Gmina Łobżenica ogłasza przetarg
- Adres: 89-310 Łobżenica, ul. Sikorskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 286 81 00, 286 81 10, , fax. 67 286 81 39
- Data zamieszczenia: 2019-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobżenica
ul. Sikorskiego 7
89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie
tel. 67 286 81 00, 286 81 10, , fax. 67 286 81 39
REGON: 57079120100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica” - przetarg IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie PFU oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach inwestycji pn: „Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica”. Dokumentacja projektowa musi spełniać wszystkie wytyczne wynikające z PFU. 2) Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: a) wzmocnienie gruntów nienośnych pod fundamenty wiaty i podłoża placu targowego, b) budowę wiaty wraz z instalacją elektryczną, c) budowę miejsc parkingowych, niezadaszonych miejsc przeznaczonych do handlu, ciągów pieszych, drogi dojazdowej oraz pozostałej nawierzchni targowiska, d) budowę oświetlenia wiaty, placu targowego oraz systemu monitoringu wizyjnego, e) budowę instalacji elektrycznych wiaty, f) budowę kanalizacji deszczowej placu targowego, g) remont istniejącego budynku gospodarczego wraz z przyłączeniem do kanalizacji sanitarnej, h) rozbiórkę zbędnej infrastruktury technicznej. 3) W zakres zamówienia wchodzi: a) wykonaniu etapu I w zakresie: - opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej, dotyczącej realizacji inwestycji, pn: „Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica”, w skład której wchodzi: pełnobranżowy projekt wykonawczy – 3 egz. pełnobranżowy projekt budowlany – 1 egz. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – 2 kpl., kosztorys inwestorski – 2 kpl., mapa do celów projektowych – 1 szt. całość dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej, na płycie CD, część rysunkowa, w formacie dwg. oraz całość w formacie pdf. – 1 kpl. - uzyskania w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na budowę wraz z załącznikami lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego, zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych, - uzyskania w imieniu Zamawiającego innych niezbędnych decyzji, warunków i uzgodnień, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, b) wykonaniu etapu II w zakresie: - sprawowania nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, - uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie Inwestycji, jeśli będzie wymagana, - wykonania przebudowy targowiska miejskiego zgodnie z PFU, w całości w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) na zasadach określonych w rozdziale XI SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, wg. załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowody powinny być dołączone do załącznika „Wykaz robót budowlanych”, wg. załącznika nr 4 do SIWZ; 3) określenia zakresu części zamówienia, którego Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wg. załącznik nr 5 do SIWZ; 4) zobowiązanie innego podmiotu, na którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg. załącznik nr 7 do SIWZ 5) pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 5). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, 6) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 7) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 1 000 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz dokumentacji towarzyszącej na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodnika i drogi dla rowerów w ul. Głuszyna na odcinku od ul. (...) część nazwy"
Dodano: 2024-07-15 - Dokumentacja projektowa Domu Uzdrowiskowego „Kokotek” w Mosinie
Dodano: 2024-07-10 - „Wykonanie programu funkcjonalno – użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55” (ZP/232/11/2024)
Dodano: 2024-07-09 - Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I i Etap II - Lisówki.
Dodano: 2024-06-27 - „Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe) – II postępowanie”
Dodano: 2024-06-21 - Dokumentacje projektowe na budowę dróg gminnych Część 1: Droga Mirosławki-Tomice Część 2: Droga Twardowo-Wronczyn Część 3: ul. Dojazdowa w Stęszewie Część 4: ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Stęszewie
Dodano: 2024-06-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach aktywizacji gospodarczej w Strykowie.
Dodano: 2024-06-21 - Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Stęszew oraz przebudowę drogi gminnej ul. Sadowej w miejscowości Zamysłowo.
Dodano: 2024-06-21 - Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I i Etap II w Lisówkach.
Dodano: 2024-06-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ZWP w Skrzynkach
Dodano: 2024-06-07