Przetargi.pl
Przebudowa ul. Jana Pawła II

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100 , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,  roboty towarzyszące /w tym zabezpieczenia istniejącej sieci/,  roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym: - pomiarowe, - rozbiórkowe, - demontaż oznakowania pionowego,  roboty ziemne, w tym: - wykonanie koryta pod poszczególne elementami drogi, - transport gruntu,  roboty drogowe, w tym: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - podbudowa jezdni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wzmocnienie podłoża, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna i wiążąca,  inne roboty, w tym:  wykonanie elementów stałej organizacji ruchu w tym oznakowanie pionowe i poziome ulicy,  dostosowanie chodnika do zmienionej geometrii skrzyżowania,  zabezpieczenie nadzoru ze strony właścicieli sieci kolidującej z zadaniem,  uporządkowanie terenu objętego robotami. Do wykonawcy należy: 1) Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej. 2) Wszystkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych . 3) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób, sprawdzeń i badań w zakresie wykonywanych robót. 4) Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 kompletów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót , przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych . 5) Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 6) Powiadomienie co najmniej na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem robót mieszkańców przyległych posesji oraz mieszkańców os. Głowaczowska II poprzez pisemne ogłoszenia o planowanych pracach i utrudnieniach. 7) Powiadomienie pisemnie co najmniej na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem robót Kozienicką Gospodarkę Komunalną z siedzibą przy ul. Przemysłowej 15 o planowanym terminie rozpoczęcia robót i utrudnieniach z tym związanych. Wykonawca ma obowiązek współpracować z KGK w celu zapewnienia dojazdów do posesji przylegających do przebudowywanej drogi oraz zapewnić mieszkańcom przyległych posesji oraz os. Głowaczowska II bezproblemowy do nich dojazd. 8) Odtworzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie prowadzenia robót, 9) Wykonanie nieodpłatnych przeglądów i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów. 10) Dokonanie odbiorów branżowych robót oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy. 11) Wykonanie gwarancyjnych przeglądów technicznych. 12) Wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów, 13) W czasie wykonywania robót wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. 14) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego i usunięcia ewentualnych kolizji oraz uzyskania wszelkich innych zgód, decyzji, zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach