Przetargi.pl
„Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy” w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja i przebudowa budynku mechanizacji rolnictwa” - III

ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 99-314 Mieczysławów, 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
    2
    99-314 Mieczysławów, woj. łódzkie
    REGON: 000097034
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającypaństwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy” w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja i przebudowa budynku mechanizacji rolnictwa” - III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy” w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja i przebudowa budynku mechanizacji rolnictwa” - III, w szczególności obejmuje:3.1.1. zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy,3.1.2. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,3.1.3. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku w celu wydzielenia pomieszczeń warsztatowych i dydaktycznych,3.1.4. wykonanie sufitu podwieszanego i docieplenie stropu wełną mineralną gr. 20cm,3.1.5. wykonanie przebudowy okien oraz wymianę istniejących na nowe,3.1.6. wykonanie nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,3.1.7. wykonanie nowych tynków,3.1.8. malowanie pomieszczeń,3.1.9. montaż glazury na ścianach pomieszczenia sanitariatu,3.1.10. wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych posadzki,3.1.11. docieplenie posadzki styropianem gr. 10 cm,3.1.12. ułożenie na posadzce płytek gres,3.1.13. montaż nowych parapetów wewnętrznych,3.1.14. wykonanie opaski i utwardzenia na dojścia do budynku z kostki betonowej w obrzeżach3.1.15. wykonanie nowych schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych,3.1.16. wymiana instalacji wod-kan i c.o. w budynku,3.1.17. wymiana instalacji elektrycznej w budynku.3.1.18. wykonanie nowych placy oraz dróg z kostki betonowej gr. 6cm na chodniki opaska wokół budynku,3.1.19. oraz kostki betonowej gr. 8cm na drogi i place manewrowe.3.2. Planowana inwestycja znajduje się na działce nr ew. 258/1 w Mieczysławowie 2 – obręb 0030 Wały. 3.3. Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę decyzja Nr 219/2023 r. wydanej przez Starostę Kutnowskiego. 3.4. Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SWZ. Udostępniony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców. Prace powinny zostać wykonane, w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentami zamówienia.3.5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:3.5.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur. 3.5.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia. 3.5.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 80 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach