Przetargi.pl
PRZEBUDOWA UL. KADŁUBOWEJ

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA UL. KADŁUBOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Kadłubowej w Bieruniu o długości 201,54 m w zakresie nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów wraz z towarzyszącą infrastrukturą, tj.: kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym oraz sieciami: elektroenergetyczną oraz teletechniczną. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu w planie i w profilu. Roboty drogowe - przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: jezdnia z mieszanek mineralno-asfaltowych - pow. 1 285,20 m?, zjazdy z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 16 cm - pow. 75,60 m?, chodnik z płyt kamiennych 20x30 cm o grubości 6 cm - pow. 394,80 m?, elementy ulic: - krawężniki granitowe szer. 15 cm - dł. 421,10 m, obrzeża betonowe - dł. 370,60 m, Kanalizacja deszczowa: kolektor DN315 PVC-U kl S (SDR 34) - dł. 162,90 m, kolektor DN160 PVC-U kl S (SN8) - dł. 54,50 m, kolektor DN110 PVC-U kl S (SN8) - dł. 47,20 m, studnia rewizyjna betonowa DN1000 - 8 szt., wpust uliczny betonowy z osadnikiem DN500 - 10 szt., odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym klasy D400 - dł. 15 m, Oświetlenie uliczne: szafa oświetleniowa typu SOU3 wraz z fundamentem - 1 kpl., słup SAL-4,5/D60 anodowany, kolor grafitowy CI-65 z fundamentem prefabrykowanym wraz z oprawą oświetleniową KIO LED / 5068 / 24 LEDS 500mA / WW / 370042 / 38W wraz ze sterownikiem lokalnym - 10 kpl., złącza kablowe: IZK-4-01 - 10 szt., IZK-4-03 - 10 szt., IZK-4-04 - 10 szt., kabel YAKY: 4x35mm2 - dł. 295,0 m, YAKXS 4x35mm2 - dł. 5,0 m, rury osłonowe: AROT DVK 110 - dł. 40 m, AROT SRS 110 - dł. 55 m, stal. 110 - dł. 20 m, przewód YDY 3x2,5mm2 - dł. 100,0 m, Sieć energetyczna: złącza kablowo-pomiarowe: ZK2+1P - 2 szt., ZK3+1P - 2 szt., ZK3+3P - 1 szt., ZK4 - 1 szt., ZK2+2P - 1 szt., 1P - 1 szt., żerdź strunobetonowa wirowana E-10.5/12 wraz z oprawą i wysięgnikiem - 1 szt., kabel YAKXS: 4x120mm2 - dł. 260,0 m, 4x35mm2 - dł. 30,0 m, kabel YKY: 4x10mm2 - dł. 154,0 m, 2x10mm2 - dł. 58,0 m, rury ochronne: DVK 50 - dł. 146,0 m, BE 32 - dł. 66,0 m, SRS 110 - dł. 50,0 m, dwudzielna A 110 PS - dł. 60,0 m, dwudzielna A 160 PS - dł. 12,0 m, stal 110 - dł. 20,0 m, tablice bezpiecznikowe - 3 kpl., Sieć teletechniczna: studnia kablowa typu SK1 - 1 kpl., rury: RHDPE 32/3,7 - dł. 145,0 m, RHDPEp 110/6,3 - dł. 9,0 m, słupek kablowy 30 par - 1 szt., kabel XzTKMXpw: 5x2x0,5 - dł. 295,0 m, 5x4x0,5 - dł. 10,0 m, złącze kablowe - 1 szt., rura RL 22 - dł. 30,0 m, Regulacje urządzeń istniejących. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zieleń, w tym wycinka i nasadzenia drzew. Dokumentacja powykonawcza (zgodnie z § 10 ust. 5 umowy). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SIWZ: Projekty budowlane i projekty wykonawcze branży drogowej i kanalizacji deszczowej. Projekty budowlane i projekty wykonawcze dot. sieci: energetycznej i oświetlenia ulicznego. Projekty budowlane i projekty wykonawcze dot. sieci teletechnicznej. Projekty docelowej organizacji ruchu. Projekty tymczasowej organizacji ruchu. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Przedmiary robót. Wzór umowy. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogram robót, i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. Przed przystąpieniem do robót powiadomi właścicieli sieci znajdujących się w pasie drogowym projektowanej drogi o zamiarze i terminie rozpoczęcia robót. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną. Wznowi (na swój koszt) zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót. Przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, wynikające ze STWiORB oraz dokumentacji, inne. Weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego, oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. Będzie informować na bieżąco właścicieli i użytkowników posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia stanu budynków oraz terenów nieruchomości po wykonanych robotach elektrycznych do stanu sprzed rozpoczęcia robót (sporządzi dokumentację fotograficzną przed i po wykonaniu robót elektrycznych na danej posesji). Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć obiektów sąsiadujących z realizowaną inwestycją, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). Wykona tymczasową organizację ruchu (zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, dostawa, montaż i demontaż oznakowania). Wykona dokumentację powykonawczą w 2 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów). Najpóźniej w dniu odbioru robót dostarczy dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (5 egz. oryginałów zaktualizowanych map geodezyjnych wydanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu) oraz 2 egz. oryginału oświadczenia o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzonego przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia co najmniej tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty techniczne; wspólne specyfikacje techniczne; normy międzynarodowe; inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy; polskie aprobaty techniczne; polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( t.j. Dz. U. z 2014 poz.1645 z poźn.): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia . Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Wybrany w przetargu Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. W postępowaniu ma zastosowanie przesłanka wykluczenia Wykonawcy zawarta w art. 24 ust. 2a ustawy pzp. Treść art. 24 ustawy pzp stanowi załącznik do SIWZ . Nazwy i kody według słownika CPV: 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45232210-7 Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w SIWZ w punkcie Terminy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach