Gmina Miejska Hajnówka ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6822180, 6822875 , fax. 085 6822994
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1 1
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 085 6822180, 6822875, fax. 085 6822994
REGON: 05065899900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Kolejowej w Hajnówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn: Przebudowa ul. Kolejowej w Hajnówce polegająca na: a. budowie kanalizacji deszczowej ? 315 PCV w ul. Kolejowej o dł. 439,50 mb. b. wykonaniu jezdni dla ruchu KR1 i KR2 (warstwa odsączająca, podbudowa, warstwa wiążąca i ścieralna) : - długość 738,22 mb, - szerokość jezdni 5,0 m, c. wykonaniu jedno- i dwustronnego chodnika o szerokości 1,75 m wraz z azylami dla pieszych i wjazdami, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z póź. zmianami), 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami), 3. Spełniają warunki określone w SIWZ, a w szczególności: - udzielą gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, - zrealizują zamówienie zgodnie z harmonogramem wykonania zadania stanowiącym załącznik SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niezłożeni lub złożenie w niewłaściwej formie któregokolwiek z oświadczeń wymienionych w rozdziale V i VI spowoduje wykluczenie oferenta z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami) (wg załącznika Nr 2 do SIWZ). 3. Wypełnione kosztorysy (wg załącznika Nr 8 i Nr 9 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie lub społeczne lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (co najmniej trzech) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg. załącznika Nr 4 do SIWZ. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 12. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 13. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 14. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 16. Dowód wniesienia wadium. 17. Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w rozdziale VI lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niedoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie lub odpisy) spowoduje wykluczenie oferenta z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja (ponad 36 miesięcy)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 1428 B Wasilków - Studzianki w m. Dąbrówki (gm. Wasilków)
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa ulicy Żytniej w Zambrowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1389 B w m. Jaworówka (gm. Dobrzyniewo Duże)
Dodano: 2016-07-27 - Wykonie przebudowy dróg gminnych: ul. Drozda w Olmontach oraz ul. Magnacka w Izabelinie.
Dodano: 2016-07-27 - Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1392 B poprzez wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na odcinku Nowe Aleksandrowo- Letniki (gm. Dobrzyniewo Duże)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej do m. Dmochy Mrozy na odcinku od drogi krajowej nr 63 do granicy gminy Andrzejewo i Czyżew.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa ul. 01 KL - sięgacza ul. Spokojnej w Łomży - I etap.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Rutki-Kossaki.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg dojazdowych, parkingów i chodników w Łomży
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1157B Krasnopol - Gremzdel - Jegliniec - Wiatrołuża
Dodano: 2016-07-25