Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
ul. Kościuszki 32 32
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
REGON: 83041350900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Konfederacji Dzikowskiej w Tarnobrzegu na odcinku od wjazdu do SP Nr 9 do skrzyżowania z ul. Wiejską. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn : Przebudowa ulicy Konfederacji Dzikowskiej w Tarnobrzegu polegającej na wykonaniu nowej nawierzchni ulicy wraz z okrawężnikowaniem i odwodnieniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Wykonanie robót budowlanych w pasie drogowym ul. Konfederacji Dzikowskiej na odcinku od wjazdu do Szkoły Podstawowej nr 9 do skrzyżowania z ul. Wiejską w Tarnobrzegu w zakresie : - branża drogowa : wykonanie nowej nawierzchni ulicy z betonu asfaltowego wraz z odwodnieniem korpusu drogowego - branża elektryczna : rozwiązanie kolizji z oświetleniem ulicznym Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje dokumentacja projektowa - zał nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia b) posiadają co najmniej po 1 pracowniku z uprawnieniami dla poszczególnych branż objętych przedmiotem zamówienia. Kierownik budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 3 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz zamówień opisanych w pkt. V ppkt 1.2)a) zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat realizacji oraz odbiorców - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. Wykazane w załączniku do oferty zamówienie lub zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone zamówienie(a) zostało(y) wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów). b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował winien przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Pysznica
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa dróg gminnych -19 zadań
Dodano: 2016-04-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 101510R Obojna - Zaosie - Kotowa Wola. Dz. nr ewid. 973, w km 4+720 do km 6+750 w miejscowości Kotowa Wola.
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa dróg na terenie gminy Pysznica
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 104725R i nr 104726R w sołectwie Judaszówka (most) - Wola Zarczycka Smycze w km 0+680 - 1+130 oraz 0+000 - 0+300
Dodano: 2016-04-15 - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 28 ODC. TYRAWA WOŁOSKA - ROZPUCIE OD KM 296+250 DO KM 297+000
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa: 1) Drogi gminnej nr 104729R Klasztorna w Jelnej w km 2+250 do km 3+230 - zadanie 1, 2) Drogi gminnej nr 104729R Klasztorna w Jelnej w km 3+230 do km 3+335 - zadanie 2.
Dodano: 2016-02-26 - Przebudowa nawierzchni dróg: 1) Przebudowa nawierzchni ul. Wł. Piłata w Nowej Sarzynie (Etap II) - zadanie 1, 2) Przebudowa nawierzchni drogi na działce ewidencyjnej nr 70, nr 38, nr 67 oraz drogi gminnej wewnętrznej o nr ewid. 632 w sołectwie Łukowa - zadanie 2, 3) Przebudowa nawierzchni drogi na działce ewidencyjnej nr 70, nr 38, nr 67 oraz drogi gminnej wewnętrznej o nr ewid. 632 w sołectwie Łukowa - zadanie 3.
Dodano: 2016-02-04 - Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym w obrębie Wola Zarczycka
Dodano: 2015-09-18 - Przebudowa nawierzchni dróg gminy Nowa Sarzyna: 1) Przebudowa nawierzchni drogi na działkach nr ewid. 3386 i 3515 w Sarzynie - zadanie 1, 2) Przebudowa nawierzchni drogi na działce nr ewid. 1172 w Tarnogórze - zadanie 2, 3) Przebudowa nawierzchni drogi nr 104821R i 104822R w Łukowej etap II - zadanie 3.
Dodano: 2015-09-09