Przetargi.pl
Przebudowa ul. dr. Floriana Ogana w Knurowie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. dr. Floriana Ogana w Knurowie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zadanie Nr 1, tj. przebudowa ul. dr. Floriana Ogana w Knurowie, w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni o łącznej długości ok. 403,0 mb wraz podbudową, w tym: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o gr. 7 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm o gr. 20 cm, - podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej o uziarnieniu 0-63 mm o gr. 28 cm, - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 25,0 cm, b) wykonanie nowej nawierzchni ścieżki rowerowej wraz z podbudową, w tym: - kostka brukowa betonowa bezfazowa o gr. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa (1:4 ) o gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm o gr. 20 cm, c) wykonanie nowej nawierzchni chodników wraz z podbudową, w tym: - kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa ( 1:4 ) o gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm o gr. 15 cm, d) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów wraz z podbudową, w tym: - kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa ( 1:4 ) o gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0 - 1,5 mm o gr. 20 cm, e) wykonanie nowej nawierzchni miejsc parkingowych z kostki betonowej wraz z podbudową, w tym: - kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa ( 1:4 ) o gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0 - 31,5 mm o gr. 20 cm, f) wykonanie nowej nawierzchni miejsc parkingowych z płyt ażurowych oraz utwardzenia działki z podbudową, w tym: - płyty betonowe ażurowe (z wypełnieniem otworów kruszywem) o gr. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa ( 1: 4 ) o gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm, g) wykonanie nowej nawierzchni jezdni manewrowej oraz utwardzenia działki z podbudową, w tym: - kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa (1: 4 ) o gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm, - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 15,0 cm, h) wykonanie nowej nawierzchni zatoki autobusowej wraz z podbudową, w tym: - kostka kamienna regularna granitowa 18/18 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową, osadzana w mieszance betonowej na mokro, - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego o gr. 20 cm, - folia PE, - podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej o uziarnieniu 0-63 mm o gr. 30 cm, - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 20 cm, i) budowę kanalizacji deszczowej, w tym: - kanał deszczowy z rur PVC o średnicy Ø315 mm, - przykanaliki z rur PVC o średnicy Ø200 mm, - studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø1200 mm – 11 kpl. - wpusty deszczowe betonowe o średnicy Ø500 mm z osadnikiem i koszem ‑ 23 kpl. - drenaż Ø113 PE, j) budowę oświetlenia ulicznego, w tym: - słupy stalowe ocynkowane na fundamencie z wysięgnikiem jednoramiennym z oprawami oświetleniowymi LED z redukcją mocy o wys. 7 m – 14 szt. - słupy stalowe ocynkowane na fundamencie z wysięgnikiem dwuramiennym z oprawami oświetleniowymi LED z redukcją mocy – 4 szt. - słupy stalowe ocynkowane na fundamencie z oprawami oświetleniowymi LED z redukcją mocy o wys. 5 m z wysięgnikiem – 5 szt. - szafa oświetleniowa SOU wraz z wyposażeniem – 1 kpl. - ułożenie kabli oświetlenia ulicznego, k) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu (Zamawiający udostępni nieaktualne projekty tymczasowej organizacji ruchu), l) oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę, m) opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektów (w oparciu o projekty zmiany docelowej organizacji ruchu przekazane przez Zamawiającego), n) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektami opracowanymi przez Wykonawcę, o) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, przebudowa i zabezpieczenie istniejących kabli elektroenergetycznych, zabezpieczenie sieci teletechnicznej, regulacja studzienek, odtworzenie istniejących nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni, budowa śmietnika itp.), p) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew, zgodnie z wymaganiami o których mowa w § 3 pkt. 1.43, q) nasadzenia drzew na działce nr 61/4 wzdłuż ul. 26 Stycznia w Knurowie (nasadzenia zastępcze) - 18 szt., r) pielęgnacja nasadzeń w okresie 12 miesięcy od daty odbioru końcowego, s) wykonanie uzgodnień z KZK GOP dotyczących przestawienia przystanku przy ul. dr. Floriana Ogana na czas trwania robót oraz poniesienie opłat z tym związanych, w tym pokrycie kosztu objazdu autobusów, 2) Zadanie Nr 2,tj. przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Floriana w Knurowie, w tym: a) budowa kanalizacji deszczowej, w tym: - kanał deszczowy z rur PVC o średnicy Ø315 mm, - kanał deszczowy z rur PVC o średnicy Ø250 mm, - przykanaliki z rur PVC o średnicy Ø200 mm, - studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø1200 mm – 5 kpl., - wpusty deszczowe betonowe o średnicy Ø500 mm z osadnikiem i koszem – 2 kpl. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, oraz Specyfikacja technicznego Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres 60 miesięcy oraz na okres 12 miesięcy na nasadzenia zieleni (drzewa). Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz. VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach