Gmina Szemud ogłasza przetarg
- Adres: 84-217 Szemud, ul. Kartuska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 764 428 , fax. 586 764 428
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
ul. Kartuska 13
84-217 Szemud, woj. pomorskie
tel. 586 764 428, fax. 586 764 428
REGON: 19167542200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szemud.pl/zamowienia-publiczne-i-inwestycje/zamowienia-publiczne/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Kieleńskiej w Kamieniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przebudowa nawierzchni: Długość całkowita przebudowywanej drogi 420,00 m o szerokości nawierzchni asfaltowej 5,0 m. Przewidziano zachowanie istniejących rzędnych nawierzchni gruntowej, a tym samym wykorzystanie ulepszenia kruszywem kamiennym jako dolnej warstwy podbudowy. Konstrukcja nawierzchni będzie się składać z następujących warstw: - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki o grubości po zagęszczeniu 10 cm, - wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego o grubości nie mniejszej niż 20 cm, po zagęszczeniu, - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa wiążąca asfaltowa AC16W o grubości nie mniejszej niż 5 cm po zagęszczeniu, - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych SMA – warstwa ścieralna asfaltowa o grubości nie mniejszej niż 5 cm po zagęszczeniu, - wykonanie zjazdów – ok 280 m2, warstwy jw., - wbudowanie krawężników betonowych z ławie betonowej (beton C12/15) z oporem – ok. 146,0 m, - przebudowa przepustu drogowego – 6,0 m, - wycięcie gałęzi – ok. 12 szt., - ustawienie znaków drogowych – 12 szt., - montaż barierek typu gdańskiego – 12,0 m, - pomiar geodezyjny powykonawczy. 1.2. Remont nawierzchni: - wycięcie drzew wraz z utylizacją drewna i oczyszczeniem terenu z pozostałości po wykarczowaniu – 4 szt., - renowacja spękanej nawierzchni, - ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z siatki wzmacniającej do nawierzchni drogowych, - przesunięcie koryta drogi na długości 140,0 m i szerokości 1,0 m, - ułożenie nowej warstwy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo–żwirowych AC11S o grubości 5 cm na długości około 140,0 m – ok. 749,0 m2, - wbudowanie około 130,0 m krawężników na ławie betonowej z oporem, - przedłużenie przepustu drogowego – 5,0 m, - zagospodarowanie poboczy, - ustawienie znaków drogowych (1 szt.) oraz barierek ochronnych (4,0 m), - pomiar geodezyjny powykonawczy. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla inwestycji; Dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny ,,MMP lub DXF"). 3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych. Zgodność parametrów powinna zostać potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność (lub inne oceniające zgodność jednostki równoważne) lub sprawozdaniem z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza również inne odpowiednie środki dowodowe (w szczególności dokumentację techniczną producenta), potwierdzające zgodność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów (urządzeń) w przypadku gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań ani nie ma możliwości uzyskania ich w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz jeżeli udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 4. Zamawiający, posługując się nazwami norm w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm należy dostosować prowadzone roboty budowlane. Dopuszczalne jest zastosowanie norm równoważnych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dok. techn., specyfikacje techniczne oraz kosztorysy nakładcze. Dokumenty te stanowią zał. Nr 6 do SIWZ. WAŻNE! Kosztorysy nakładcze dołączone przez Zamawiającego do SIWZ stanowią przykładowe wyliczenie zakresu i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia ceny kosztorysu ofertowego przedstawionego przez Wykonawcę! 6. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA! Za skuteczne złożenie dokumentów w wyznaczonym terminie uważa się ich wpłynięcie W ORYGINALE LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przed upływem wyznaczonego terminu do siedziby Zamawiającego. Przesłanie dokumentów w formie elektronicznej (fax lub skan za pomocą e-maila) nie jest rozpatrywane jako skuteczne dostarczenie dokumentów w wymaganym terminie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Kaniczki - Olszanica w Gminie Sadlinki
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa drogi leśnej celem wykonania placu zrywkowego w leśnictwie Bogusz dz. ew. nr 106/2 obr. Sadlinki wraz z przebudową zjazdu do drogi wojewódzkie nr 532.
Dodano: 2023-11-07 - Realizacja projektu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023 w Pucku w podziale na 2 części.
Dodano: 2023-10-10 - Przebudowa drogi leśnej celem wykonania placu zrywkowego w leśnictwie Lisewo dz. ew. 198 i 205 obręb Ryjewo
Dodano: 2023-08-29 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z kompleksem treningowo-szkoleniowym w Koleczkowie
Dodano: 2023-07-12 - Budowa pawilonu lemurów w Gdańskim Ogrodzie Zoologiczncym
Dodano: 2023-06-21 - Utwardzenie dróg gminnych płytami YOMB w podziale na 4 części.
Dodano: 2023-06-20 - Przebudowa dróg z wykonaniem składnic drewna w leśnictwach Benowo, Ośno i Polno postępowanie z podziałem na 3 części
Dodano: 2022-12-19 - Remont boiska sportowego w miejscowości Bągart, gmina Dzierzgoń
Dodano: 2022-11-03 - REMONT POMIESZCZEŃ W SĄDZIE REJONOWYM GDAŃSK – PÓŁNOC W GDAŃSKU
Dodano: 2022-10-04