Urząd Gminy Komorniki ogłasza przetarg
- Adres: 62052 Komorniki, ul. Stawna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 107 751 , fax. 618 107 985
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Komorniki
ul. Stawna 1
62052 Komorniki, woj. wielkopolskie
tel. 618 107 751, fax. 618 107 985
REGON: 53862700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Fabianowskiej odcinek I w ramach zadania pn.: „Przebudowa ul. Fabianowskiej wraz z kanalizacją deszczową w Komornikach (etap II)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej nawierzchni ulicy Fabianowskiej w Komornikach (etap 1) poprzez wykonanie nakładki asfaltowej, budowę przydrożnego chodnika oraz przebudowę i budowę zjazdów. Prace należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, zapisami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, SIWZ i przedmiarami robót. W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej oraz operatorzy sprzętu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), co dotyczyć może między innymi kierownika budowy i kierowników robót branżowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy wg załączonego druku – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy 3) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ 4) Oryginał wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu 5) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Wieżowej w Poznaniu wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni i przeprowadzeniem rocznej pielęgnacji kontraktowej
Dodano: 2024-06-14 - Modernizacja – przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach – Przetarg II
Dodano: 2024-04-19 - Budowa ulic o dużej intensywności zabudowy na terenie gminy Rokietnica - ul. Główna w Krzyszkowie i ul. Zacisze w Rokietnicy.
Dodano: 2024-04-09 - Budowa parkingu przy ul. Srebrnej, Małoszyńskiej i Grotkowskiej w Poznaniu
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa drogi gminnej – ulicy Powstańców Wielkopolskich w Ostrorogu polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej w granicach pasa drogowego
Dodano: 2024-03-01 - Jankówko – przebudowa drogi gminnej – przełożenie ścieżki rowerowej działka nr 321/1
Dodano: 2024-02-29 - Przebudowa drogi gminnej nr 796411P ul. Polna w Garkach
Dodano: 2024-02-12 - Przebudowa odcinka ulicy Łąkowej w Kłodawie
Dodano: 2024-02-02 - Przebudowa nawierzchni ul. Leśna – etap I
Dodano: 2024-01-14 - Sukcesywne wykonywanie frezowania nawierzchni asfaltobetonowych
Dodano: 2024-01-13