykonawcę). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy. 7. Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje ww. przedmiot zamówienia w następujących terminach: 1) termin rozpoczęcia opracowywania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – w dniu podpisania umowy; 2) termin rozpoczęcia robót – do 3 dni od daty przekazania placu budowy, 3) termin przekazania placu budowy – do 10 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót., 4) termin zakończenia – zgodnie z deklaracją Wykonawcy, zawartą w ofercie, z tym że zadeklarowany termin nie może być dłuższy niż 24 tygodni od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia, o którym mowa powyżej, rozumie się datę pisemnego powiadomienia Zamawiającego o osiągnięciu gotowości do odbioru końcowego, po uprzednim uzyskaniu potwierdzenia przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego gotowości do odbioru końcowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 11 pkt 4÷6 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach