Przetargi.pl
Przebudowa terenu w obrębie Placu Wileńskiego w Drezdenku

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66530 Drezdenko, ul. Warszawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1
    66530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa terenu w obrębie Placu Wileńskiego w Drezdenku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa terenu w obrębie Placu Wileńskiego w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa terenu w obrębie Placu Wileńskiego w Drezdenku (Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych realizowanych przez poprzedniego wykonawcę i przerwanych w związku z rozwiązaniem umowy, zgodnie z poniższym opisem). 3. Zakres zamówienia obejmuje zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: ROBOTY ROZBIÓRKOWE a. Roboty rozbiórkowe związane z demontażem nowej nawierzchni ze względu na złą jakość wykonania (materiały rozbiórkowe do ponownego wykorzystania po oczyszczeniu), b. Rozebranie części środkowej płyt granitowych (płyta jasna zgodnie z załącznikiem nr G do SIWZ), materiał do ponownego wykorzystania na chodnik od strony południowej, po oczyszczeniu, c. Rozebranie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 4 (materiał do ponownego wykorzystania) d. Demontaż donic betonowych prefabrykowanych 6 szt. BRANŻA SANITARNA a. Wykonanie prac technologii fontanny, urządzenia zamontować zgodnie z wykazem załącznik nr F do SIWZ oraz zgodnie z punktem 1.3.5 załącznika nr B do SIWZ (kabel wskazany w pozycji 11 załącznika F do SIWZ tj. kabel 1x16mm2 – 1700 m jest w posiadaniu Zamawiającego). b. Wykonanie przykrycia niecki fontannowej z płyt granitowych na elementach wsporczych (tzw. buzony) c. Montaż poidełek (materiał zamawiającego), d. Regulacja studzienek zgodnie z punktem 3.1.1; 3.2.1 i 3.3.1 załącznika nr B do SIWZ. e. Przygotowanie sieci sanitarnych do eksploatacji (płukanie, dezynfekcja, badanie wody, itp.), f. Uruchomienie i zaprogramowanie fontanny, g. Montaż urządzeń sterujących i uzbrojenie komory technologicznej fontanny, BRANŻA ELEKTRYCZNA a. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr C do SIWZ, w którym wskazano roboty wykonane oraz roboty do wykonania, BRANŻA DROGOWA i KONSTRUKCYJNO – BUDOWLANA a. Wykonanie fundamentu betonowego pod montaż elementów donic z betonu C16/20 o wymiarach 40x40 cm po obwodzie donicy, b. Montaż donic kwadratowych i trójkątnych zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku A do SIWZ pkt. 1.6.1, donice należy wykonać w betonu architektonicznego, w nawiązaniu do istniejących elementów, c. Wykonanie wyrównania nawierzchni z kruszywa kamiennego wraz z uzupełnieniem brakującej powierzchni, d. Naprawa żelbetowych powierzchni zewnętrznej żelbetowych murków skośnych poprzez wykonanie tynku imitującego beton architektoniczny strukturą oraz kolorem zbliżony do donic prefabrykowanych, e. Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, bylin i traw (zakres wykonanych nasadzeń zgodnie z załącznikami A oraz E do SIWZ. f. Roboty wykończeniowe niecki fontanny (zakres robót zgodnie z pkt 1.2 załącznika A do SIWZ) g. Roboty wykończeniowe komory technologicznej fontanny oraz murków skośnych (zakres robót zgodnie z pkt 1.3 załącznika A do SIWZ) h. Wykonanie i montaż pomnika (stalowa konstrukcja podstawy pomnika została zamontowana na terenie inwestycji), i. Wykonanie i montaż płyt historycznych, j. Budowa i wyposażenie placu zabaw, k. Montaż małej architektury tj. ławek, koszy na śmieci, siedzisk, stołów, foteli, tablic historycznych i ogłoszeniowych, (materiał zamawiającego: ławka wolnostojąca z oparciem – 11 szt.; siedzisko bez oparcia – 12 szt.; fotel obrotowy z oparciem – 9 szt.; kosz na śmieci – 15 szt.), l. Miejsce mocowania choinki (pozostało do wykonania przykrycie z płyty granitowej), m. Wykonanie obmurowań okien piwnicznych istniejącej przyległej zabudowy wraz z zabezpieczeniem w postaci krat, n. Wykonanie nawierzchni w zakresie podanym w załączniku A do SIWZ oraz pozostałymi dokumentami załączonymi do SIWZ, kolorystyka płyt w części środkowej zgodnie w zamienną wizualizacją przedstawioną na załączniku H do SIWZ. Wykonawca ma obowiązek zastosować materiały kamienne o tej samej strukturze, kolorystyce i obróbce jak materiały wbudowane przedstawione na dokumentacji fotograficznej. o. Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu wraz uzgodnioną dokumentacją, p. Wykonanie stałej organizacji ruchu (materiał zamawiającego), 4. Zakres zamówienia obejmuje również: a. wykonanie map powykonawczych b. wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach). c. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. d. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej. e. utylizację wszystkich materiałów porozbiórkowych. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekt wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz załącznikami A – H do SIWZ. 6. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami załączników A – H do SIWZ a dokumentacją projektową ważniejszym dokumentem jest dokumentacja projektowa. 7. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 8. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu. Podstawą rozliczenia będzie dokumentacja projektowa. 9. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a. dokumentacją techniczną, b. uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, c. warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, d. wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, e. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 10. Wykonawca ponosi wszelkie opłaty powstałe w wyniku realizacji inwestycji (np. za uzgodnienia organizacji ruchu). 11. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace budowlane (operatorzy maszyn, pracownicy fizyczni). 12. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów oraz urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę (oprócz materiałów i urządzeń wskazanych w pkt. 3 jako materiał zamawiającego). Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały oraz urządzenia, określone co do rodzaju, standardu i ilości w dokumentacji projektowej i umowie oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. 13. Materiały, o których mowa powyżej, muszą być nieużywane i fabrycznie nowe lub przekazane od zamawiającego oraz odpowiadać, co do jakości, wymogom dotyczącym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a także wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 14. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być zatwierdzone przez inspektora nadzoru w zakresie ich zgodności z dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany jest przed wbudowaniem materiałów, uzyskać od Inspektora Nadzoru, zatwierdzenie zastosowania tych materiałów przedkładając dokumenty wymagane ustawą Prawo budowlane. 15. Wykonawca zobowiązany jest: a. posiadać i na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać, w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty stwierdzające dopuszczenie materiału do obrotu i powszechnego stosowania m.in. certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną, b. do protokolarnego przejęcia terenu budowy oraz prowadzenia na bieżąco dziennika budowy i umożliwienia dokonywania w nim zapisów inspektorowi nadzoru, c. do utrzymywania terenu budowy zgodnie z zasadami BHP, d. do zabezpieczenia i oznakowania na własny koszt terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, e. do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór, f. do przygotowania harmonogramu rzeczowo-finansowego i przekazania go Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 16. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako „takie lub równoważne”. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów oraz wzornictwa. 17. Gdziekolwiek w dokumentacji dotyczącej zamówienia przywołane są normy lub przepisy, które spełniać mają materiały, urządzenia i inne dostarczone towary oraz roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszych wydań tych norm i przepisów. W przypadku, gdy przywołano normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych lub przepisy krajowe lub regionalne, mogą być stosowane równoważne, inne odpowiednie, ale zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania w porównaniu z poziomem, jaki zapewniają te pierwsze. 18. Zamawiający przewiduje płatności częściowe pod warunkiem złożenia przed zawarciem umowy kosztorysu zawierającego stałe parametry robocizny, kosztów pośrednich, zysku. Kosztorys nie będzie podstawą rozliczenia inwestycji będzie stanowił element pomocniczy do określenia wysokości płatności częściowych. Kosztorys służył będzie również do określenia maksymalnych wartości umów o podwykonawstwo, po przekroczeniu których Zamawiający zgłosi sprzeciw. Kosztorys musi uwzględniać szczegółowy, pełen zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia. Kosztorys podlega akceptacji zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, F. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach