Przetargi.pl
Przebudowa ul. Cegielnianej II etap –

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Cegielnianej II etap –
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników wraz z zjazdami i budowa ścieżek rowerowych przy ul. Cegielnianej w Biłgoraju. Zadanie obejmuje również swoim zakresem wykonanie nowych krawężników i obrzeży betonowych a także przebudowę elementów odwodnienia. Projektowany przebudowa obejmuje północną stronę ul. Cegielnianej. Zakres opracowania obejmuje nw. roboty podstawowe: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - rozbiórka elementów dróg i ulic, - roboty ziemne, - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - krawężniki betonowe, - obrzeża chodnikowe, - chodnik, ścieżka rowerowa, opaska, - zjazdy, - urządzenia zabezpieczające sieci podziemne, - elementy odwodnienia, wpusty uliczne, - oznakowanie pionowa i poziome, - roboty wykończeniowe, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony części projektowej i przedmiarach robót. I. Stan istniejący chodnika po stronie południowej Krawężniki betonowe są zniszczone z widocznymi ubytkami w swojej strukturze i odchyleniami od linii prostej. Zjazdy indywidualne w obrębie pasa drogowego nie posiadają jednolitej nawierzchni, miejscami są utwardzone prefabrykatami betonowymi a miejscami są to zjazdy o nawierzchni bitumicznej. Istniejący chodnik z płyt betonowych jest zdeformowany z licznymi uszkodzeniami obrzeży chodnikowych oraz miejscami przerośnięty trawą. II. Stan projektowany Przy północnej części ul. Cegielnianej projektuje się wykonanie nowych ścieżek rowerowych, chodników i zjazdów. Przed przystąpieniem do robót drogowych należy wykonać roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych płyty chodnikowe, kostkę betonową oraz inne materiały nadające się do ponownego wykorzystania należy rozbierać ręcznie, segregować, układać na paletach i wywozić w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Po ułożeniu nowych krawężników należy dokonać uzupełnienia nawierzchni na styku z ustawianym krawężnikiem betonowym podbudową z chudego betonu grubości 30 cm, całość w pasie szerokości średnio 30 cm, roboty wykonane ręcznie z zagęszczeniem.  Ścieżki rowerowe Projektuje się wykonanie jednostronnej dwukierunkowej ścieżki rowerowej zgodnie z lokalizacją pokazaną na Rys. 2. PZT. Ścieżkę rowerową należy wykonać z kostki brukowej gr. 6cm typu Holland bez fazy w kolorze czerwonym. Układ betonowej kostki brukowej na ścieżce rowerowej równoległy do kierunku ruchu rowerowego. Wszystkie włazy kanałowe, zasuwy oraz inne napotkane urządzenia uzbrojenia podziemnego należy obrobić kostką trapezową w kolorze nawierzchni w jakiej występuje napotkane urządzenie zgodnie z rozwiązaniem przedstawionym na Rys. 6 Szczegóły konstrukcyjne. Konstrukcja ścieżki rowerowej: - kostka brukowa betonowa – gr. 6cm (kolor czerwony, kostka bez fazy) - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. – gr. 15cm - obrzeże betonowe 8x30cm  Chodnik W drugim etapie projektuje się wykonanie chodnika po stronie północnej, zgodnie z lokalizacją pokazaną na Rys. 2. Plan sytuacyjny. Chodniki należy wykonać z kostki brukowej gr. 6cm typu Holland z fazą w kolorze szarym. Układ betonowej kostki brukowej na chodnikach prostopadły do kierunku ruchu pieszego. Przed każdym przejściem dla pieszych należy ułożyć po obu stronach przejścia 2 rzędy płyt chodnikowych z wybrzuszeniem o wym. 40x40x6 koloru żółtego na całą szerokość przejścia. Wszystkie włazy kanałowe, zasuwy oraz inne napotkane urządzenia uzbrojenia podziemnego należy obrobić kostką trapezową w kolorze nawierzchni, w jakiej występuje napotkane urządzenie zgodnie z rozwiązaniem przedstawionym na Rys. 6 Szczegóły konstrukcyjne. Konstrukcja chodnika: - kostka brukowa betonowa – gr. 6cm (kolor szary, kostka z fazą) - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. – gr. 15cm - obrzeże betonowe 8x30cm  Zjazdy Projektuje się przebudowę wszystkich zjazdów z południowej strony ul. Cegielnianej zgodnie z Rys. 2 Plan sytuacyjny. Nawierzchnie zjazdów należy wykonać z kostki brukowej gr. 8cm typu Holland z bez fazy w kolorze grafitowym. Szerokość zjazdów zgodnie z Rys. 2 Plan sytuacyjny dostosowana do szerokości bram wjazdowych na posesje, długość zjazdów od krawędzi jezdni do bram wjazdowych na posesje. Układ betonowej kostki brukowej na zjazdach prostopadły do ruchu samochodowego. Konstrukcja zjazdów indywidualnych: - kostka brukowa betonowa – gr. 8cm (kolor grafitowy, kostka bez fazy) - podsypka cementowo-piaskowa – gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. – gr. 15cm - piasek stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa (z betoniarni) – gr. 15cm - obrzeże betonowe 8x30cm Odwodnienie Projektuje się odwodnienie powierzchniowe jezdni poprzez spadki podłużne i poprzeczne do nowoprojektowanych wpustów kanalizacji deszczowej zgodnie z Rys. 2. Plan sytuacyjny. W związku z zmianą szerokości jezdni należy dokonać przebudowy istniejących wpustów deszczowych oraz wykonać nowe wpusty krawężnikowo-jezdniowe zgodnie z lokalizacją pokazaną na Rys. 2 PZT. III. Projekt Czasowej Organizacji Ruchu Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót a przewidywany termin rozpoczęcia i zakończenia robót podać do publicznej wiadomości. IV. UWAGI KOŃCOWE W razie wystąpienia niezgodności opisu technicznego, przedmiaru i dokumentacji rysunkowej Wykonawca powinien zwrócić się do Inwestora celem wyjaśnienia rozbieżności. Zasada powyższa obowiązuje przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości związanych z niniejszą dokumentacją. Roboty nie ujęte w dokumentacji, a wynikające z technologii budowy, zastosowania materiałów lub montażu urządzeń winny być uwzględnione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Brak ich wyszczególnienia w dokumentacji nie jest podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Inwestora. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. V. Dodatkowe informacje: 1. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót budowlanych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 2. Dopuszcza się możliwość korekty lokalizacji zaprojektowanych zjazdów w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem działki przyległej 3. Urządzenie zieleni do granicy projektowanego pasa drogowego 4. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób docinania kostki na chodnikach i zjazdach. Obróbka studni, zaworów i pokryw urządzeń podziemnych kostką trapezową. 5. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiał pochodzące z rozbiórki takie jak kostka betonowa, krawężniki, obrzeża oraz pozostałe niewymienione wyżej materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt czyszczenia, paletowania kostki betonowej oraz płyt betonowych z rozbiórki oraz przewiezienie na odległość do 3 km. Pozostałe ww. materiały Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. 6. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 7. Wybrany wykonawca w przypadku zaistnienia potrzeby wyrażonej przez Zamawiającego, udostępni pas drogowy innemu podmiotowi (PGK, PGE, PGNIG, ORANGE itd.) w celu zrealizowania ewentualnej przebudowy przez zarządcę sieci uzbrojenia podziemnego istniejącego w obrębie pasa drogowego a nie objętego przedmiotowym projektem. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 9. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 10. Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla mieszkańców i użytkowników obiektów położonych przy ulicy Cegielnianej. 11. Do budowy wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. 12. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 13. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 14. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do użytku (należą tu m. innymi: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów, wyniki testów i pomiarów itp.) 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 16. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 17. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami brukarskimi. 18. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: a) zmiany sposobu wykonania jakiegoś elementu robót pod warunkiem że nie zostanie zwiększony zakres ilościowy a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac ale w ramach tego obiektu. b) wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. c) Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. odrębnego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. kwota wadium: - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – chodnik ul. Cegielniana” 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach