Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Poprzeczna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3582201 , fax. 68 3582708
- Data zamieszczenia: 2017-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
ul. Poprzeczna 1
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 68 3582201, fax. 68 3582708
REGON: 970598756 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 (siedem) części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy są zobowiązani dołączyć, poza w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków podmiotowych: 1. pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu, 2. opis produktu równoważnego w przypadku złożenia oferty równoważnej, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie - zakup, dostawa, montaż wyposażenia pozostałego w ramach zadania pn. „Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze”.
Dodano: 2022-08-25 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Sulechów.
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Sulechów.
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa mebli do budynku Dziennego Domu Pobytu SENIOR+ przy ul. Kasprowicza 8 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-29 - Dostawa zestawu szklanych gablot ekspozycyjnych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa mebli do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-21 - Dostawa zestawu szklanych gablot ekspozycyjnych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa i montaż mebli kuchennych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-08 - Dostawa mebli do obiektu Pływalni Krytej Solan w Nowej Soli.
Dodano: 2020-08-06 - Zakup w formie ratalnej, dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w budynku nr 1
Dodano: 2020-06-24