Przetargi.pl
Przebudowa ul. Konstytucji 3 Maja w Karpaczu w celu wydzielenia pasa dla lewoskrętów do marketu Biedronka

Gmina Karpacz ogłasza przetarg

  • Adres: 58540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 757 619 224
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz
    ul. Konstytucji 3-go Maja 54
    58540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619150, 7616288, fax. 757 619 224
    REGON: 23082155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.karpacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Konstytucji 3 Maja w Karpaczu w celu wydzielenia pasa dla lewoskrętów do marketu Biedronka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje przebudowę odcinka ul. Konstytucji 3 Maja na długości 124 m. Przebudowa polega na poszerzeniu jezdni w kierunku zachodnim w celu wydzielenia dodatkowego pasa ruchu dla pojazdów skręcających w lewo do marketu Biedronka. Szerokość jezdni 6.00 m, szerokość pasa ruchu 3.00 m (w tym pas dla lewoskrętu), kategoria ruchu KR3, obciążenie 100 kN/oś. W związku z poszerzeniem nawierzchni jezdni likwiduje się początkowy odcinek rowu drogowego. Zadanie obejmuje również wykonanie stałej organizacji ruchu. 2. Prace należy wykonywać na podstawie dokumentacji technicznej wykonanej przez firmę INTERPROJEKT Dariusz Rusnak z Dziwiszowa. Dokumentacja została zgłoszona do Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze. Na wykonywanie robót uzyskano zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest w załączonej wersji elektronicznej dokumentacji oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4. Roboty obejmują również wykonanie czasowej i docelowej organizacji ruchu udostępnionej przez Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy dokonanie zgłoszenia do właściwych jednostek o wprowadzenie organizacji ruchu. 5. Zadanie realizowane jest na terenie wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/1367/606/J z dnia 26.02.2018 r. Prace nadzorowane będą przez uprawnionego archeologia działającego na zlecenie Gminy Karpacz. 6. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia wszystkich gestorów sieci znajdujących się w obszarze zadania o prowadzeniu prac. Wykonawca zobowiązany jest również do informowania właścicieli posesji sąsiadujących z obszarem objętym pracami o rozpoczęciu prac oraz utrudnieniach, możliwościach dojazdu itp. 7. Zadanie przewiduje wycinkę drzew w ilości 5 szt. z czego 4 szt. Zaznaczone są na PZT. Przewidziane drzewa do wycięcia gatunku lipa drobnolistna i świerk kłujący. Wycinka drzew możliwa będzie po otrzymaniu decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wycinkę drzew na którą Gmina Karpacz oczekuje. 8. Do wykonania zadania Wykonawca będzie musiał posiadać zaplecze personalne w postaci kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 9. Na odbiór zadania Wykonawca zobowiązany jest przygotować dokumentację powykonawczą dla wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu Zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie określa warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach