Przetargi.pl
Ochrona przed powodzią terenów położonych w zlewni potoku Szuwarka - Gołębiówka i Świerkowiec, gm. Trzebownisko, woj. podkarpackie

Gmina Trzebownisko ogłasza przetarg

  • Adres: 36-001 Trzebownisko, Trzebownisko 976
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7713700 , fax. 017 7713719
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebownisko
    Trzebownisko 976 976
    36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
    tel. 017 7713700, fax. 017 7713719
    REGON: 69058215700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzebownisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona przed powodzią terenów położonych w zlewni potoku Szuwarka - Gołębiówka i Świerkowiec, gm. Trzebownisko, woj. podkarpackie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Ochrona przed powodzią terenów położonych w zlewni potoku Szuwarka - Gołębiówka i Świerkowiec, gm. Trzebownisko, woj. podkarpackie w ramach którego należy wykonać roboty udrażniające w korycie potoku w km 0+000 - 1+812 oraz rozbudowę koryta potoku w km 1+812 - 4+345 na terenie miejscowości Jasionka, Tajęcina - gmina Trzebownisko. 2.Zakres robót obejmuje: 1)Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w korycie potoku Szuwarka-Gołebiówka i Świerkowiec 2)Roboty ziemne i umocnienia koryta potoku Szuwarka-Gołebiówka i Świerkowiec 3)Budowle 4)Roboty wykończeniowe 3.Opis zakresów przedmiotu zamówienia: 1)Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w korycie potoku Szuwarka- Gołebiówka i Świerkowiec Roboty przygotowawcze obejmują min.: roboty pomiarowe, wycięcie drzew i krzaków. Roboty rozbiórkowe obejmują: -rozbiórkę stopnia drewnianego km 2+030, -rozbiórkę stopni żelbetowych w km 2+550, 2+878, 3+405,3+580,4+165 -rozbiórkę przejazdów w bród w km 2+575, 2+915, -rozbiórkę kładek żelbetowych w km 2+561,2+900. 2)Roboty ziemne i umocnienia koryta potoku Szuwarka - Gołębiówka i Świerkowiec Roboty ziemne polegają na: - udrożnieniu potoku w km 0+000 - 1+812 poprzez usunięcie zalegających powalonych drzew, pni , gałęzi i śmieci oraz odmuleniu dna warstwą o gr 30 cm. - pogłębieniu koryta potoku na odcinku w km 1+812 - 1+875 - jednostronnym poszerzeniu koryta na odcinku w km 1+875 - 2+283 o szer. w dnie 2,0 m i nachyleniu 1:1,5. - pogłębieniu koryta potoku w km 2+283 - 2+430 - obustronnym poszerzeniu koryta potoku w km 2+430 - 4+345 o szer. w dnie 2,0 m i nachyleniu skarp 1: 1,5 Roboty umocnieniowe w korycie potoku polegają na: - umocnieniu stopy skarpy (w dnie) koryta w km 1+812 - 4+345 za pomocą podwójnej kiszki faszynowej o śr. 2x20 cm , powyżej biowłóknina - umocnieniu stopy skarpy półki koryta w km 1+812 - 4+345 pojedyńczą kiszką faszynową o śr . 1x15 cm , powyżej biowłóknina - ubezpieczeniu wylotu kanalizacji deszczowej Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego w km 4+234 na odcinku (42,0 m poniżej i 8,0 m powyżej) i w km 4+192 do 4+242 za pomocą koszy i materacy siatkowo-kamiennych na geowłókninie min 500g/m2 - umocnienie ujściowego odcinka rowu na długości 10 m wpadającego do koryta potoku w km 4+338 materacem siatkowo-kamiennym grubości 30 cm. 3) Budowle - wykonanie materacy siatkowo-kamiennych o grubości 0,3 m na geowłókninie min 500 g/m2 stanowiące ubezpieczenia dna i skarp koryta w rejonie istniejącego progu betonowego w km 1+723 potoku na odcinku o długości 99,0 m w km 1+723 - 1+822 - Wykonanie 4 bystrz siatkowo-kamiennych o długości 36,0 m w km 2+156-2+192, 2+851-2 +887, 3 +570- 3+606, 4+278-4+314 Wykonanie bystrza km 2+156 - 2+192 obejmuje: - wykonanie i rozbiórka przecisku o długości 6,0 m pod drogą m rurami 2x średnica 800 mm - wykonanie kanału obiegowego o długości 117 m, szer. 2,0 m i nachyleniu skarp 1:1,5 - wykonanie 2 gródz. ziemnych o wysokości 2,0 m i długości 15,0 m - ułożenie materacy siatkowo-kamiennych o gr. 0,30 m na geowłókninie min. 500g/m2 - ułożenie koszy siatkowo-kamiennych o wym. 1,00x2,00 x0,50 m na geowłókninie min. 500g/m2 - wykonanie palisady z kołków o śr 10-12 cm i długości 1,50 m Wykonanie bystrza km 2+851 - 2+887 obejmuje: - wykonanie kanału obiegowego o długości 107 m, szer. 2,0 m, i nachyleniu skarp 1:1,5 - wykonanie 2 gródz. ziemnych o wysokości 2,0 m i długości 15,0 m - ułożenie materacy siatkowo-kamiennych o gr. 0,30 m na geowłókninie min. 500g/m2 - ułożenie koszy siatkowo-kamiennych o wym. 1,00x2,00 x0,50 m na geowłókninie min. 500g/m2 - wykonanie palisady z kołków o śr 10-12 cm i długości 1,50 m Wykonanie bystrza 3 +570- 3+606 km obejmuje: - wykonanie kanału obiegowego o długości 89,4 m, szer. 2,0 m, i nachyleniu skarp 1:1,5 - wykonanie 2 gródz. ziemnych o wysokości 2,0 m i długości 15,0 m - ułożenie materacy siatkowo-kamiennych o gr. 0,30 m na geowłókninie min. 500g/m2 - ułożenie koszy siatkowo-kamiennych o wym. 1,00x2,00 x0,50 m na geowłókninie min. 500g/m2 - wykonanie palisady z kołków o śr 10-12 cm i długości 1,50 m Wykonanie bystrza 4+278-4+314 km obejmuje: - wykonanie kanału obiegowego o długości 178,60 m, szer. 2,0 m, i nachyleniu skarp 1:1,5 - wykonanie 2 gródz. ziemnych o wysokości 2,0 m i długości 15,0 m - ułożenie materacy siatkowo-kamiennych o gr. 0,30 m na geowłókninie min. 500g/m2 - ułożenie koszy siatkowo-kamiennych o wym. 1,00x2,00 x0,50 m na geowłókninie min. 500g/m2 - wykonanie palisady z kołków o śr 10-12 cm i długości 1,50 m - wykonanie 2 kładek żelbetowych w km 2+561 i 2+901 typu KT-2 - budowa brodu w km 2+575 w miejsce zniszczonego o szerokości jezdni 4m i łącznej długości L=36,26 m oraz w km 2+915 o szerokości jezdni 4 m i łącznej długości 36,60 m. Przejazdy w bród należy wykonać z płyt drogowych żelbetowych ułożonych na włókninie syntetycznej min. 500g/m2, warstwie podsypki piaskowej o gr. 10cm oraz podsypce z tłucznia kamiennego lub gruzu o gr. 20 cm. 4)Roboty wykończeniowe W ramach robót wykończeniowych należy dokonać min: plantowania powierzchni pasa przyległego do koryta potoku wraz z dokonaniem obsiewu mieszankami traw oraz przywrócić do stanu pierwotnego drogi terenowe używane do transportu materiałów i urobku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452460003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2)Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3)Spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: Wykonawca przystępujący do przetargu winien: - Zrealizować w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o minimalnej wartości każdego z nich 2,0 mln zł brutto (w generalnym wykonawstwie), - Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: a)Kierownika budowy - 1 osobę, b)Kierownika robót - 2 osoby. W/w osoby winny legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: inżynieria wodna lub wodno-melioracyjna lub konstrukcyjno-inżynieryjna w zakresie budowli hydrotechnicznych lub winny posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień. Ponadto ww. osoby winny wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. oraz: c)1 osobę legitymującą się stosownymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej. Ww. osoba winna wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. d)1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w następujących zakresach: -geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, -rozgraniczanie i podział nieruchomości gruntowych oraz sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymogami prawnymi W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższe warunki powinny być spełnione przez tego lub tych Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykażą spełnienie w/w warunków. 4)Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Formularz oferty(załącznik Nr 1 do specyfikacji) oraz zawierać niżej wymienione załączniki: Załącznik Nr 1-Tabela elementów scalonych w/g podanego wzoru. Wykonawca winien podać dla każdego elementu tabeli cenę wyliczoną w oparciu o: - projekt budowlany i wykonawczy, - przedmiary robót, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, - warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dokonaną wizję lokalną. Załącznik Nr 2-Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Załącznik Nr 3 a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt. a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik Nr 4-Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załącznik Nr 5-Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik Nr 6 -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik Nr 7 - Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg podanego wzoru - Doświadczenie w zakresie wykonawstwa. UWAGA: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na regulacji, modernizacji koryt rzek i potoków oraz budowie, przebudowie, modernizacji obwałowań i śluz wałowych oraz budowie, przebudowie, modernizacji zbiorników wodnych. Załącznik Nr 8-Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w załączniku nr 7 zostały wykonane należycie np. referencje od Zamawiających. Załącznik Nr 9- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg podanego wzoru:Kwalifikacje techniczne. Jeżeli w wykazie j.w. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wówczas winien załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - stosownie do § 1 ust. 2 pkt. 5a rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Załącznik Nr 10: a) Kserokopie uprawnień osób wskazanych w zał. nr 9 b) Kserokopia zaświadczenia o wpisie osób wskazanych w zał. Nr 9 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Uwaga do załącznika Nr 9 i Nr 10: Wykonawca wskaże w zał. Nr 9 do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: a)Kierownika budowy - 1 osobę, b)Kierownika robót - 2 osoby. W/w osoby winny legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: inżynieria wodna lub wodno-melioracyjna lub konstrukcyjno-inżynieryjna w zakresie budowli hydrotechnicznych lub winny posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień. Ponadto ww. osoby winny wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. oraz: c)1 osobę legitymującą się stosownymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, Ww. osoba winna wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. d)1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w następujących zakresach: - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - rozgraniczanie i podział nieruchomości gruntowych oraz sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymogami prawnymi. Załącznik Nr 11-Dowód wniesienia wadium. Załącznik Nr 12 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 13-Wykaz dokumentów zastrzeżonych, jako tajne. Objęte wykazem dokumenty, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. 2.Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy j.w. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. załącznik Nr 3, Nr 4, Nr 5 i Nr 6 składa: 1) Załącznik Nr 3, Nr 4, Nr 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Załącznik Nr 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3.2.Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 ppkt. 1a, c oraz ppkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 ppkt 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku terminy, o których mowa w pkt 3.2. stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebownisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach