Przetargi.pl
Przebudowa ul. Dąbrowskiego w Żyrardowie - II etap

Gmina Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8581567 , fax. 046 8553782
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8581567, fax. 046 8553782
    REGON: 00059289700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Dąbrowskiego w Żyrardowie - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem realizacji II-go etapu zadania jest: 1.Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku od ulicy Równoległej do ulicy Chocimskiej o średnicy od dn 1000 do dn 300 (razem ok. 745mb) ze studniami, przykanalikami i wpustami ulicznymi na części utwardzanej, z wyprowadzeniem kanalizacji w ulice boczne, z przełączeniem istniejących rowów odwadniających do budowanej kanalizacji a także usuwanie ewentualnych kolizji kolektora deszczowego z istniejącą infrastrukturą techniczną. 2.Przebudowa ulicy Dąbrowskiego na odcinku od ul. Południowej do ul. Równoległej (452m) w zakresie: - realizacji robót rozbiórkowych, głównie w obrębie skrzyżowań z ulicami Południową, Poprzeczną i Równoległą; - wykonania nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (4+4cm) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; - wykonania obustronnych chodników o szer. 1,5m z kostki betonowej; - wykonania obustronnych opasek o szer. 0,5m z kostki betonowej; - wykonania zjazdów do posesji z kostki betonowej; - urządzenia zieleni - trawników w obrębie całej ulicy; - ustawienia oznakowania pionowego, wykonania oznakowania poziomego. 3.Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia - tyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, którą w trzech egzemplarzach należy dostarczyć zamawiającemu po zakończeniu realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział - złożyć ofertę, wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający nw. warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: - robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem kierować będą osoby, posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego tj. odpowiednie uprawnienia sanitarne i w zakresie budowy dróg; - z należytą starannością zrealizowali w ostatnich 5 latach tj. 2004 - 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty o podobnym zakresie rzeczowym lub wartości jak w niniejszym postępowaniu. Za podobne zamówienie zamawiający uzna: budowę kolektora deszczowego lub sanitarnego o wartości min. 400.000zł i budowę nawierzchni z betonu asfaltowego lub kostki betonowej o powierzchni min. 1500 mkw. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności wykażą, że: - posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 500.000 zł lub posiadają środki własne w wysokości min. 500.000 zł; - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunku, zapisanego w pkt 5 a) siwz wykonawca dostarczy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność stanem aktualnym wpisu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunku, zapisanego w pkt 5 b) siwz wykonawca dostarczy: 5. Wykaz pracowników nadzoru, posiadających wymagane kwalifikacje i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (zał. Nr 3 ). 6. Uprawnienia budowlane i zaświadczenia o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego dla osób, przedstawionych w wykazie. 7. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat o podobnym (w rozumieniu pkt 5 lit. b niniejszej siwz) zakresie rzeczowym i wartościowym jak w niniejszym postępowaniu, zgodnie z załącznikiem Nr 2 . 8. Opinie poprzednich zamawiających lub dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w ppkt. 7 zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie spełniania warunku, zapisanego w pkt 5 c) siwz wykonawca dostarczy: 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach