Przetargi.pl
„Przebudowa targowiska miejskiego wraz z budową parkingu dla potrzeb targowiska miejskiego w Jabłonowie Pomorskim”

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6976800 , fax. 56 6979001
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
    ul. Główna 28
    87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6976800, fax. 56 6979001
    REGON: 87111843100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa targowiska miejskiego wraz z budową parkingu dla potrzeb targowiska miejskiego w Jabłonowie Pomorskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa targowiska miejskiego wraz z budową parkingu dla potrzeb targowiska miejskiego przy ulicy Przemysłowej w Jabłonowie Pomorskim na działce nr 170/4, obręb 040207_4.0017 Jabłonowo Pomorskie, kategoria obiektu XXII i VIII. Poszczególne powierzchnie przedstawiają się następująco: 1) powierzchnia przeznaczona pod parking 2569,23 m 2., 2) powierzchnia projektowanych parkingów 843,00 m 2, 3) powierzchnia pieszojezdni 1111,56 m2, 4) powierzchnia terenów zielonych 614,67 m 2 = 20% >10% pow. części działki. 2. Szczegółową dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia w tym opis techniczny do projektu architektoniczno-budowlanego; Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR); Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (instalacja fotowoltaiczna) i przedmiar zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zakres robót będzie obejmował m. in.: 1) wykonanie 67 nowych miejsc postojowych dla samochodów osobowych o masie łącznej nie przekraczającej 3,5 tony. Warstwa odsączająca gr. 15 cm, podkład betonowy B10 gr. 15 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, kostka betonowa gr. 8 cm). 2) Wykonanie wjazdu z istniejącej drogi miejskiej. Warstwa odsączająca gr. 15 cm, podkład betonowy B10 gr. 15 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, kostka betonowa gr. 8 cm). 3) Wykonanie pieszojezdni, biegnącej wzdłuż ulicy Przemysłowej, z kostki betonowej szarej, grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm, podbudowa z betonu B 10 na warstwie odsączającej z ubitego żwiru. 4) Wykonanie zadaszenia przejść między istniejącymi stanowiskami handlowymi (płyty bezbarwne o grub. 25 mm ze wzmocnieniem „X”, poliwęglanowe w układzie dwuprzęsłowym, ułożone na konstrukcji wsporczej stalowej). 5) Wykonanie zadeskowania szczytów istniejących stoisk oraz nowoprojektowanych zadaszeń z desek grub. 25 mm na pióro-wpust. Deski należy zakonserwować przed korozją biologiczną impregnacją powierzchniową w kolorze ciemny brąz. 6) Odwodnienie terenów utwardzonych przez nowoprojektowane wpusty uliczne oraz odwodnienie zadaszenia stoisk handlowych rurami spustowymi do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Odwodnienie terenów utwardzonych przez projektowane wpusty uliczne z odprowadzeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej przez osadnik i separator substancji ropopochodnych. 7) Projektowana sieć kanalizacji deszczowej obejmuje odwodnienie projektowanego terenu obejmującego parkingi i drogi oraz teren targowiska istniejącego. Projektowane przyłącze kanalizacji deszczowej należy włączyć do kolektora kanalizacji deszczowej, studnia KD. Odwodnienie terenu będzie następowało przy pomocy wpustów ulicznych żeliwnych 600x400 posadowionych na studniach osadowych PCV Dn 400. Wpusty muszą być przystosowane do ruchu ciężarowego (nośność 40 ton). Przykanaliki do wpustów należy wykonać z rur PVC 160 i 200. Do wykonania kanalizacji stosować rury kanalizacyjne z PVC SN 8 o ściankach litych. Przewody należy układać na podłożu z zagęszczonej podsypki piaskowej grub. 15 cm. Do wykonania studni rewizyjnych należy stosować kręgi betonowe Dn 1.200. Na właz stosować pokrywy żeliwno-betonowe, właz kl. D 400 z wentylacją, okrągły, wolny prześwit 600 mm, wkładka amortyzująca w korpusie. Studnie wyposażyć w stopnie złazowe żeliwne. Studnie montowane w drogach zabezpieczyć pierścieniem odciążającym żelbetowym. Studnie w drogach i terenach komunikacyjnych dostosować do poziomu dróg. Studnie rewizyjne betonowe K.D. wyposażyć w osadniki o głębokości minimum 0,5 m poniżej wlotu przewodu. 8) Istniejące rury spustowe należy wpiąć w nowoprojektowaną sieć kanalizacji deszczowej na terenie targowiska, odwodnienie projektowanych zadaszeń pośrednio przez dachy istniejące i odprowadzenie orynnowaniem. 9) Zaopatrzenie w energię elektryczną poprzez montaż paneli fotowoltaicznych na działce nr 170/4, tj. na istniejącym zadaszeniu stoisk handlowych. Zastosowane zostaną panele fotowoltaiczne monokrystaliczne w ilości 21 sztuk, szeregowo połączonych, o mocy nominalnej 290 Wp i możliwości uzyskania łącznej mocy 6,09 kWp. Panele fotowoltaiczne zostaną zamontowane na dedykowanych systemowych konstrukcjach wsporczych. Każdy panel fotowoltaiczny (PV) powinien być podparty co najmniej 2 szynami aluminiowymi o wymiarach 40x40 ze specjalnymi wyżłobieniami pod klemy montażowe. Konstrukcja wsporcza powinna być wykonana z systemowych profili aluminiowych 40x40 mm oraz kotw z uszczelnieniem gumowym gwarantującym wodoszczelność dachu o wymiarach M12x250. Wymagana gwarancja na konstrukcję wsporczą powinna wynosić co najmniej 10 lat. 10) Zamawiający, po wyborze Wykonawcy, a przed montażem instalacji fotowoltaicznej, będzie wymagał przedstawienia dokumentów potwierdzających, że zakupiona i mająca zostać zamontowana instalacja (panele fotowoltaiczne) posiada certyfikację i została dopuszczona do eksploatacji zgodnie z PN-EN IEC 61215 oraz PN-EN IEC 61730. Na każdy zamontowany moduł (panel) fotowoltaiczny, Wykonawca udzieli 12 lat gwarancji na jakość produktu, gwarancji na 90% mocy po 15 latach i co najmniej 80% mocy po 25 latach jej użytkowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzyskał w imieniu inwestora wszelkie konieczne opinie i uzgodnienia konieczne do przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej. Falowniki należy przyłączać do sieci dystrybucyjnej kablami YKY. 11) Wykonanie instalacji odgromowej. Projekt obejmuje zewnętrzne urządzenia ochrony odgromowej: zwody, przewody odprowadzające oraz wykonanie złącz kontrolnych oraz uziomów prętowych. 12) Obsadzenie zielenią (najlepiej zimozieloną) zacieniającą parking 13) Roboty ziemne, prace montażowe, układanie krawężników, roboty porządkowe. 4. Z uwagi na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego, całkowity zakres prac niezbędnych do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, tym samym zakres prac ujęty w przedmiarze robót nie stanowi pełnego zakresu robót koniecznych do wykonania zamówienia. 5. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45213140-6 roboty budowlane w zakresie targowisk, 45223300-9 roboty budowlane w zakresie parkingów, 45213112-1 roboty budowlane w zakresie obiektów handlowych, 09331200-0 słoneczne moduły fotoelektryczne, 09332000-5 instalacje słoneczne, 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45312311-0 montaż instalacji piorunochronnej, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 6. Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający złożył wniosek w ramach dofinansowania objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”. 7. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu: drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przy czym obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zatwierdzenia. Wszelkie koszty będące wynikiem ww. uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania robót. 8. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, określoną w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) użyć materiałów nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, umową oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym i/lub z inspektorem nadzoru (jeśli zostanie wyznaczony); 4) zastosować materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i/lub aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodnić, że zastosowane materiały i urządzenia odpowiadają normom określonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleń na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. 9. Podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 10. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-cy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i wykonujące prace (czynności) związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności wykonujące prace fizyczne w postaci: robót budowlanych, instalacyjnych i montażowych chyba, że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. W przypadku, gdy Zamawiający wyrazi zgodę na dokonywanie płatności na podstawie faktur częściowych. Wartość ostatniej części wynagrodzenia należnego Wykonawcy nie będzie mniejsza niż 10% wynagrodzenia całkowitego określonego w § 3 umowy. 13. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy. 15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 16. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 17. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 24 miesiące oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213140-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wniósł wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/00) przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach, określa kwotę wadium dla każdej z części – nie dotyczy. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. na rachunek bankowy Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie: Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Oddział w Jabłonowie Pomorskim, nr rachunku 50 9484 1150 0400 0547 2004 0007, w tytule przelewu proszę wpisać: wadium w przetargu nr ZP.271.1.5.2019 – targowisko. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać: 1) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji „od dnia ………… do dnia ……………” 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w ustawie. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 16. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Wykonawcy: a) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu: • zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, • dołącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zobowiązanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pełnomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostępnia zasoby. d) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spółki cywilne); b) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; c) oświadczenie, o którym mowa w lit. b) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej już na etapie składania ofert, jeśli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. 3. Inne dokumenty: 1) formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) w przypadku wniesienia wadium, w formie innej niż pieniądz – dokument (w oryginale) potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10 (sekretariat) do terminu składania ofert, zaś kopię tego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty; 4) w przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców bądź stosowną umowę; 5) zaleca się dołączyć do oferty oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach